- הוסף לסימניות
- #1
חייב להיות פטנטים לשרוד את הדבר הזה...
(יש עוד ילדים גדולים יותר אבל הוא המאתגר ביותר כשאני חושבת על להיתקע על כסא אחד 10-12 שעות )
נשמע לי לגמרי בלתי אפשרי לשרוד את זה בלי איזה פטנט להרדים אותם להרבה זמן או לא יודעת מה
ואולי גם לארגן איזה מקום שיישן חוץ מעל הידיים.. (הרי בגיל הזה אין להם כסא)
הבו עיצות רעיונות טיפים וכל מה שאתם יודעים בנושא...
(יש עוד ילדים גדולים יותר אבל הוא המאתגר ביותר כשאני חושבת על להיתקע על כסא אחד 10-12 שעות )
נשמע לי לגמרי בלתי אפשרי לשרוד את זה בלי איזה פטנט להרדים אותם להרבה זמן או לא יודעת מה
ואולי גם לארגן איזה מקום שיישן חוץ מעל הידיים.. (הרי בגיל הזה אין להם כסא)
הבו עיצות רעיונות טיפים וכל מה שאתם יודעים בנושא...
הנושאים החמים