חגים מיונז ביתי בקלי קלות, מדהים!!!

אמנם פסח עבר, אבל מקווה שההודעה שלי תבוא לתועלת, אולי בפסח הבא...
ניסיתי לפי ההוראות, ונשאר די נוזלי, התחלתי שוב מחדש, ולא ראיתי את הישועה. ואז קיבלתי טיפ מדהים!!!
כנראה הוא טוב לכל מתכון של מיונז, אבל כאן זה היה נס!
מוסיפים חלמון ביצה מבושל (בשלב ההתחלה, או גם למיונז שלא הצליח) מקציפים שוב בבלנדר סטיק או פוד פרוססור, והנה נס! מיונז קשה קשה! במתכון שהיה מצורף לחלמון, הכל היה כמו במתכון המקורי כאן, אבל בכמות וחצי, לא היה עקרוני כי אני הוספתי ל-2 כמויות וזה הציל את הביצים היקרות שהיו בפנים (שנת הקורונה...) ואת כבודי...
 
קבלתי במייל, אני כבר ניסיתי כמה פעמים וזה יוצא מדהים,
מיונז טעים ויציב, מומלץ בחום!!!


מיונז לפסח
לכל מי שזוכר איך אמא/סבתא הייתה מכינה מיונז לפסח בעבודה זהירה וממושכת לזלף את השמן שהבלילה "תתפוס" ולא תיפול ולא תמיד זה היה מצליח.
ובכן, הימים האלו עברו.
לפניכם מתכון בצירוף סירטון להכנת המיונז בכמה שניות בלבד. דרך אגב, אני מכין את המיונז כל השנה. טבעי ובלי חומרים משמרים (ולטעמי הרבה יותר טעים)

המתכון:
ביצה
כוס חד פעמית שמן אגוזים (קנולה/סויה לאוכלי קטניות. לא זית!)
כפית סוכר
חצי כפית מלח
כף וחצי מיץ לימון (בשום פנים ואופן לא משומר מבקבוק. רק לימון טרי! הבדל עצום בטעם)
לשים הכל בכלי, להכניס בלנדר מקל (רק מקל. לא שום דבר אחר זה סוד המתכון! שששש לא לגלות)
להפעיל ותוך כמה שניות יש מיונז מוכן.
להשקיע ולהמשיך לערבב טוב טוב עם הבלנדר וכך זה עושה אותו יותר קשה.

להיזהר שלא יכנס מים. טיפת מים יכולה לגרום למיונז לא לתפוס.
להניח את הבלנדר עמוק בכלי, הערבוב הראשוני של השמן והביצה הוא זה שגורם לו לתפוס.
אם המיונז לא תפס, לא נורא, אל תזרקו. הכינו בכלי נפרד מיונז חדש ולאחר שהוא יתפוס הוסיפו לו את הקודם.
ניתן לשנות את הטעם לפי טעמכם.
בבקשה תפיצו כמה שיותר הלאה
יצא מעולה תודה רבה רבה.
 
קבלתי במייל, אני כבר ניסיתי כמה פעמים וזה יוצא מדהים,
מיונז טעים ויציב, מומלץ בחום!!!


מיונז לפסח
לכל מי שזוכר איך אמא/סבתא הייתה מכינה מיונז לפסח בעבודה זהירה וממושכת לזלף את השמן שהבלילה "תתפוס" ולא תיפול ולא תמיד זה היה מצליח.
ובכן, הימים האלו עברו.
לפניכם מתכון בצירוף סירטון להכנת המיונז בכמה שניות בלבד. דרך אגב, אני מכין את המיונז כל השנה. טבעי ובלי חומרים משמרים (ולטעמי הרבה יותר טעים)

המתכון:
ביצה
כוס חד פעמית שמן אגוזים (קנולה/סויה לאוכלי קטניות. לא זית!)
כפית סוכר
חצי כפית מלח
כף וחצי מיץ לימון (בשום פנים ואופן לא משומר מבקבוק. רק לימון טרי! הבדל עצום בטעם)
לשים הכל בכלי, להכניס בלנדר מקל (רק מקל. לא שום דבר אחר זה סוד המתכון! שששש לא לגלות)
להפעיל ותוך כמה שניות יש מיונז מוכן.
להשקיע ולהמשיך לערבב טוב טוב עם הבלנדר וכך זה עושה אותו יותר קשה.

להיזהר שלא יכנס מים. טיפת מים יכולה לגרום למיונז לא לתפוס.
להניח את הבלנדר עמוק בכלי, הערבוב הראשוני של השמן והביצה הוא זה שגורם לו לתפוס.
אם המיונז לא תפס, לא נורא, אל תזרקו. הכינו בכלי נפרד מיונז חדש ולאחר שהוא יתפוס הוסיפו לו את הקודם.
ניתן לשנות את הטעם לפי טעמכם.
בבקשה תפיצו כמה שיותר הלאה
תודה רבה!!!
חסך לי המון זמן וכאב לב של מיונז שכל פעם מתפקשש,
בדיוק כמו שכתבת- דקה וזה היה מוכן
 
@shosh 356 תודה רבה!!
הצלת לנו את המיונז לחג.
גם את 3 המנות שנכשלו - הוספתי ביצה אחת ואת כל העיסה שלא הצליחה
הנחתי את הבלנדר מוט באופן שהביצה השלימה מתחתיו (כלואה עם הלהב)
ופלא פלאים - המיונז קרם שומן והסמיך
הפעם לקחתי מוט בלנדר מחברה אבל הודעתי לבעלי שלשנה הבאה זה פריט חובה!
חג שמח!
 
גם לנו היה השנה מיונז מוצלח תודות למתכון הנ"ל.
הייתי שמחה לשמוע מבעלי ניסיון כמה זמן מחזיק מיונז ביתי.
הרבה יותר בריא מהקנוי, אבל בלי חומר משמר, אז...??
 
גם לנו היה השנה מיונז מוצלח תודות למתכון הנ"ל.
הייתי שמחה לשמוע מבעלי ניסיון כמה זמן מחזיק מיונז ביתי.
הרבה יותר בריא מהקנוי, אבל בלי חומר משמר, אז...??
שבועיים מחזיק ודאי
אולי אפילו יותר
 
1. הכנתי עם בלנדר מקל, ויצא קשה מאוד , רציתי להוסיף עוד שמן כי יצא קצת וזה היה כ"כ קשה שלא יכולתי לערבב יותר והשמן לא התערבב טוב מרוב הקושי של המיונז. למה? (הכנתי רק עם החלמון והשמן בזילוף איטי)
2. האם מכינים רק עם החלמון או חלבון וביצה יחד?
3. האם שמים את כל החומרים בקערה כולל השמן? או שמתחילים עם משהו מסוים?
 
1. הכנתי עם בלנדר מקל, ויצא קשה מאוד , רציתי להוסיף עוד שמן כי יצא קצת וזה היה כ"כ קשה שלא יכולתי לערבב יותר והשמן לא התערבב טוב מרוב הקושי של המיונז. למה? (הכנתי רק עם החלמון והשמן בזילוף איטי)
2. האם מכינים רק עם החלמון או חלבון וביצה יחד?
3. האם שמים את כל החומרים בקערה כולל השמן? או שמתחילים עם משהו מסוים?
1. א"א להוסיף אחרי ההכנה
2. אני מכינה עם ביצה שלמה
3. כן, שמים הכל ואז מבלנדרים
 
אז אין צורך להזליף את השמן באיטיות?
את עושה עם בלנדר מקל? או בלנדר רגיל?
 
אז אין צורך להזליף את השמן באיטיות?
את עושה עם בלנדר מקל? או בלנדר רגיל?
אני לא מומחית גדולה והשנה הכנתי פעם ראשונה, אבל יצא מעולה ב"ה, אז מרשה לעצמי לענות...
לא צריך להזליף באיטיות. אפשר לשים את כל החומרים מראש. רק להקפיד לשים את המקל בלנדר צמוד לקרקעית של המיכל. (עד שתופס ואז אפשר להרים ולערבל הכל)
אני עשיתי עם בלנדר מקל. חושבת שזאת הצורה בה אפשר לעשות את המיונז בקלות בלי ההזלפה וכו'.
 
אגב-
אני עושה כל השנה
ולפעמים מוסיפה טעמים
(אולי כבר כתבתי פה בעבר)
בזיליקום יבש, שמיר, משחקת בכמויות החרדל והשום וכו'
 
אגב-
אני עושה כל השנה
ולפעמים מוסיפה טעמים
(אולי כבר כתבתי פה בעבר)
בזיליקום יבש, שמיר, משחקת בכמויות החרדל והשום וכו'
ונגמר לך תוך שבועיים? כי לי פשוט חבל לזרוק. (בלי חומר משמר ועדיין לא אוכלים כאלו כמויות של מיונז. בעיקר בסלטים לשבת וכו')
 
ונגמר לך תוך שבועיים? כי לי פשוט חבל לזרוק. (בלי חומר משמר ועדיין לא אוכלים כאלו כמויות של מיונז. בעיקר בסלטים לשבת וכו')
אולי לפעמים יותר משבועיים
אני משתמשת בו גם למריחה לכריכים וגם בשבת על החלה
וגם לרוטב לסלט חסה- זה דורש המון מיונז
גם לטונה

לדעתי מחזיק בכיף גם חודש אבל לא יצא לי
 
אמנם פסח עבר, אבל מקווה שההודעה שלי תבוא לתועלת, אולי בפסח הבא...
ניסיתי לפי ההוראות, ונשאר די נוזלי, התחלתי שוב מחדש, ולא ראיתי את הישועה. ואז קיבלתי טיפ מדהים!!!
כנראה הוא טוב לכל מתכון של מיונז, אבל כאן זה היה נס!
מוסיפים חלמון ביצה מבושל (בשלב ההתחלה, או גם למיונז שלא הצליח) מקציפים שוב בבלנדר סטיק או פוד פרוססור, והנה נס! מיונז קשה קשה! במתכון שהיה מצורף לחלמון, הכל היה כמו במתכון המקורי כאן, אבל בכמות וחצי, לא היה עקרוני כי אני הוספתי ל-2 כמויות וזה הציל את הביצים היקרות שהיו בפנים (שנת הקורונה...) ואת כבודי...
מה הכוונה חלמון ביצה מבושל?
עד לאיזה רמת בישול? שהוא קשה? נוזלי?
תוכלי לפרט יותר?
יש לי כאן כמות מיונז מפושלת....
מחר קונה בעז"ה בלנדר יד!
 
קבלתי במייל, אני כבר ניסיתי כמה פעמים וזה יוצא מדהים,
מיונז טעים ויציב, מומלץ בחום!!!


מיונז לפסח
לכל מי שזוכר איך אמא/סבתא הייתה מכינה מיונז לפסח בעבודה זהירה וממושכת לזלף את השמן שהבלילה "תתפוס" ולא תיפול ולא תמיד זה היה מצליח.
ובכן, הימים האלו עברו.
לפניכם מתכון בצירוף סירטון להכנת המיונז בכמה שניות בלבד. דרך אגב, אני מכין את המיונז כל השנה. טבעי ובלי חומרים משמרים (ולטעמי הרבה יותר טעים)

המתכון:
ביצה
כוס חד פעמית שמן אגוזים (קנולה/סויה לאוכלי קטניות. לא זית!)
כפית סוכר
חצי כפית מלח
כף וחצי מיץ לימון (בשום פנים ואופן לא משומר מבקבוק. רק לימון טרי! הבדל עצום בטעם)
לשים הכל בכלי, להכניס בלנדר מקל (רק מקל. לא שום דבר אחר זה סוד המתכון! שששש לא לגלות)
להפעיל ותוך כמה שניות יש מיונז מוכן.
להשקיע ולהמשיך לערבב טוב טוב עם הבלנדר וכך זה עושה אותו יותר קשה.

להיזהר שלא יכנס מים. טיפת מים יכולה לגרום למיונז לא לתפוס.
להניח את הבלנדר עמוק בכלי, הערבוב הראשוני של השמן והביצה הוא זה שגורם לו לתפוס.
אם המיונז לא תפס, לא נורא, אל תזרקו. הכינו בכלי נפרד מיונז חדש ולאחר שהוא יתפוס הוסיפו לו את הקודם.
ניתן לשנות את הטעם לפי טעמכם.
בבקשה תפיצו כמה שיותר הלאה
אחרי שנים שעושים עם המתכון הישן
לזלף לאט לאט וכו'
וכן הולך... ולא הולך...ועוד פעם
המתכון הזה יצא מושלם!!!
ב-2 דקות
ללקק את הצבעות!!!
תודה רבה!!!
 
שמים בו ביצה נוספת.
מחכים שהיא תרד לתחתית הכלי.
עולים ויורדים בעדינות עם הבלנדר עד שמוכן.

(בהתחלה מבלנדרים על התחתית, אחרי כמה שניות מתחילים לעלות ולרדת)
זה מתכון מרובע(כפול 4) שנהרס לי,
1 ביצה תספיק לזה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה