דרוש מידע טיסה לארה"ב עם תינוק בן שנה ורבע- הטיפים שלכם!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
חייב להיות פטנטים לשרוד את הדבר הזה...
(יש עוד ילדים גדולים יותר אבל הוא המאתגר ביותר כשאני חושבת על להיתקע על כסא אחד 10-12 שעות )
נשמע לי לגמרי בלתי אפשרי לשרוד את זה בלי איזה פטנט להרדים אותם להרבה זמן או לא יודעת מה
ואולי גם לארגן איזה מקום שיישן חוץ מעל הידיים.. (הרי בגיל הזה אין להם כסא)

הבו עיצות רעיונות טיפים וכל מה שאתם יודעים בנושא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
חייב להיות פטנטים לשרוד את הדבר הזה...
(יש עוד ילדים גדולים יותר אבל הוא המאתגר ביותר כשאני חושבת על להיתקע על כסא אחד 10-12 שעות )
נשמע לי לגמרי בלתי אפשרי לשרוד את זה בלי איזה פטנט להרדים אותם להרבה זמן או לא יודעת מה
ואולי גם לארגן איזה מקום שיישן חוץ מעל הידיים.. (הרי בגיל הזה אין להם כסא)

הבו עיצות רעיונות טיפים וכל מה שאתם יודעים בנושא...
רק, רק רקתפילות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תביאו משחקים שהוא אוהב - הרבה
השמיכה שלו/מוצצים/דובי וכו'
חטיפים לתינוקות (אוכל זה גם תעסוקה...)
בהצלחה ונסיעה טובה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אבל אולי לארגן איזה טאבלט עם משחק כלשהו לטיסה בלבד. זה מאוד מגרה ומושך אותם מסכי מגע (לצערנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אבל אולי לארגן איזה טאבלט עם משחק כלשהו לטיסה בלבד. זה מאוד מגרה ומושך אותם מסכי מגע (לצערנו)
אבן ראשונה.
זה ממכר, 5-6 שעות של תינוק עם זה ואחר כך דמעות וצרחות געגוע כשהטיסה תגמר
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לתת לו לטייל במעברים , בטיסה עצמה, וגם בהמתנה - לשחרר אותו ככל האפשר. למרבית התינוקות בגיל הזה חשוב מאד
חופש התנועה והישיבה במקום אחד קטן וצר, כמה שהיא קשה לנו כמבוגרים,
מרגיזה ומגבילה אותם הרבה יותר. כמו"כ הם מוציאים כך קצת מרץ, מה שיגביר את הסיכוי שירדם אח"כ. . .
וכמו שהזכירו כבר קודם - .
לוודא שיש לו את כל האביזרים המרגיעים שלו, אם זו שמיכה, מוצץ, בקבוק וכו' ומלאי של אוכל ידידותי לתינוק.
המון הצלחות! ולזכור שבסוף מגיעים! זה לא נמשך לעולם! . . . ;):D
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לתת לו לטייל במעברים , בטיסה עצמה, וגם בהמתנה - לשחרר אותו ככל האפשר. למרבית התינוקות בגיל הזה חשוב מאד
חופש התנועה והישיבה במקום אחד קטן וצר, כמה שהיא קשה לנו כמבוגרים,
מרגיזה ומגבילה אותם הרבה יותר. כמו"כ הם מוציאים כך קצת מרץ, מה שיגביר את הסיכוי שירדם אח"כ. . .
וכמו שהזכירו כבר קודם - .
לוודא שיש לו את כל האביזרים המרגיעים שלו, אם זו שמיכה, מוצץ, בקבוק וכו' ומלאי של אוכל ידידותי לתינוק.
המון הצלחות! ולזכור שבסוף מגיעים! זה לא נמשך לעולם! . . . ;):D
זהו, זה תינוק בלי מוצץ ובלי שמיכי ובלי דיסה/מטרנה
מאתגר, אמרנו??
אין איזה "סם" הרגעה, משהו טבעי שירדים אותו ???
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כ
אבל אולי לארגן איזה טאבלט עם משחק כלשהו לטיסה בלבד. זה מאוד מגרה ומושך אותם מסכי מגע (לצערנו)
בגיל הזה לדעתי פחות. כי קצת ישחקו עם המגע וזהו
ירתק אותו טיפה יותר מסתם ללחוץ על פלאפון... זה הרי לא גיל שמבינים משחקים ממש
אבל אנסה להשיג . אם לא אותו זה יעסיק את בן החמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
זהו, זה תינוק בלי מוצץ ובלי שמיכי ובלי דיסה/מטרנה
מאתגר, אמרנו??
אין איזה "סם" הרגעה, משהו טבעי שירדים אותו ???
היי, לא שמתי לב לפרט החשוב הזה. . . זה באמת מאתגר ביותר.
האמת שלילדי הגדולים יותר נתתי מלטונין, אבל אין לי מושג לגבי השימוש בתינוקים.
הייתי מתייעצת עם רופא או בחנות טבע, וודאי יהיו להם רעיונות טבעיים שעשויים לעזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
היי, לא שמתי לב לפרט החשוב הזה. . . זה באמת מאתגר ביותר.
האמת שלילדי הגדולים יותר נתתי מלטונין, אבל אין לי מושג לגבי השימוש בתינוקים.
הייתי מתייעצת עם רופא או בחנות טבע, וודאי יהיו להם רעיונות טבעיים שעשויים לעזור.
זה מה שרציתי לשמוע מבעלות נסיון. מה נתנו להם
לפעמים יעיל להגיע לרופא עם המידע ביד...
המלטונין עזר משמעותי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אבן ראשונה.
זה ממכר, 5-6 שעות של תינוק עם זה ואחר כך דמעות וצרחות געגוע כשהטיסה תגמר
עכשיו הבנתי (כשקלטתי ללחוץ על הספוילר...)
ובכן לא נראה לי שתינוק בגיל הזה יתגעגע למשהו וגם אם כן יישכח אחרי חמש דקות.
לא דואגת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מלטונין עוזר מאד, אצלי לכל הפחות, ובפרט לילדים שהם "היפר" מהתרגשות
ולא היו נרדמים אחרת. אבל שוב, בגיל הזה לא נתתי. ואין מידע ספציפי להגיע לרופא
מעבר ללשלאול אותו אם מותר להביא לתינוק מלטונין, ואם כן - באיזה מינון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זכור לי שקרובת משפחה אמרה שהיא נותת פנסטיל זה מרדים.. כדאי לשאול רופא
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אנחנו ישבנו במושב האחרון במטוס, זה 2 מקומות ויש בצד שמאל כמו מדף כזה, שם השכבנו
זה היה מצוין כי זה כמו מיטה
מעבר לזה, לתת להסתובב, להביא מכוניות שיהיה לו איך לשחק על המושב
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש לכם כבר טיסה? יכולים לכוון את הטיסה שתהיה בלילה?
לפני הטיסה להסביר לו מה בדיוק הולך להיות איפה עולים מה הוא ירגיש/יראה ומתי ינחתו.
חוץ מזה- משחק שולחני שלא מתפזר, כמו שקופץ חיות ועושה רעש, או תיבת נגינה, מכוניות וכו', ביבמה ג'וק, חטיפים וספרים
והכי הכי להצטייד בכמה שיותר סבלנות ותפילה שהוא יהיה רגוע.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה