דרוש מידע החזר כספי ליולדות בעין כרם

  • הוסף לסימניות
  • #41
לא בטוח שזה על חשבון הסל יש סל בסיסי(אולי רק מלידה רביעית תלוי בקופח)
הימים שמעבר לבסיס שהוא 3 ימים כלומר יוםרביעי ואילך זה ודאי מה 2000

לכל קופה יש באתר בצורה מפורטת הסבר או לשאול סניף
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
החזר על בית החלמה מהקופת חולים זה ע"ח הסל?
כלומר אם ניצלתי את כל הסל, אין לי החזר על בית החלמה?
3 ימים מילד רביעי והלאה יש 3 לילות מקופ"ח (285 ללילה) לא על חשבון הסל.
למבוטחות בביטוח משלים יש עוד 3 ימים ע"ח הסל, בלי קשר למספר הלידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בלאומית זה נראה קצת אחרת זה מה שרשום ללאומית זהב
כלומר בסיס לא על חשבון הסל זה כבר מהילד הראשון
הבראה ליולדת החל מהילד הראשון3 ימי הבראה לאחר לידה רגילה, 5 ימי הבראה לאחר לידה קיסרית.
החזר של 80% עד תקרה שנקבעה
הבראה ליולדת
זכאות זו אינה נכללת חבילת ההיריון (ההחזר אינו על חשבון חבילת ההיריון)
תוספת ימי הבראה ליולדת, החל מילד רביעיתוספת של 3 ימי הבראה מילד רביעי ואילך –החזר של 80% עד תקרה שנקבעה ליום במסגרת חבילת היריון
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הדסה:
נותנים מונית הלוך או חזור.
אם באת בהלוך במונית מביאים קבלה ומקבלים החזר. (באים באמבולנס - זה חינם :)ואז נשאר מונית לחזור...)
אם בחזור בעת השחרור הולכים לקבלה והם מזמינים לך מונית שלהם עד הבית.
יש החזר מזומן של 500 ש"ח עבור קורס.
מקבלים לילה חינם בבית החלמה, אם הדסה ביבי- חדר לבד, טלזסטון - 2 בחדר, ביכורים 3 בחדר.
אם נרשמת דרך עמותה קיבלת עוד לילה.
אם את במאוחדת שיא את זכאית לקבל עד שלושה לילות ע"ס 75% עד 400 ללילה. (מלידה ראשונה!)
ואז יש שתי אופציות:
להשתמש בזיכויים מיידית, לשלם את ההפרש, לקבל קבלה רק על ההפרש, ולקבל החזר ע"ס 75% מההפרש.
לשלם מחיר מלא, לקבל קבלה על המחיר המלא, לקבל החזר של 75% מהמחיר המלא, לקבל בהעברה מבית ההחלמה את הכסף עבור הזיכויים לאחר חודש וחצי.
אני לקחתי חדר של 2 ליומיים (1300 ש"ח) קיבלתי החזר של 800 ש"ח (400 לכל לילה) ואח"כ קיבלתי 1050 בהעברה מביכורים. אז כן, אפילו יצאתי ברווח.
מה שכן, יש לרב.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #45
הדסה:
נותנים מונית הלוך או חזור.
אם באת בהלוך במונית מביאים קבלה ומקבלים החזר. (באים באמבולנס - זה חינם :)ואז נשאר מונית לחזור...)
אם בחזור בעת השחרור הולכים לקבלה והם מזמינים לך מונית שלהם עד הבית.
יש החזר מזומן של 500 ש"ח עבור קורס.
מקבלים לילה חינם בבית החלמה, אם הדסה ביבי- חדר לבד, טלזסטון - 2 בחדר, ביכורים 3 בחדר.
אם נרשמת דרך עמותה קיבלת עוד לילה.
אם את במאוחדת שיא את זכאית לקבל עד שלושה לילות ע"ס 75% עד 400 ללילה. (מלידה ראשונה!)
ואז יש שתי אופציות:
להשתמש בזיכויים מיידית, לשלם את ההפרש, לקבל קבלה רק על ההפרש, ולקבל החזר ע"ס 75% מההפרש.
לשלם מחיר מלא, לקבל קבלה על המחיר המלא, לקבל החזר של 75% מהמחיר המלא, לקבל בהעברה מבית ההחלמה את הכסף עבור הזיכויים לאחר חודש וחצי.
אני לקחתי חדר של 2 ליומיים (1300 ש"ח) קיבלתי החזר של 800 ש"ח (400 לכל לילה) ואח"כ קיבלתי 1050 בהעברה מביכורים. אז כן, אפילו יצאתי ברווח.
מה שכן, יש לרב.
איך זה עובד בדיוק מבחינת שערי רווחה, הם מסכימים להעביר את התשלום לאחר שהיולדת כבר שילמה, ועוד בלי קבלה?! שהרי ביכורים הביאו את הקבלה כבר ליולדת לאחר ששילמה? לפי מה שהבנתי צריך לדבר איתם לפני שמשלמים, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אני שואל שוב, מי שיודע, ניתן לשלם את מלוא הסכום לביכורים ולקבל קבלה, ואז לבקש את הזיכוי מהדסה ומהעמותה? לא צריך לדבר איתם לפני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
למעשה זה הדסה שנותנת את שתי הלילות, לפני הלידה נרשמים דרך הארגון.
כשנרשמים לבית החלמה צריך לעדכן את הדסה שישלחו אישור לשתי הלילות.
משלמים מלא, ואח"כ ביכורים מעברים את הכסף שקיבלו מהדסה אליכם.
תרימו טלפון לביכורים הם יסבירו לכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
סתם לידיעתכם
ישנו ארגון בשם מנוחה וישועה שמסבסד בתי מלון ליולדות עד 4 חודשים לאחר הלידה.
מס' הטל' - 08-619-1616.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
למעשה זה הדסה שנותנת את שתי הלילות, לפני הלידה נרשמים דרך הארגון.
כשנרשמים לבית החלמה צריך לעדכן את הדסה שישלחו אישור לשתי הלילות.
משלמים מלא, ואח"כ ביכורים מעברים את הכסף שקיבלו מהדסה אליכם.
תרימו טלפון לביכורים הם יסבירו לכם.
מוזר שהדסה מסכים להעביר את הכסף בלי לקבל קבלה.
אני דיברתי עם שערי רווחה ואמרו לי שצריך לדבר איתם (עם העמותה) לפני שמשלמים, אז לכאורה זה נראה -גם- שצריך לדבר עם העמותה ולא עם הדסה, -וגם- מזה שצריך לעדכן לפני התשלום נראה שהם מעוניינים לשלם בעצמם ולא שהלקוח ישלם ואז יקבל החזר, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בביכורים הם נותנים את האופציה לשלם להם ואז כמובן נותנים לך קבלה על התשלום וב-20 לחודש הבא לא הקרוב (למי שלא לחוץ הכסף) כשהם מקבלים כסף מבית החולים
אז הם מבצעים העברה בנקאית ללקוח ששילם, הם מקבלים 530 ש"ח ללילה כך שאם הולכים דרך העמותה סה"כ יש לך זיכוי של 1060.(אולי הם מקבלים יותר מהדסה וזה מה שמחליטים לתת-לא יודעת.)
תכלס גם מה ששערי רווחה נותנים זה לא מהכיס שלהם הם סה"כ רושמים ומקבלים על זה בונוס...והמועדון של הדסה מזכים בלילה נוסף למי שבאה דרך העמותה (זה ההסכם-יעני הם עושים להם פרסום ומביאים יולדות)
אחותי שילמה לפני חודשיים לביכורים ואחרי חודש וחצי קיבלה החזר.
כן, תכלס יכול להכנס כסף לכיס למי שלא משדרגת(אולי צריך לשאול רב,אבל כשמגישים הקבלה לקופה הם סה"כ מבררים אם לא הגשת את הקבלה לגורם ביטוחי נוסף,לא עם קיבלת החזר ממועדון יולדות)
טכנית,זה אפשרי את משלמת 1060(לדוג' חדר של 3) מקבלת החזר מלא ממועדון יולדות(בפועל -הבית החלמה עושים ההעברה)
ובנוסף אפשר להגישלקופה לקבל החזר.
גם למי שמשרגת זה שווה לשלם הכל- לדוג מי שמשדרגת לחדר של 950 נדרשת להוסיף 440 ואן תקבל קבלה רק על התלום הזה תקבל מהקופה החזר של 330 ולא יותר(
לכל קופה יש סכום גג אחר)
כך שכמעט תמיד שווה לשלם הכל.ואח"כ לשאול רב.
לידעתי בכללית פלטינום אפשר גם לא מהסל מילד ראשון(אבל רק על ילד אחד)
מקווה שהסברתי טוב.
בהצלחה!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ואח"כ קיבלתי 1050 בהעברה מביכורים.
למה 1050? שערי רווחה נותנים יותר מלילה אחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
הדסה:
נותנים מונית הלוך או חזור.
אם באת בהלוך במונית מביאים קבלה ומקבלים החזר. (באים באמבולנס - זה חינם :)ואז נשאר מונית לחזור...)
אם בחזור בעת השחרור הולכים לקבלה והם מזמינים לך מונית שלהם עד הבית.
יש החזר מזומן של 500 ש"ח עבור קורס.
מקבלים לילה חינם בבית החלמה, אם הדסה ביבי- חדר לבד, טלזסטון - 2 בחדר, ביכורים 3 בחדר.
אם נרשמת דרך עמותה קיבלת עוד לילה.
אם את במאוחדת שיא את זכאית לקבל עד שלושה לילות ע"ס 75% עד 400 ללילה. (מלידה ראשונה!)
ואז יש שתי אופציות:
להשתמש בזיכויים מיידית, לשלם את ההפרש, לקבל קבלה רק על ההפרש, ולקבל החזר ע"ס 75% מההפרש.
לשלם מחיר מלא, לקבל קבלה על המחיר המלא, לקבל החזר של 75% מהמחיר המלא, לקבל בהעברה מבית ההחלמה את הכסף עבור הזיכויים לאחר חודש וחצי.
אני לקחתי חדר של 2 ליומיים (1300 ש"ח) קיבלתי החזר של 800 ש"ח (400 לכל לילה) ואח"כ קיבלתי 1050 בהעברה מביכורים. אז כן, אפילו יצאתי ברווח.
מה שכן, יש לרב.
ציטוט: אם את במאוחדת שיא את זכאית לקבל עד שלושה לילות ע"ס 75% עד 400 ללילה. (מלידה ראשונה!)

זה ממש לא מדוייק!
במאוחדת שיא יש החזר רק מלידה רביעית על 3 ימים נוספים (כלומר, אחרי שקיבלת את ההנחה של עדיף על 3 ימים ראשונים - עד 290 ש"ח ללילה) ואז זה עד 400 ש"ח ללילה.

1646522788641.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
ציטוט: אם את במאוחדת שיא את זכאית לקבל עד שלושה לילות ע"ס 75% עד 400 ללילה. (מלידה ראשונה!)

זה ממש לא מדוייק!
במאוחדת שיא יש החזר רק מלידה רביעית על 3 ימים נוספים (כלומר, אחרי שקיבלת את ההנחה של עדיף על 3 ימים ראשונים - עד 290 ש"ח ללילה) ואז זה עד 400 ש"ח ללילה.

צפה בקובץ המצורף 1078686
לפי מה שבנתי ממאוחדת, זה שמבוטחי "שיא" מקבלים החזר על 3 לילות עד 400 ש"ח.
מה הכוונה 3 ימים נוספים, ניתן להיות 6 ימים ולקבל החזר (לידה רביעית וכו')? אני הבנתי שזה עד 3 לילות?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
ממאוחדת עדיף יש החזר עד 3 ימים- 75% עד תקרה של 290 ש"ח (3 ימים ראשונים)
ואז ממאוחדת שיא (מילד רביעי) ל-3 ימים נוספים - 75% עד תקרה של 400 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אנחנו במאוחדת שיא, והיום נאמר לנו במאוחדת - שאנחנו זכאים ל- 3 לילות 75% עד 400 ש"ח, וזה לידה שניה!?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
זה ממש מוזר!!
כי אני גם בשיא ואף פעם לא קיבלתי החזר יותר מ-290
ואפילו שלידה קודמת היתה לידה רביעית...
מעניין אותי גם לבדוק
אתקשר אליהם מחר ואעדכן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אז ביררתי מול נציגה ואכן אתם צודקים
הם החליפו את הכללים...
אז כך:
ממאוחדת שיא מקבלים החזר רק מילד ראשון עד שלישי עד תקרה של 400 ש"ח (מתוך חבילת הריון ולידה)
וממאוחדת עדיף מקבלים החזר מילד רביעי ואילך עד תקרה של 290 ש"ח (לא מחבילת הריון ולידה)

כנראה שינו את זה ממש לאחרונה ואני הפסדתי מזה... :(
תמיד קיבלתי עד 290 ועכשיו שאני מעל ילד רביעי ימשיך לקבל כך...

ועוד משהו - שימו לב! שכל החזר מוגבל ל-3 ימים בלבד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מקפיצה.
מישהו הצליח לאחרונה להרשם דרך מחיה נפשות?
המערכת עברה למתכונת טלפונית, נרשמתי כבר לפני שבועיים, ולא חוזרים ולא מצליחה להשיג אותם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה