דרוש מידע לשון קשורה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי בן מתוק בגיל 10 חודשים והוא צריך לעבור ניתוח בגלל שהלשון שלו קשורה יש למשהו המלצה על בית חולים טוב, או שמעתם על מישהו שמיעץ בעניני רפואה?
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש לי בן מתוק בגיל 10 חודשים והוא צריך לעבור ניתוח בגלל שהלשון שלו קשורה יש למשהו המלצה על בית חולים טוב, או שמעתם על מישהו שמיעץ בעניני רפואה?
תודה רבה.
שני אחיינים שלי עברו, מבררת לך
וב"ה שעליתם על זה עכשיו, כמה יותר מוקדם יותר קל
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר להתקשר לעזר מציון
יש להם ידע נרחב
והם יודעים לייעץ איפה כדאי לטפל

לי המליצו על מרפאת פה ולסת של איכילוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בטוח שצריך ניתוח?
עד גיל מסוים רופא עושה את זה במרפאה. (אם כי גם אם זה אפשרי אולי היה כדאי לתת טשטוש כדי לחסוך את הטראומה לילד שכבר מבין קצת)
אישית שחררתי בעבר לשני תינוקות
אצל לב זלטקוביץ- מאוחדת י-ם
ואצל אריה ולדמן ברכסים (הוא חרדי)
משניהם הייתי מרוצה.

בגדול- זו פעולה פשוטה שמתבצעת המון, ולפיכן יש לרופאים מיומנות גבוהה בה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בטוח שצריך ניתוח?
עד גיל מסוים רופא עושה את זה במרפאה. (אם כי גם אם זה אפשרי אולי היה כדאי לתת טשטוש כדי לחסוך את הטראומה לילד שכבר מבין קצת)
אישית שחררתי בעבר לשני תינוקות
אצל לב זלטקוביץ- מאוחדת י-ם
ואצל אריה ולדמן ברכסים (הוא חרדי)
משניהם הייתי מרוצה.

בגדול- זו פעולה פשוטה שמתבצעת המון, ולפיכן יש לרופאים מיומנות גבוהה בה.
גם אני עשיתי לתינוק בגיל 4 ימים במרפאה אצל רופא א.א.ג
אבל כנראה בגיל 10 חודשים זה כנראה כבר דורש ניתוח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם אני עשיתי לתינוק בגיל 4 ימים במרפאה אצל רופא א.א.ג
אבל כנראה בגיל 10 חודשים זה כנראה כבר דורש ניתוח...
אני עשיתי פעם אחת בגיל 6 שבועות ובפעם השניה בגיל חודשיים, אם אני לא טועה.
עד כמה שזכור לי מההסבר של ד"ר ולדמן זה כואב לתינוק פחות מברית מילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אפשר להתקשר לעזר מציון
יש להם ידע נרחב
והם יודעים לייעץ איפה כדאי לטפל

לי המליצו על מרפאת פה ולסת של איכילוב
ממליצה ממש על איכילוב. יש להם מרפאה שמתמחה בזה. מרפאת לשון קשורה.
ובמיוחד על ד"ר יעל דובסטר.

מניסיון של שני ילדים שעברו התרה אצלה.
אחד בגיל חודש אחרי שכבר עשינו לו התרה בגיל שבועיים אצל רופא אחר שלא התיר מספיק (!) והיינו צריכים להתיר שוב.
ואחת ממש יומיים אחרי הלידה. עבר בסדר אבל התינוקת לא נתנה לי לעשות את התרגילים כמו שצריך (ברחה עם הלשון) והיא התחברה מעט שוב. חזרתי אליה לביקורת ולהתרה קלה נוספת.

סופר רגישה ומקצועית.

עדיף לעשות כמה שיותר מוקדם. זו פעולה נורא פשוטה בגיל קטן ואח"כ הופך להיות קצת יותר מורכב.
הבנתי שזה די גנטי כך שבילדים הבאים (בע"ה) כדאי לבקש מיועצת הנקה לבדוק את הלשון מיד לאחר הלידה.
חוסך הרבה מפחי נפש בהנקה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם הולכים על בי''ח בלינסון-שניידר.
או תל השומר.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש לי בן מתוק בגיל 10 חודשים והוא צריך לעבור ניתוח בגלל שהלשון שלו קשורה יש למשהו המלצה על בית חולים טוב, או שמעתם על מישהו שמיעץ בעניני רפואה?
תודה רבה.
וואו ,
בהצלחה!
כל הכבוד שאתם מטפלים בזה ולא מזניחים,
אנחנו עשינו בלי ניתוח בגיל יותר קטן אצל פרופסור יודסין בעין כרם,
תבררו אם הוא עושה גם לגיל היותר גדול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אבל התינוקת לא נתנה לי לעשות את התרגילים
איזה תרגילים? אם פעם לא אמרו לי משהו כזה
כדאי לבקש מיועצת הנקה לבדוק את הלשון מיד לאחר הלידה.
בערבון מוגבל.
בפעם שניה שהיה לי ילד עם לשון קשורה, ניגשתי ליועצת הנקה שטענה שהקשירה מזערית ולא תפריע לא בדיבור ולא באוכל.
כמה שבועות אח"כ הלכתי מעצמי לטפל בזה בגלל הבעיות שזה יצר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לבן שלי עשה בעין כרם כירורג מאד מקצועי- לא מצליחה להיזכר בשם, הוא אצר שהלשון שלו הייתה מחוברת כפול, הוא גם הראה לסטודנטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
התרגיל- להעביר את הזרת שלך- כמובן נקיה ולהרים את הלשון בערך פעמיים ביום כדי שלא יתחבר שוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יודסין מעולה מכל הבחינות מקבל מכמה קופ"ח מקצועי כמעט ללא כאב (תלוי בגיל ובעובי)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה!!
אשמח לייעוץ אני ממש מתוסכלת ומבולבלת!
יש לי ילד מתוק בן שנתיים וחצי, שלפני כמה חודשים שמנו לב שיש לו שפה קשורה, הלכנו איתו לרופא אא"ג והוא טען שצריך לנתק ויש לו גם לשון קצת קשורה. משם הלכנו לרופאת ילדים שטענה שזה סה"כ אסתטי ובקשר ללשון הכל בסדר (היא אמרה לו להוציא לשון והוא הוציא) ואין צורך לנתק.
מה שקורה עכשיו זה- שיש לו עיכוב בדיבור, היינו אצל קלינאית באבחון והיא טענה שהוא לא מרים את הלשון כלל כשהוא מדבר, וכן שמנו לב שיש לו צורת לב בלשון-בקצה הלשון כאילו, (יש לציין שמיד כשנולד לא הסכים למצוץ כלום רק לאחר כמה ימי נסיונות רבים ומעייפים, הצליח לתפוס בקבוק ולמצוץ, בזמנו בדקו לשון קשורה בבי"ח ולא מצאו, ואח"כ הכל היה בסדר ואכל כרגיל)
השאלה היא: עכשיו רק הדיבור שהוא לא מרים את הלשון למעלה זה המפריע העיקרי + שפה קשורה (משהו נטו אסתטי),
יכול להיות מצב כזה בלשון קשורה שהוא מוציא לשון אבל לא מרים אותה? ?? מה לעשות?? לנתק למרות שהרופאה אומרת שאין צורך? ומה לשפה? ואם כן איפה?? מהורים מנוסים..
תודה מראש על העצות וסליחה על האריכות!!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה