netfree - הרעיונות שלכם ◄◄

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י תמים;1517512:
???
מה הבעיה בזה?

אין שום בעיה עם הכשר, ויהיה הכשר.

נטפרי מסננת באופן מוקפד יותר מהחברה הכי מחמירה, שיש לה הכשר.

ללא ספק האשמה במצב המוזנח והחמור תלוי גם על צוואר בוועד הרבנים.

אנשים לא ישנו כאן לילות במשך חודשים, עשו בתקופה קצרה את מה שחברות מדושנות לא עשו במשך שנים רבות - רק כי כאבו את המצב הנוכחי.

בשביל מה לערב פוליטיקה?
עדיף להתחבר לארגונים שפועלים הרבה כדוגמת אאוטנט, ההכשר מוועדת הרבנים יבוא מאליו.
נטפרי צריכה לשאוף למגוון הכשרים וכל אחד יוכל לבחור, ההכשר יקבל פלטפורמה הדומה לפרופילים הפרטיים רק שהוא ישפיע על כל המשתמשים שבחרו בכך, וזהו.

חשוב להדגיש שאני כותב את דעתי בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י album;1517546:
לעניות דעתי, בכל פרוייקט חסד יש אפשרות לתרומה.
ניתן לשים כפתור 'לתרומה' כל הרוצה יבא ויתרום.
(אחרי הכל מדובר פה בפרוייקט בסדר גודל ענק, שעות עבודה רבות..., לא?)

אתם כ"כ להוטים לתרום ולא מוכנים 'לסכן' 35 ש"ח עבור שירות ששווה הרבה יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
שאלה
האם יש אפשרות להשתמש בnetfree בטאבלט ללא ספק (מערכת הפעלה windows) עם Wifi?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
חסימה לנטסטיק יש? ממש מחכה לזה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י שוצי;1517686:
שאלה
האם יש אפשרות להשתמש בnetfree בטאבלט ללא ספק (מערכת הפעלה windows) עם Wifi?

החסימה יושבת על הספק
התוכנה שתושלם בקרוב בעז"ה לא תחסום גלישה אלא תנטר את הגלישה ל-netfree דרך הספק אליו התחברת בwifi.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י תקוה;1517689:
חסימה לנטסטיק יש? ממש מחכה לזה!

המעכב הוא לא כ"כ הגבלה טכנולוגית כמו רצון של החברות לשתף פעולה.
אדרבא תארגנו רשימה איתה נטפרי תוכל לגשת לחברות.
דרך ארוכה עשתה נטפרי עד שמצאה את RL ששמחה לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הגבלת הוספת אתרים לשעות מסוימות - לא נכונה.
כי בעל מקצוע מבקש כשהוא צריך!, ואם תגביל אותו, אז אוי ואבוי. אא"כ אין ברירה.

הכסף שנתיב גובים על הוספת אתרים מעבר למכסה, זה לא ע"מ שלא תבקש פתיחת אתרים. כיון שכל האתרים שכבר אושרו פעם אחת על ידם לא יורדים לך מהמכסה!, רק אתרים חדשים שצריכים להשקיע בשבילך מוגבלים במספר.
ממילא כאן שהכל נעשה לשם שמים אין מה לקחת פתרון זה ע"מ להגביל הוספת אתרים!.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י אהרן2;1517698:
החסימה יושבת על הספק
התוכנה שתושלם בקרוב בעז"ה לא תחסום גלישה אלא תנטר את הגלישה ל-netfree דרך הספק אליו התחברת בwifi.

תודה, תעדכנו כשיקרה
אני בטוחה שיש הרבה שישמחו לשמוע על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י אהרן2;1517715:

כשהתכנה תושלם כפי שכתבת:
"התוכנה שתושלם בקרוב בעז"ה לא תחסום גלישה אלא תנטר את הגלישה ל-netfree דרך הספק אליו התחברת בwifi"
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י אהרן2;1517700:
אדרבא תארגנו רשימה איתה נטפרי תוכל לגשת לחברות.
דרך ארוכה עשתה נטפרי עד שמצאה את RL ששמחה לעזור.

אולי אפשר להכין טופס גוגל
וכל אלו שרוצים להצטרף לנט-פרי, בבוא העת
ימלאו שם את פרטיהם וכך יהיה לך רשימה מסודרת לגשת לשולחן.
ואולי גם לשים הערה שיכתבו מה מעכב אותם מלהצטרף עכשיו.

(אני למשל מחכה על התוכנה שתחסום מחשב נייד. באותו יום שזה יוצא, אני בע"ה מצטרף.
ומאמין שיש עוד אנשים שמחכים לסיבות משלהם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
למי שלא מבין מדוע צריך הכשר מוועד הרבנים ומהקהילות אני אנסה להסביר, ובצורה הפשוטה ביותר:
מסיבות שונות, ברוב הקהילות כיום, (אני יודע על גור באיאן דושינסקי צאנז ועוד ועוד), לא מאפשרים הכנסת ילדים למוסדות הלימוד במידה והמסלול לא מאושר ע"י הועדה של החסידות, שברוב המקרים מתואמת עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת.
מה לעשות? זה המצב!
ולכן, בכדי לפרוץ לקהלים נוספים ולהגיע למקום אליו אנו ראויים להגיע, יהיה הכרחי לסיים את העבודה עם קבלת הכשר, כי זה האפשרות היחידה להחזיק ברשת ולהמשיך להכלל בקהילות החסידיות.
נכון אפשר להתוווכח על מידת האפקטיביות והפעלתנות של הועדה, אבל להלחם , ובמיוחד עם הקהילות- זה לא חכם!
(אלא אם נט פרי מיועדת רק לתלושים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י אהרן2;1517621:
אין שום בעיה עם הכשר, ויהיה הכשר.

נטפרי מסננת באופן מוקפד יותר מהחברה הכי מחמירה, שיש לה הכשר.

ללא ספק האשמה במצב המוזנח והחמור תלוי גם על צוואר בוועד הרבנים.

אנשים לא ישנו כאן לילות במשך חודשים, עשו בתקופה קצרה את מה שחברות מדושנות לא עשו במשך שנים רבות - רק כי כאבו את המצב הנוכחי.

בשביל מה לערב פוליטיקה?
עדיף להתחבר לארגונים שפועלים הרבה כדוגמת אאוטנט, ההכשר מוועדת הרבנים יבוא מאליו.
נטפרי צריכה לשאוף למגוון הכשרים וכל אחד יוכל לבחור, ההכשר יקבל פלטפורמה הדומה לפרופילים הפרטיים רק שהוא ישפיע על כל המשתמשים שבחרו בכך, וזהו.

חשוב להדגיש שאני כותב את דעתי בלבד.

אאוטנט- באמת עובדים לשם שמים?
מעניין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י אסטרטגיה כובשת;1517994:
אאוטנט- באמת עובדים לשם שמים?
מעניין...

לא מכיר ואין לי מושג.
הם חוסמים ללא עלות, מה יכול להיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י צצפ;1517961:
למי שלא מבין מדוע צריך הכשר מוועד הרבנים ומהקהילות אני אנסה להסביר, ובצורה הפשוטה ביותר:
מסיבות שונות, ברוב הקהילות כיום, (אני יודע על גור באיאן דושינסקי צאנז ועוד ועוד), לא מאפשרים הכנסת ילדים למוסדות הלימוד במידה והמסלול לא מאושר ע"י הועדה של החסידות, שברוב המקרים מתואמת עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת.
מה לעשות? זה המצב!
ולכן, בכדי לפרוץ לקהלים נוספים ולהגיע למקום אליו אנו ראויים להגיע, יהיה הכרחי לסיים את העבודה עם קבלת הכשר, כי זה האפשרות היחידה להחזיק ברשת ולהמשיך להכלל בקהילות החסידיות.
נכון אפשר להתוווכח על מידת האפקטיביות והפעלתנות של הועדה, אבל להלחם , ובמיוחד עם הקהילות- זה לא חכם!
(אלא אם נט פרי מיועדת רק לתלושים...)

ברור וידוע.
את יודעת כמה מהחסידויות שהזכרת אני מכיר באופן אישי שיש להם נט לא מסונן (מהם עושים עם הילדים)?
אותו דבר כמה גרפיקאים ובעלי משרדים ומקצועות שונים קיבלו הסכמה שבשתיקה (על אחריותכם.... ה"י) להיכנס במודע לאתרים שיודעים שהם מלוכלכים?
נטפרי רוצה קודם כל לתת להם מענה, לגרום להם לראות פחות מראות לא רצויות. זה קודם כל!

לטעמי וועדת הרבנים יכולה לסרס חלק מהיתרנות של נטפרי
דבר זה לא יתאפשר אחרי שיהיו מספיק לקוחות מרוצים.

אם במצב הנתון שלך את חייבת אישור, אז אם יש לך את החסימה של בעלי החורים - אין לי מילים, אם של החברה בעלת (תחתי משמע) ההכשר של וועדת הרבנים מה מונע ממך להשתמש בשניהם, סינון על סינון?
הדבר היחיד שגורם לנטפרי להתקדם, כן וגם לקבל הכשר מוועדת הרבנים הוא להצטרף. וב"ה מצטרפים הרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לגבי ועדות הרבנים למיניהם. יש לי כבר קשר עם חלק מהגורמים.
מה לעשות שהדברים האלה לא תלויים רק בי ולוקחים הרבה זמן. עד שמוצאים זמן להיפגש וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הצעה לסדר היום

שיעשו דף בית עם רשימה מסודרת של אתרים שימושיים, וזה יחסוך שוטטות בגוגל וכו'.

בעצם בנתיב יש גם כזה דבר, אבל מדי מסורבל.

אפשר לעשות את זה לבד דרך מועדפים. אבל אם החברה תעשה את זה זה יהיה יותר יעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
הצעה

להציף את האשכול של פרסום נטפרי לפחות פעם ביום שיהיה מהראשונים כאן בפורום
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בע"ה בשבוע הבא אמור להיות לנו פגישה עם וועדת התקשורת של אחת החסידויות הגדולות ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י mat;1518186:
בע"ה בשבוע הבא אמור להיות לנו פגישה עם וועדת התקשורת של אחת החסידויות הגדולות ביותר.
חח עם אמירה כזאת אתה עוד יכול להסתבך :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה