מידע שימושי תגידו, מה עושים עם אתרוג?

  • הוסף לסימניות
  • #41
כל ילד קטן מבין כל מיני דברים שמבוגרים שיכולים לבחור מה שצריך, מבינים יפה.
וילדים גדולים יכולים לבחור מה הם רוצים לראות,
ונכון שמנסים להביא מיצג כאילו האינטרנט (החסום) בציבור החרדי משמש רק לעבודה,
כשבפועל הוא משמש גם לצרכים רפואיים, צרכים בירוקרטיים, מידע נגיש, ועוד.

כשאני שולחת מייל לעיתון החרדי, אני לא עושה את זה לצרכי עבודה,
אלא כי אני מעדיפה לא להשתמש בדואר.
אז טוב שיש אינטרנט חסום כדי שלא יכניסו לי דברים לא צנועים בדלת האחורית,
ולא יקפצו לי פרסומות עם תמונות לא ראויות או פיצ'רים או אתרים לא ראויים.
אבל להחליט לי מה בדיוק לעשות,
זה בדיוק כמו שיום אחד יחליטו לאיזה כתובת מייל תשלח ההודעה ולאיזה כתובת החסימה תחזיר את המייל, כי אולי החברה הזו לא טובה עבורי ומקלקלת אותי,
ובהמשך גם יחסמו לי מספרים של חברות מהעבודה כי לא טוב לפטפט סתם בזמן שאפשר לומר תהילים..
השתמשתי בדוגמאות 'מטופשות' בשביל להסביר דברים שצריך להסביר לילדים קטנים, אבל ילדים גדולים כבר מבינים את זה לבד.

אף אחד לא אמר שלא צריך חסימה, השאלה עד כמה ההתערבות נכונה חכמה ונצרכת.
הקב"ה נתן לנו בחירה בחיים כדי שנבחר בטוב, ושנחליט מה טוב לנו ומה לא.
כמו שכתבו נוספים מעלי:
נטפרי לא רוצה לקחת אחריות על האיסורים שיצאו משיתוף קבוצות.
ויש הבדל בין איסורים לבין לפטפט עם חברות....
וכתבתי שזכותך לבחור משהו אחר רק הסברתי למה זה לא מוגדר כ"אין בעיה"
ומי שרוצה מבין....
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
ומה עם האיסורים שיצאו מהמייל והצ'אט? על ראשם של נטפרי. ה"י.
להדגשה הזו קוראים דמגוגיה. בלע"ז.
לאט לאט יגיעו גם לזה אבל לא, או הכל או כלום.....
להשוואה של חסימת שיתוף קובץ לחסימת פטפוטים כדי לומר תהילים איך קוראים?
דמגוגיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אני התקשרתי אליהם ודיברתי איתם באופן חד משמעי שאני רוצה שהסינון יחזור לרמה שהיתה מקודם ולא אני עוזבת במיידי תוך .2 דק' הכל חזר לקדמותו ,
וואו!
לי אמרו לפנות לועדת הרבנים.
לא עזר לי כלום שאמרתי שאני לא מכיר אותם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
השארתי הודעה לוועד הרבנים חזרו אלי וזה מה שאמרתי לוועד הרבנים היקרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ומה עם האיסורים שיצאו מהמייל והצ'אט? על ראשם של נטפרי. ה"י.
אתה לגמרי צודק. אחד הפרצות הגדולות (האמת, היחידה שאני יכול לחשוב עליה) שיש בנטפרי זה המייל. אפשר להרשם לרשימות תפוצה ולקבל את כל הלכלוך בדלת הראשית. ובאמת בנטפרי עובדים על פתרונות לזה - כמדומני שהיה בעבר איזשהי אפשרות לסנן גם את המייל, אבל המשמעות היא שיש מי שיכול לקרוא לך את המייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
סתם לסקרנות, איזה אתרים חסומים בנטפרי שאין בהם בעיה?

אני יכולה לומר לך שבמסלול הכי פתוח שלהם ללא השתייכות לקהילה, הכל פתוח..
יש בהם בעיה עיקרית, אחת, עניין התמונות.. חוץ מזה, לא מצאתי בהם (כמעט) פגם...
כל אתר שאינו חרדי אלא דת"ל גם אם התמונות שם מאה אחוז בסדר.
כל אתר שהתכנים שם הם של רבנים שאינם עולים בקנה אחד עם רבניהם.
אישית אני מנהלת משרד לש בניית אתרים ואני יכולה להעיד באיזו שפלות הם לא מעלים אתר שהוקם למענה חרדי ומנוהח על ידי חרדים והמנהלים הכפיפו את כל המבנה לש האתר לגחמות שלהם והם בהתנשאות בוטה עונים תשובות מאוד בוטות.
נטפרי זה כבר מזמן לא עמותה ללא מטרות רווח ולא לשם שמים. זה להחזיק אנשים בגרון שילמו להם הרבה כסף כדי שיפתחו אתר.

אישית עברתי לאתרוג אחרי שראיתי עם נטפרי אני לא יכולה לעבוד במשרד לאתרים שלא עובד רק עם הארד קורד החרדי הקלאסי
וכן כמה מפתיע יש עוד אתרים עם תוכן נקי ותמונות נקיות שלא חייבים חסימה.

אבל אין עם מי לדבר
לצערי אתריג גם נותנים הוץיום מענה טוב שיטת הסינון החדשה היא מאוד לא חכמה. ולמרות שהם קוראים לזה סינון חכם יותר זה פשוט סינון טיפש. מראש הכל חסום. כל התמונות הכל הכל ואם תרצו תפתחו למספר שעות.
חבל שזה המצב אצל חברות חרדיות.
איך אמר מי שאמר אם את המדינה היו מנהלים חרדים היו מחזיקים אותנו בגרון והמדינה הייתה מתנהלת כמו נטפרי ואתרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
הם דורשים כסף על פתיחת אתרים?!
אם כן, זו סחיטה באיומים.
ואם לא, זו הוצאת שם רע (או הוצאת דיבה בשפה המשפטית).
לא להוציא מילים מהקשרם בבקשה.
כתבתי: שישלמו להם כסף כדי שיפתחו את האתר.
(ש נפלה)

אחרת אין לי הסבר להתנהלות הבוטה שלהם כלפי אתרים שהוקמו לחרדים עם כל התנאים של נטפרי מראש כדי שלא יעשו בעיות בפתיחה. ואחר כך פשוט החליטו לא לפתוח.
אין לי הסבר אחר לזה חוץ מדמי פרוטקשן שלדעתי היו מחליקים וכמה אתרים בסגנון הזה כן נפתחו כנראה כי הם ניאותו לשמן שם מישהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
סתם סקרנות: "המכלול" פתוח?
כן
ואני יכולה להעיד באיזו שפלות הם לא מעלים אתר שהוקם למענה חרדי ומנוהח על ידי חרדים והמנהלים הכפיפו את כל המבנה לש האתר לגחמות שלהם והם בהתנשאות בוטה עונים תשובות מאוד בוטות.
נטפרי זה כבר מזמן לא עמותה ללא מטרות רווח ולא לשם שמים. זה להחזיק אנשים בגרון שילמו להם הרבה כסף כדי שיפתחו אתר.
נטפרי הוקם ע"י מתכנת שרצה לעשות רק טוב
אני מכיר אותו והוא יר"ש אמיתי
מלכתחילה הם לא עשו את זה עם "חותמת כשרות"
רק כשהחלו להצטרף המונים וראשי קהילות ביקשו סינון משלהם אז הביאו רבנים שיכריעו מה כן ומה לא
(אגב, אתר פרוג נמצא תחת התקפות מפעם לפעם ע"י אנשים שלוחצים על הרבים לחסום אותו)
אם יש לכם טענות אז הם כלפי הרבנים שמונו לכך
נטפרי הינו ועדיין מלכ"ר
וזה אחד הדברים הטובים שקרו לציבור החרדי בכל מה שקשור לאינטרנט

כמפתח אני יודע שיש אתרים כשרים לגמרי שהם מתקשים לפתוח לחלוטין באופן קבוע
כיוון שעולים שם תמונות חדשות מידי זמן כרצון המפתח
לאחר תקופה מסויימת שהם רואים שאין "החלקות" הם פותחים באופן קבוע
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #59
השארתי הודעה לוועד הרבנים חזרו אלי וזה מה שאמרתי לוועד הרבנים היקרה
חזרו אלייך מוועדת הרבנים או ועדת הנציגים לשימור לקוחות ?! :oops:
איזה מין וועדת רבנים זו שמורידה רמת סינון בגלל איומים ומפחד שהלקוחות יעזבו ??:rolleyes:o_O:unsure:
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #60

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה