דרוש מידע המחירים בחדרי המחשבים - לצחוק או לבכות?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
אני בהלם!
ידעתי שיש חדרי מחשבים, וגם ברכתי על זה
אבל לא העליתי בדעתי שכך זה עובד
באמת התנהלות מוזרה ביותר!
למה לא מכניסים קצת פרטים שירתיעו צעירים להכנס?

אני מצפה למינימום אחריות למי שמחזיק כזה מקום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
ולענין פותח האשכול-
אדרבה!
צריך לקחת מחיר הגון ולפקח על המקום באופן עירני ופעיל ביותר
להכנס למקום מידי פעם
לחסום את מי שצריך
לעשות שאלון לכל נרשם ועוד
שהמוצר הזה יהיה חיובי ורק חיובי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
תמיד כייף לקטר.
ולתפוס על חם זה ההרגשה
הכי גדולה של להיות צדיק.

תגידו אתם לא יודעים שרוב הבחורים
יכולים להשיג מישהו או מקום שיסכים
לתת להם שרות אינטרנט לא כשר.

מגיע בחור צדיק שנשמר מכגון זה.
והולך למקום שיש אינטרנט כשר
ושם שולח מייל ועוד משלם על זה
מהכסף שאין לו.
והנה הכבשה שגורמת לכל הבעיות.

מי שעובד לא יעזור לו חדרי מחשבים,
הרבה פעמים הוא צריך סרטונים.

אז למה עשוי החדרי מחשבים
אם לא בשביל בחור ישיבה צדיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יש מקומות מסודרים יותר לפתרונות עבודה.
ואם זה לא טוב עבורם,
אז כן, עדיף שיכניסו מחשב נייד לחדר הורים.
ולא יהווה סכנה לכל ילד מצוי בחדרים שכאלו.

הנה חלק מהם..

א. השעות שם זה פיברוק אחד גדול, בכל מקרה במקומות שאני ראיתי. הגיע הזמן שהקומות האלו יפתחו ויסגרו בשעות תקינות.
ב. שתיהיה הגבלת כניסה. למה ילדים בני 13 אמורים לשוטט שם?
ג. שהמצלמות יעבדו לא רק כשיש פריצה.
ד. נטפרי/נתיב לא משנה מה יש שם, אפשר להגדיר מראש שאין צפיה במחשב ואין כניסה לאתרים מסוג X Y Z
ה. זה אין סיכוי, אבל לדעתי אם אין ברירה זו תיהיה חובה. להעמיד משהו שיפקח שם בפועל.

ואפשר עוד להרחיב אבל לא נראה לי שזה המקום הפרקטי לכך.
במקום שאני מכיר יש את הכללים האלה.
אגב, זה די משעשע שאנשים מתווכחים על האינטרנט דרך האינטרנט, כמעט כמו שרי הממשלה שמדברים על הצורך לצמצם ברכבים והם מתראיינים על זה בדיבורית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
במחילת כבוד כלל המצקצקים ומתקיפי חדרי המחשבים:
לכו לכל ספריה חילונית היום בארץ, יושבים שם מאות בחורי ישיבות וגולשים באינטרנט פרוץ,
תעשו פעם בדיקת וויי פיי בישיבות הכי טובות והכי שמורות, ותזדעזעו!
הפתרון היחיד הוא חדרי המחשבים, שאגב במרבית המקומות הם חסומים אפילו לוידיאו, קל וחומר לאתרי חדשות, ויש שם פיקוח מחמיר ביותר.
ואלו שמפקיעים את המחירים:
אתם במו ידיכם גורמים למאות בני ישיבות ובנות סמינרים להידרדר אל שאול תחתית.
מתנצל על הנסח החריף, אני פשוט מתעסק קצת בנושא ומודע למקרים קשים, ל"ע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
  • הוסף לסימניות
  • #70
כאחד שיוצא לו להשתמש בחדרי מחשב אלו
אציין כי במקומות שיש הכשר 'חותם'
כמו במודיעין עילית הרי שהמחשבים נסגרים ב 12:05 הרמטית
והמקומות מצולמים
ילד שיושב שעות ארוכות במקומות אלו, צריך ישועה יותר גדולה
ושהוריו יתפללו ויקוו לטוב
לא נכון לפעמים זה נסגר לפעמים לא!
ולמי ששאל על פריצה לפעמים זה נפרץ גם מהתוכנה של הכסף זה לא חסום 100%
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
  • הוסף לסימניות
  • #73
לא נכון לפעמים זה נסגר לפעמים לא!
ולמי ששאל על פריצה לפעמים זה נפרץ גם מהתוכנה של הכסף זה לא חסום 100%
גם בכניסה לקניונים ולקולנוע יש משגיח מהישיבה? לא!
יש גבול כמה אנו כ"מבוגרים האחראיים" יכולים לחבל להם כל דרך רעה שיבחרו בה.
היה לי אח שנשר מהדרך עם דיסקמן וDVD הרבה לפני עידן הפלאפונים והאינטרנט... נו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
יש גבול כמה אנו כ"מבוגרים האחראיים" יכולים לחבל להם כל דרך רעה שיבחרו בה.
אין ספק
אבל בואו לא נתווכח על העובדה
שכמה שחדרי המחשבים האלו עזרו לאנשים מסוימים להוציא את האינטרנט מהבית
הם גרמו לאחרים להתמכר אליו ולהחליט שאי אפשר כבר וצריך להכניס הביתה.
ובעיקר אפשרו לבני נוער להשתמש בו חופשי (גם באתרים כשרים, זה לא הנושא)
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
כל הנושא הזה מורכב
כי יש הטוענים שהם מדי מחמירים
ובגלל זה הרבה נטשו שיהיה להם בבית
ועוד הרבה נקודות שאין כאן המקום להאריך
אם יש להם דעת התורה על כל צעד ושעל הרי טוב
אם זה עסקונה כמו הרבה דברים אחרים
אז זה בעייתי מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
ילדים שמעולם לא נגעו באינטרנט פותחים כתובת מייל וקבוצות צ'אט ואווטצאפ ומה לא??
נכנסים לכל האתרים האפשריים שם, ופותחים נתיבי ידע במקומות שהם לא אמורים להתעסק בהם!!
וכל זה במקום מרווח וממוזג בזמינות של 24 שעות.
ותאמינו לי שנקטתי אן בתיאור עדיין לגמרי.
איזה שוטים! במחיר שהם משלמים שם שיקנו סמארטפון ויחביאו אותו. ויהיה להם 24 שעות במקום ממוזג. בלי לצאת מהבית. פתוח לגמרי. וכו' וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
  • תופעה נפוצה אצל המשתמשים בחדרי מחשבים: שאחרי תקופה עושים חשבון פשוט שאינטרנט בבית זה הרבה יותר זול והרבה יותר נגיש וקל וגם לא צריכים ללכת רחוק עד החדר מחשבים וגם יש פרטיות ולא כולם רואים ושומעים את כולם ולא צריך גם להקיש תמיד את כל הסיסמאות בכניסה ולכן חשוב מאוד לדעת שברגע שמשתמשים בחדר מחשבים המציאות היא שהרבה עוברים לאפשרות היותר קלה וזולה שזה להכניס את האינטרנט לבית ה"י
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
הכל נכון ואין איך להילחם בזה
בדוק לי שלרוב ההקמה של חדר מחשבים הוא יותר חסד מאשר ביזנס
כואב לשמוע סיפורים מזעזעים ואין באמת איך להגן על הילדים .רק תפילה ותפילה.ויש כאלו שחייבים ליפול לבור כדי לקום ולגדול ,חלק מהחיים זה ליפול ולקום .ה' לא מוותר על אף נשמה יהודית כזו .וההיפך.גם במקום הכי נמוך הוא נמצא עם האדם ,
לפעמים זה פשוט לא ברור לי על מה המהומות .ולא שאני מזלזלת בתחושה שילד/בוגר/כל אחד נופל וה' ישמור לאן מגיע
אבל יש מעל השליטה שלי ושל כל אחד את ה'.וזהו!
שום דבר לא תלוי באף אחד
נקודה
סתם תוספת..בעבר היתה לי חברה ששכנעה אותי במשך כמה שנים שאקנה טלפון כשר ..ומצידה .שיהיה גם על חשבונה .ועל חשבון הזמן שלה והיא תבוא איתי והכל..
כיום.אני החלפתי לכשר.והיא..לההיפך.באמת כאב לי לשמוע...מבפנים הבנתי שזה חלק מהתהליך של כולנו.לקום ליפול לקום .ככה אנחנו בנויים משאנחנו תינוקות .
ואמר מישהו חכם "מי שלא נופל אף פעם-עליו צריך לפחד"-זה אנושי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה