החכמה צודקת
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #41
כמו שכתבו נוספים מעלי:כל ילד קטן מבין כל מיני דברים שמבוגרים שיכולים לבחור מה שצריך, מבינים יפה.
וילדים גדולים יכולים לבחור מה הם רוצים לראות,
ונכון שמנסים להביא מיצג כאילו האינטרנט (החסום) בציבור החרדי משמש רק לעבודה,
כשבפועל הוא משמש גם לצרכים רפואיים, צרכים בירוקרטיים, מידע נגיש, ועוד.
כשאני שולחת מייל לעיתון החרדי, אני לא עושה את זה לצרכי עבודה,
אלא כי אני מעדיפה לא להשתמש בדואר.
אז טוב שיש אינטרנט חסום כדי שלא יכניסו לי דברים לא צנועים בדלת האחורית,
ולא יקפצו לי פרסומות עם תמונות לא ראויות או פיצ'רים או אתרים לא ראויים.
אבל להחליט לי מה בדיוק לעשות,
זה בדיוק כמו שיום אחד יחליטו לאיזה כתובת מייל תשלח ההודעה ולאיזה כתובת החסימה תחזיר את המייל, כי אולי החברה הזו לא טובה עבורי ומקלקלת אותי,
ובהמשך גם יחסמו לי מספרים של חברות מהעבודה כי לא טוב לפטפט סתם בזמן שאפשר לומר תהילים..
השתמשתי בדוגמאות 'מטופשות' בשביל להסביר דברים שצריך להסביר לילדים קטנים, אבל ילדים גדולים כבר מבינים את זה לבד.
אף אחד לא אמר שלא צריך חסימה, השאלה עד כמה ההתערבות נכונה חכמה ונצרכת.
הקב"ה נתן לנו בחירה בחיים כדי שנבחר בטוב, ושנחליט מה טוב לנו ומה לא.
נטפרי לא רוצה לקחת אחריות על האיסורים שיצאו משיתוף קבוצות.
ויש הבדל בין איסורים לבין לפטפט עם חברות....
וכתבתי שזכותך לבחור משהו אחר רק הסברתי למה זה לא מוגדר כ"אין בעיה"
ומי שרוצה מבין....
הנושאים החמים