דרוש מידע סקר סיפרות על ספרים של פסח תשפ"ב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #82
אבל אני חייב לציין שמעגל סגור זה ממש רעיון חדשני שדרך מחשב הוא מתעתע בגופי ביון חזקים ולא באופן פיזי כמו שבדרך כלל כותבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
קצת רע להגיד לא ציפיתי ליותר. הספרים הקודמים היו לא מי יודע מה אמינים וזה היה וואו!
צודקת אבל משום מה עכשיו לא הרגשתי תוואו..
על טעם וריח..
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
@ניהול האתר
יש פה משהו מאוד לא מובן,
אני מבינה שכל אשכול פרסומת נמחק, זו הסיבה שנמחק האשכול על איראן 3? למה אשכול זה ודומיו הוא לא פרסומת? מה ההבדל?
למה על ספרים מותר לדון, וזה לא פרסומת, ועל סרט אסור?
אשמח להחכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
חלק ראשון מאוד אהבתי, ממש מעניין,
חלק שני גם יפה אבל יש שם הרבה יותר קטעים מדומיינים מהחלק הראשון, אני אישית פחות אהבתי
לפחות היא סוגרת את כל החלקים הפתוחים מהספר הראשון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
קנינו את הספר של יונה ספיר מגן אנושי ומאד התלהבו ממנו וממש חבל שהיא סגרה פינות מקווה שהיא כן תמשיך הלאה, הספרים שלה מהממים ומומלץ ממש!!!
קנינו גם את הספק של רותי טננולד - סינקה, ממש יפה אבל יש לה יותר מוצלחים, אבל הוא כן ממש ספר מהמם והרבה מוסר השכל
אנחנו רוצים לקנות עוד ספר לבית מה הכי מומלץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
  • הוסף לסימניות
  • #93
אם יש מי שרוצה להחליף יש לי 2 יפים מאוד
1. ככלי ביד הסופר של מיכל בוני
2. קצת ישן אבל חמוד וקליל- מחר ניסע לירושלים

מחפשת להחליף בעד הספר- בסוף יקראו לך לחזור -ר. קפלר . כחול כזה (לא לצמיתות)

אם לא מתאים הספרים הללו יש לי עוד:
של ליבי קליין-
כי אבי ואמי, לולא האמנתי
מ. דביר- החיים הם לא מלון
פעמוני רוח של פ. פקשר
מאיפה את?
יכולה להלוות לך את כי אבי ואימי
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אדם שיש לו שעה, חיה הרצברג.
לחובבי הז'אנר.
הגות יפה, וכרגיל אצל הרצברג, הכי אנושי שיש.

ממש אהבתי.

אגב - גיליתי לזעמי שיש פער גדול בין החנויות.
בחנות אחת של רשת איקס - 72 ש"ח, ובחנות ליד של רשת אחרת, 65 ש"ח
פער של 7 ש"ח - על כלום!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
דבורי רנד- כל הספרים שלה
רותי קפלר- כנ"ל
משה גוטמן- לא זוכרת שמות
תמר מור- יש כמה ספרים שבמיוחד נהנתי
רחל פומרנץ
ריבה פומרנץ
יעל רועי- מחלק התמונים, כמו תחנה מרכזית ועוד כמה ספרים שלה שבסגנון
עטרה חפץ
ועוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
דבורי רנד- כל הספרים שלה
רותי קפלר- כנ"ל
משה גוטמן- לא זוכרת שמות
תמר מור- יש כמה ספרים שבמיוחד נהנתי
רחל פומרנץ
ריבה פומרנץ
יעל רועי- מחלק התמונים, כמו תחנה מרכזית ועוד כמה ספרים שלה שבסגנון
עטרה חפץ
ועוד...
אם הרשימה כלכך ארוכה זותמרת שיש שם תובנות קלקלות. לא משו שנוגע בנפש עמוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

בס"ד
ואני שואלת את זה באמת מכאב לב...
כבר מלא זמן אני הולכת עם התמיהה הזאת
מה קרה לספרים שלנו
איך יכול להיות שבכל ספר כמעט אני יוצאת עם מסר שהאמא הורסת לילדה את החיים
בהרבה ספרים מעלים בעיות שהשתיקה יפה להם ומאד יפה להם
השבוע קראתי ספר מהסטנדרט של הציבור החרדי
ספר קלאסי קלאסי של סופרת חרדית
מאמינה שלרוב הבתים החרדים יש אותו אפילו
ומתחילת הספר עד סופו הייתי בהלם
המילים שהיו שם, הביטויים, כמעט חיפשתי מילון חילוני כדי להבין מה היא רוצה
והיתה שם סצנה מזעזעת ממש בנים בנות וכו'
והכל כתוב ככה שחור ע"ג לבן!!
מה נסגר????
לאן עוד אפשר להגיע
למה אני אמורה לקחת סספר מספריה חרדית/לקנות ספר מחנות חרדית
ולקרוא את כל השטויות האלה?
במה זה יותר טוב מספרים חילונים? שהם גם שומרים שבת בסוף?
מה קרה לרמה של הספרים שלנו?
ברור שלא כל הספרים, וברור שיש ז'אנר מאד איכותי של סופרות וספרים מצויינים ממש בלי להתפשר על האיכות
אבל מה עם אלה שלא?
למה מוכרים את הספרים האלה בחנויות?
אין מי שיעשה פה סטופ???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה