Title

איש את רעהו • מידע ועזרה הדדית

ברוכים הבאים למעצמת החסד של פרוג!
פורום אא"ר - הלב הפועם של פרוג הוא המקום בו מתרכזים כל תחומי העזרה והסיוע: פתרונות, עזרה הדדית, טיפים, מידע חיוני ושיתוף ידע אנושי של חכמת ההמונים. עם מיליוני הודעות ואלפי פרוגיסטים פעילים שמעניקים יד זה לזה מדי יום - איש את רעהו יעזורו.
האם אתם מכירים מאמן/ת אישי/ת מקצועי?
אנו מחפשים עבור קרובת משפחה שלפי דעתנו זה מה שיכול לעזור לה.
מדובר באשה שעובדת בעבודה מאוד מורכבת. עם בוס מאוד קפדני.
היא מרגישה לחוצה בעבודה. וזה גורם לה לתפקוד לא מושלם ולהרגשה נחיתית.
חשוב לנו לציין שזו הרגשה שלה בלבד.
אף אחד בעבודה לא בא אליה בטענות או משהו.
אנו חושבים שהיא בהחלט מסוגלת. ויש לה את כל הכישורים הנדרשים לעבוד שם.
נראה לנו שהיא נכנסה לאיזושהי מערבולת שקשה לה לצאת ממנה. של הרגשה לחוצה ונחיתית ללא סיבה אמיתית.
העבודה באמת מורכבת. אבל ברור מעל לכל ספק שהיא לחוצה בצורה מוגזמת.
אין לה אפשרות כרגע לעזוב את העבודה. כיוון שזו הפרנסה שלהם. ואין לה בינתיים משהו אחר.
היא חייבת קצת לשחרר לחץ. ולהרגיש רגועה יותר.
היא ממש צריכה עזרה.
אנחנו חושבים שכמה פגישות עם מאמן/ת מקצועיים. יכולים לעזור לה במצב הנתון.
מדובר באשה חכמה ומוכשרת. שבאמת רוצה מאוד לעזור לעצמה.
שמענו על מישהי בשם ענת סירקיס. מכירים? ממליצים?
אפשר לענות באישי כמובן.
או מישהו אחר שאתם חושבים שיכול לעזור.
נשמח עם כל מיידע.
אני רוצה לשתף אתכם בנס חנוכה שקרה לנו אתמול ואבקש תגובות, אבל לא תגובות היסטריות בסגנון של "לדווח לשר הביטחון".. והמבין יבין..

הבן והבת שלי נוסעים כל יום לחיידר ולגן הלוך וחזור בהסעה. אני שונאת את העובדה שהם נוסעים בהסעה, לדעתי הורה צריך לראות את הילד שלו נכנס לגן וגם להחליף מילה עם הגננת וכד' אבל במקרה שלנו אין אפשרות כרגע וזהו.
אז ככה שאתמול, לאחר שהילד שלי איחר להגיע ביותר מעשרים דקות וניסיתי להתקשר לנהג ולאשתו כל שתי דקות והשיחה הועברה לתא הקולי, ובעלי כבר החל לחפש את הילד ברחובות וכד', נעצרה ההסעה ליד הבית שלנו, והילד שלי ירד ממנה לבדו. לשאלת בעלי "מה קרה ואיפה הייתם עד עכשיו"? ענה הנהג הנבוך שהוא שכח היום את הילד בהסעה (בטעות, בטעות, בטעות כמובן) וקפץ לברית. בקיצור, הילד היה בהסעה במשך כרבע שעה לבדו! ילד בן ארבע וחצי שכל דקה בשבילו היא נצח!

בעלי ההמום לא ידע מה להגיב, וחוץ משתיקה של הלם לא אמר דבר. אבל שתינו הסתובבנו כל היום בהרגשה של מצד אחד נס, נס חנוכה! שב"ה זה נגמר בטוב, ומצד שני, הצילו!!! לא רוצה לחשוב... ואיך מגיבים לנהג הזה..
אני התקשרתי אליו בהמשך, דיברתי איתו מתוך זעזוע ואסרטיביות (ומצד שני מתוך שמירה על כבודו, הוא אדם טוב, זו הייתה טעות ולא זלזול או משהו) שלדעתי הוא חייב לקחת מלווה להסעה. הוא התנצל מאוד מאוד ואמר שזה לא יקרה ושעפ"י חוק רק הסעות של עירייה חייבות במלווה.

בקיצור.. בסופו של דבר יצאתי מהשיחה בהרגשה שעשיתי לו "נו, נו, נו" אבל שזה ממש לא מספיק מבחינתי. הוא מצידו התנצל ביקש סליחה, אבל זה לא זה. הוא לא העליב אותי שהוא צריך לבקש סליחה, הוא עשה מעשה חסר אחריות בכך שלא בדק את ההסעה לוודא שהיא ריקה לפני שירד מהרכב ולדעתי הוא חייב לשנות משהו מהותי.

דעתכם??? יש משהו שאני צריכה לעשות עוד? אני לא הולכת לפנות למשטרה, כך שאל תציעו את האופציה הזו. אבל משהו יעיל, נכון שאני צריכה לעשות? אנחנו ממש נבוכים..
מפורסם באישור ההנהלה

אני פונה אליכם בפניה נרגשת עבור בחורה שמאד יקרה לליבי ובשעטו"מ באה בברית האירוסין עם בחיר ליבה בן תורה אמיתי בעל מידות ת"ח ויר"ש, ושאיפתם גדולה לבנות יחדיו בית נאמן בישראל לה' ולתורתו. אך היות וכבר שנים רבות הורי הכלה לא יכולים לספק עבורה ועבור שאר ילדיהם את הצרכים הבסיסיים ביותר להם הם זקוקים, ואף קורת גג לא הותירו לראשם ובשל כך מצבה הכלכלי של הכלה הוא בכי רע לאחר שבמשך כל השנים האחרונות נאבקה להחזיק ולכלכל עצמה ולדאוג לקורת גג לראשה והכל בעשר אצבעותיה וללא תמיכה מאחרים בשל רצונה לשמור על כבודה וכבוד בני משפחתה... , ובשל כך עתה כשההוצאות הם רבות ודחופות והזמן דוחק בשל מועד חתונתם הקרב ובא, לקחתי על עצמי להשתדל עבורה ולהמציא לה את הדברים הנחוצים והבסיסיים ביותר הנדרשים לה להוצאות החתונה, וע"כ פונה אני לכל אשר לב יהודי חם פועם בקרבו ומכיר ערכה של מצות הכנסת כלה שפירותיה נאכלים בעוה"ז והקרן קיימת לו לעוה"ב ובפרט שכלה זו היא ממש כיתומה בחיי אביה, אחלה פניכם לבוא לעזרתה ולתמוך בה ככל שידכם משגת, ושכרכם כפול מן השמים איש על פי פעלו אכ"יר

שם: לזכות שלמה
בנק: מזרחי 402
מספר חשבון: 416956

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה