דרוש מידע החזר כספי ליולדות בעין כרם

  • הוסף לסימניות
  • #22
א. מאיפה הקופה אמורה לדעת שקיבלת ימים בחינם?
כלומר, בתאוריה, אפשר להרוויח מזה כסף לכיס, שמצד אחד מקבלים חינם את הלילה (אם לא משדרגים) מצד שני מקבלים החזר מהקופה, לא ככה?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כלומר, בתאוריה, אפשר להרוויח מזה כסף לכיס, שמצד אחד מקבלים חינם את הלילה (אם לא משדרגים) מצד שני מקבלים החזר מהקופה, לא ככה?!
איך בדיוק תקבלי את הכסף??
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
כתבו פה ש

כלומר שניתן לקבל כפול, לא?!
בלי קשר לרעיון ההזוי של לקחת את הכסף לכיס,
אבל בשביל לקבל החזר את צריכה לתת לקופת חולים קבלה מפורטת מהבית החלמה/צימר
הקבלות שיהיה לך אם תקבלי יהיו עבור העמותה או וואט אבר, לא כאלה שתוכלי להעביר לקופ"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
בלי קשר לרעיון ההזוי של לקחת את הכסף לכיס,
אבל בשביל לקבל החזר את צריכה לתת לקופת חולים קבלה מפורטת מהבית החלמה/צימר
הקבלות שיהיה לך אם תקבלי יהיו עבור העמותה או וואט אבר, לא כאלה שתוכלי להעביר לקופ"ח
לא אמרתי שזה מה שנעשה, רק התפלאתי שאפשר לעשות זאת תאורטית.
אם הקבלה היא אכן עבור העמותה, אז אם אשדרג איך אוכל לבקש החזר מהקופה אם החשבונית היא ע"ש העמותה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מעניין אז מי שדרג לי את זה לחדר פרטי :giggle:
טוב לדעת, עד לרגע זה הייתי בטוחה שזה לילה חינם בחדר פרטי.
סליחה...
אני דיברתי על ביכורים
רק ב"הדסה בייבי" מקבלים חדר פרטי (לא נראה לי שיש שם אופציה אחרת...) ללא תוספת תשלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
סליחה...
אני דיברתי על ביכורים
רק ב"הדסה בייבי" מקבלים חדר פרטי (לא נראה לי שיש שם אופציה אחרת...) ללא תוספת תשלום.
אבל בעצם מה שחשבתי הוא נכון, שניתן להיות יומיים בחינם דרך העמותה והבית חולים ואז להישאר לעוד 3 לילות ועליהם לקבל את ההחזר מהקופה, לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אבל בעצם מה שחשבתי הוא נכון, שניתן להיות יומיים בחינם דרך העמותה והבית חולים ואז להישאר לעוד 3 לילות ועליהם לקבל את ההחזר מהקופה, לא?!
אם את מדברת על הדסה בייבי אז:
על היום הראשון - שאת מקבלת מבית חולים אז זה חינם לגמרי
על היום השני - שאת מקבלת מהעמותה - לא יודעת מה המדיניות שלהם ב"הדסה בייבי" (אני יודעת על ביכורים) - את יכולה לברר מולם..
ובכל מקרה על 3 ימים נוספים את מקבלת החזר על סך בערך 280 ש"ח (אני במאוחדת) - אז קחי בחשבון שעדיין יעלה לך הרבה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
בהדסה יש גם החזר על קורס הכנה ללידה 500 ש"ח בנוסף להחזר מקופ"ח
ויש גם החזר על המונית שהיולדת נסעה בה ללידה בצירוף קבלה
בעין כרם מקבלים את ההחזר בבנין אם וילד קומה 1
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
  • הוסף לסימניות
  • #33
בהדסה יש גם החזר על קורס הכנה ללידה 500 ש"ח בנוסף להחזר מקופ"ח
ויש גם החזר על המונית שהיולדת נסעה בה ללידה בצירוף קבלה
בעין כרם מקבלים את ההחזר בבנין אם וילד קומה 1
החזר על מונית זה גם בעין כרם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא אמרתי שזה מה שנעשה, רק התפלאתי שאפשר לעשות זאת תאורטית.
אם הקבלה היא אכן עבור העמותה, אז אם אשדרג איך אוכל לבקש החזר מהקופה אם החשבונית היא ע"ש העמותה?
אני לא מספיק יודעת איך בדיוק זה הולך, אבל מאמינה שאם משדרגים אז מקבלים 2 קבלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אפשר גם לקבל חינם 2 לילות וגם לקבל על זה החזר מקופ"ח (כפול?), או שרק אם משדרגים את החדר מעבר לשובר או לחילופין נשארים לעוד לילות מעבר ל- 2 שבחנם, אז מקבלים החזר מקופ"ח רק על לילות/ השדרוגים שמעבר?

נ.ב. דווקא היולדת עצמה צריכה לדבר עם העמותה או שגם בעלה זה טוב?

תודה על הכל!
בכיף זאת אחותי ... :)
מקופ"ח אפשר לקבל 75% או עד 375ליום עד 3 לילות (נכון לכללית) כך שאם את מביאה קבלה ששילמת את יכולה לקבל החזר,
(מה שאין כן אם את באה ולא משלמת-ע"ח השוברים אין לך קבלה-תתקשרי לביכורים הם מסבירים בכיף-הם חרדים ,זורמים עם זה הדסה ביבי לא נראה לי מסכימים)
אני אישית התקשרתי -לא בעלי אבל תנסו מקסימום יגידו לו שאשתו אמורה להתקשר

קחי בחשבון שהשובר זה לחדר של 2\3(טלזסטון\ביכורים)חוץ מהדסה ביבי ששם זה חדר פרטי.
ולכן אם את משדרגת את מוסיפה כסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
tbjbu ehck
מתי? וכמה?
מתוך 2000 ש"ח של סל לידה או בנוסף?
אנחנו קיבלנו החזר על 3 לילות בבית החלמה(75%), ונראה לי שזה היה בנוסף להחזר לא זוכר כמה גם על קורס לידה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
החזר על בית החלמה מהקופת חולים זה ע"ח הסל?
כלומר אם ניצלתי את כל הסל, אין לי החזר על בית החלמה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה