רינה כהן3434
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #41
כן
זוכרת מהילדות שלי את המושג מחנה. לא הייתי בטוחה שהתכוונת לאותו מושג.'מחנה' זה מבנה מעצים/ קרטונים או כל דבר שעולה בדמיון הילדים.
אני גרה קרוב לחיידר אז בקיץ -כשמתאים מבחינת המזג האויר- ערב קודם הילדים מתאמים בינם לבין עצמם וכמה חברים 'מנחיתים' אצלי את התיקים שלהם ויוצאים למבנה המדובר.
הם מכניסים שם שולחנות, כסאות ועוד כיד הדמיון.
אצלי זה הגדולים יותר (10) אבל הקטנים 5 ו-7 מצטרפים לפעמים (כשאני מרשה ואז אני יוצאת עם הקטנטנים לגינה יותר קרובה לפקוח עין)
בגדול כשהם מסתובבים ככה אני מאד לחוצה אבל מבינה שזה חלק מההתפתחות שלהם (מי שעקב אחרי אשכולות אחרים חלקם עם בעיות קשב. ככה שההתפרקות הזו קריטית בשבילם).
אבל ממש דורשת שכל חצי שעה יבואו הביתה להגיד שלום ולשתות.
הנושאים החמים