מידע שימושי תגידו, מה עושים עם אתרוג?

  • הוסף לסימניות
  • #1
התחילו לחסום אתרים ותמונות.
אני מעלה תמונה של הבת שלי, והיא נחסמת..
תמונה של הבן שלי, בחורף, צנוע, ונחסם!
ואז משגעים אותי שביד בני ברק צריך לאשר אם אני רוצה אתר מסוים.
מי ביקש מהם להתחיל לחסום עוד יותר?
עוד מעט גם יבואו לשים לי רטיה על הפה כדי שלא אדבר חלילה לשה"ר.

הייתי עוברת לנטפרי, הבעיה שהם גם חוסמים אתרים שאין בהם בעיה מבחינתי.

השאלה האם אין חסימה נורמלית שחוסמת רק תמונות לא צנועות ופריצות?
לא צריכה שיחליטו לי על אף אתר אחר, רק נטו חוסר צניעות.
מילא עד היום אתרוג חסמו סרטונים רפואיים ביוטיוב, עוד הבנתי שיוטיוב קשה לסינון,
אבל עכשיו נסחפו, מלא אתרים נחסמו סתם, תמונות רגילות,
ואם רוצים- אז צריך לזכור את הסיסמה כדי לבקש מהם לפתוח לכמות שעות מוגבלת,
עם סיסמה דרך פלאפון שלא נמצא עליי תמיד.
אי אפשר לעבוד ככה.
אולי מישהו ירים את הכפפה עם חסימה שלא חופרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
סקר חסימות
לא נראה לי שבשביל אחוזים כאלו רווחי למישהו להרים את הכפפה...
לא משקף.
1. מבחינה כמותית
2. רוב משתמשי פרוג משתמשים בנטפרי.
אבל משתמשי פרוג לא היחידים בעולם שמשתמשים בחסימה..

אם הסקר הזה היה בפורום אחר [לא משנה איזה] הוא היה מקבל הרבה אחוזי אתרוג..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא נעים לי
אבל אני שמח שהביקוש הוא לחסימות יותר הרמטיות
ברור לי שאתרוג עושים מה שיביא להם יותר לקוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא נעים לי
אבל אני שמח שהביקוש הוא לחסימות יותר הרמטיות
ברור לי שאתרוג עושים מה שיביא להם יותר לקוחות
אז אין לך אתרוג, ואתה לא רואה את העוול שנעשה כאן.
או שאתה זקוק לאינטרנט בשביל פרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אז אין לך אתרוג, ואתה לא רואה את העוול שנעשה כאן.
או שאתה זקוק לאינטרנט בשביל פרוג.
לא התכוונתי לזלזל
וודאי שאם דובר על סענון אחד ויצא סינון אחר זו חוצפה
רק שבתוך ליבי אני שמח
שהביקוש הוא ליותר סינון
והיה שוה לאתרוג לשנות את הסינון
למען הוספת לקוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא התכוונתי לזלזל
וודאי שאם דובר על סענון אחד ויצא סינון אחר זו חוצפה
רק שבתוך ליבי אני שמח
שהביקוש הוא ליותר סינון
והיה שוה לאתרוג לשנות את הסינון
למען הוספת לקוחות
בסדר.
אני יותר שמח על מי שאין לו איטרנט בכלל.
לנידון כאן, זה לא כ"כ קשור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני לא יודע מה עדיף
שבגללי יורידו את רמת הסינון לכולם או שאני יעבור לרימון
הסינון החדש שלהם נעשה נטו כדי להתחרות עם נטפרי בלי טיפת חשיבה על צרכי הלקוח

חדש טרי מהרגע: אתר ויקיפדיה נחסם לחלוטין

השתא דאתית להכי, הייתי ממליץ לכל האתרוגים ללכת למקור קרי נטפרי
יותר זול יותר שירות ולא נוסד לצרכי רווחים
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא התכוונתי לזלזל
וודאי שאם דובר על סענון אחד ויצא סינון אחר זו חוצפה
רק שבתוך ליבי אני שמח
שהביקוש הוא ליותר סינון
והיה שוה לאתרוג לשנות את הסינון
למען הוספת לקוחות
זה לא נכון.
הלקוחות עוד לא מעכלים.
אם הם ימשיכו כך- אני לא אמשיך להיות לקוחה שלהם.

אתמול אתרים היו פתוחים והבוקר הם נחסמו,
אז לאט לאט הלקוחות יצביעו ברגלים.
המטרה בחסימה זה שיוכלו להשתמש בה,
אחרת אפשר בכיף לחסום את כל האינטרנט ולעשות נטו מייל.
אם עשו אינטרנט אז צריך לתת אלטרנטיבות, לא חכמה לחסום הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כאחד שעבר מאתרוג לנטפרי בכל הרשת בעבודה -
הבעיה שלנו היתה בחסימת תמונות והם כמה שנים הבטיחו אנחנו נעשה סקירה כמו נטפרי וכו' אולי אחרי שעזבנו הם נזכרו לנסות?
בכל אופן, נטפרי נותן הרבה יותר מרחב בהרבה יותר ביטחון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אצלי (באתרוג) חסמו גם את תמונת הלייקים :unsure:
1649064685518.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #19

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה