מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
ולגבי התינוקיה בשערי צדק
לא להתקרב!!!
וזה בעדינות
והם חושבים שהציבור שלנו טיפש ולא יודע, היחס לחרדיות מזעזע! אפילו ערביות מקבלות יותר יחס, אחת אחרי השניה ילדו בקבלה ונרא מענין כל מי שילדה בקבלה הפלא חרדית, הגיע הזמן שנפסיק ללכת לשם, אני גם כמעט ילדתי בקבלה אבל התחלתי לצעוק אז הכניסו אותי לחדר לידה, לא הספקתי כמובן לקבל האפידורל, ילדתי 10 דקות אחרי שנכנסתי, שומעת כל היום דברים מזעזעים על המקום, להתרחק!

כתוב תגובה
צרף קבצים טען ציטוטים נבחרים…
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
לניאדו
לדעתי כל עובדת שם עוברת איזשהו קורס תקשורת בין אישית לפני שהיא מתקבלת
הצוות שם פשוט מלאכי, בחיים לא ירימו קול על יולדת - מה ששמעתי מהרבה שילדו במקום חרדי אחר
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #63
הדסה עין כרם בית חולים מדהים!!
מיילדות שמתייחסות בצורה מיוחדת!
והביות מחלה מחלקה ממש נוחה לביות, יש הכול בחדרים,
אחיות זמינות, מדריכות הנקה
נהניתי מאוד מאוד!
מיד אחרי הלידה אמרתי שלא אכפת לי ללדת שם עוד פעם
איך היה הזמינות אפידורל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
מקצרת את האשכול לטובת במצטרפות:
נראה לי שאפשר לחלק את האשכול לאזור המרכז ואזור ירושלים - זה נראה שהירושלמיות מעדיפות את הדסה, ובמרכז - בכל בי''ח יש יתרון בולט אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
את יודעת איך בהר הצופים אחרי שפתחו את המחלקה החדשה שמיועדת לביות?

לא. הייתי שם די מזמן.
(צריך ללדת 30 ילדים, בשביל להספיק לנסות כל בית חולים עם כל שינוי וכל מחלקה חדשה שנפתחת...)

אותי מאוד מעניין על הביות המלא בעין כרם
אשמח שתפרטי בענין
אני לפני לידה וממש מתלבטת

 
  • הוסף לסימניות
  • #67
והם חושבים שהציבור שלנו טיפש ולא יודע, היחס לחרדיות מזעזע! אפילו ערביות מקבלות יותר יחס, אחת אחרי השניה ילדו בקבלה ונרא מענין כל מי שילדה בקבלה הפלא חרדית, הגיע הזמן שנפסיק ללכת לשם, אני גם כמעט ילדתי בקבלה אבל התחלתי לצעוק אז הכניסו אותי לחדר לידה, לא הספקתי כמובן לקבל האפידורל, ילדתי 10 דקות אחרי שנכנסתי, שומעת כל היום דברים מזעזעים על המקום, להתרחק!

כתוב תגובה
צרף קבצים טען ציטוטים נבחרים…
האמת שאת ממש משמיצה בלי הרבה קשר למה שקורה שם, לא יודעת מתי ילדת שם ואם זה היה לאחרונה אבל אין שם בכלל ערביות בזמן האחרון וזה שאת מדברת על אפליה לחרדיות זה כ"כ לא מדוייק ולא נכון. אבל אין לי כח להכנס לויכוח כי כנראה עברת שם איזה חויה לא נעימה ולכן כך את מדברת. אבל דברי על עצמך ואל תסיקי מסקנות סתם.
ולא, אין לי מניות שם אבל גם בבתי חולים אחרים אפשר להתקל ביחס זוועתי.
לי בהר הצופים היתה מיילדת ששאגה עלי כי איך שהוא לא התאים לה שעשיתי שאלת רב כי הרי היא יודעת ומבינה יותר מכולם ומי הם הרבנים שיגידו לה מה לעשות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
דווקא אני נהניתי מאד משבת במחלקה. היה שקט שאין בשע"צ, וישבתי בארוחות יחד עם עוד כמה נשים דתיות וחרדיות, והיתה לי מנוחה אמיתית. מה שכן- הייתי לבד בחדר. אם היתה לי בחדר שותפה שלא שומרת שבת אני מניחה שזה היה מאתגר...
לגבי הגברים- מסכימה. אםכי לפחות דואגים שלא יהיה מצב שהבעל של יולדת נשאר לישון בחדר ללא הסכמת היולדת השניה, כי גם על זה שמעתי סיפורים ממקומות אחרים.

מצטרפת להמלצות

הייתי שם בשבת לפני חודשיים.
ביום שישי הכניסו לי לחדר יולדת עם בן זוג למרות אי הסכמתי ומחאותיי הנמרצות לפני ואחרי ובמהלך השבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
מישהי יודעת איך בבלינסון? ראיתי פרסומות שיש שם רפלקסולוגיה ועיסויים ולא יודעת מה עוד, אבל יש מישהו חוץ מערבים וגורים שילדה שם? איך האוירה? המקצועיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
הייתי שם בשבת לפני חודשיים.
ביום שישי הכניסו לי לחדר יולדת עם בן זוג למרות אי הסכמתי ומחאותיי הנמרצות לפני ואחרי ובמהלך השבת.
ולא הסכימו לך לעבור חדר?
כי אצלי בשתי לידות היולדת שאיתי ביקשה שבעלה יישן אתה ולא הסכמתי, אז פעם אחת העבירו אותה, ובפעם אחרת העבירו אותי.
ובפעם שלישית שאלו אותי בערב מה אני מעדיפה, כי אמרו שכנראה תיכנס יולדת במהלך הלילה, אז מעדיפים לשבץ מראש ביחד נשים שרוצות בעל, או נשים שלא מוכנות שהבעל של השנייה יהיה...
ומעבר לזה- כששאלתי את האחות מה קורה אם השיבוצים לא מסתדרים, היא אמרה לי שבמקרה כזה לא מאפשרים לבעל להישאר.

אני מבינה שאת היית שם אחרי, אז טוב לדעת שהדברים השתנו בשביל הפעם הבאה. (לא חושבת שאוותר על המחלקה, אבל אולי כן אבקש ואדגיש מראש שזה מפריע לי)

לגבי שמירת שבת אכן אמרו לי מראש שהם לא מתחייבים לשבץ על פי שמירת שבת. בפועל ב"ה לא הייתה איתי בחדר אף אחת עד צאת השבת, אז לא הייתה בעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71

והם חושבים שהציבור שלנו טיפש ולא יודע, היחס לחרדיות מזעזע! אפילו ערביות מקבלות יותר יחס, אחת אחרי השניה ילדו בקבלה ונרא מענין כל מי שילדה בקבלה הפלא חרדית, הגיע הזמן שנפסיק ללכת לשם, אני גם כמעט ילדתי בקבלה אבל התחלתי לצעוק אז הכניסו אותי לחדר לידה, לא הספקתי כמובן לקבל האפידורל, ילדתי 10 דקות אחרי שנכנסתי, שומעת כל היום דברים מזעזעים על המקום, להתרחק!

כתוב תגובה
צרף קבצים טען ציטוטים נבחרים…
צודקת . ילדתי שם פעם אחת ומאז אני לא מתקרבת לשם
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
מישהי יודעת איך בבלינסון? ראיתי פרסומות שיש שם רפלקסולוגיה ועיסויים ולא יודעת מה עוד, אבל יש מישהו חוץ מערבים וגורים שילדה שם? איך האוירה? המקצועיות?
טוב אני סתם צוחקת ילדתי שם לפני 10 שנים!!!!!!

חוץ מזה שהמקום היה ענתיקה....
הצוות מדהים!!!!!!!
האחיות מקסימות!
הרופאים מעולים!!!!!!!!
אפילו הערביות שהיו אז בתינוקייה היו ממש נחמדות ולעניין (לא התקשרו בשבת, אלא הגיעו להעיר אותי...)

המיילדות -אז היו על הפרצוף......
שמעתי על בייבי-בום התפוצצתי מצחוק...


אם את מגיעה עם דולה, או המיילדות השתפרו, או את עושה קורס ולא צריכה אותם, ממש ממליצה (נכון לעשור אחורה..)

האוכל מהדרין היה אז בחמגשיות - תבררי מה היום.

תל השומר לטעמי יותר מוצלח, אם כבר..


עריכה: וטיפ נוסף חובה!!!!!!

לבקש חדר פרטי במידת האפשר!!!! או עם חרדית!!!!!

לא אפרט, אבל היה משהו ממש מעצבן ובסוף האשפוז שאלו אותי אם אני מרוצה וסיפרתי על זה ואמרו לי שיכולתי לעבור לחדר פרטי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
שערי צדק מזעזעה!!
אני עברתי שם חווית לידה מתקנת ללידות איומות שהיו לי במעייני.. חווית לידה כשמה כן היא חוויה שכל אחת חווה אחרת!!!!

היה מושלם!! יצאתי בהרגשה שהיו לי שתי מיילדות פרטיות ולקחתי אפס הפרדה, אז זכיתי גם לאחות פרטית באשפוז!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
האוכל עדיין בחמגשיות, שמעתי ממישהי מלפני שנתיים
אבל סתם כי מתעניינת מה מצאו שם חסידות גור שאין בתל השומר או איכילוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
האמת שאת ממש משמיצה בלי הרבה קשר למה שקורה שם, לא יודעת מתי ילדת שם ואם זה היה לאחרונה אבל אין שם בכלל ערביות בזמן האחרון וזה שאת מדברת על אפליה לחרדיות זה כ"כ לא מדוייק ולא נכון. אבל אין לי כח להכנס לויכוח כי כנראה עברת שם איזה חויה לא נעימה ולכן כך את מדברת. אבל דברי על עצמך ואל תסיקי מסקנות סתם.
ולא, אין לי מניות שם אבל גם בבתי חולים אחרים אפשר להתקל ביחס זוועתי.
לי בהר הצופים היתה מיילדת ששאגה עלי כי איך שהוא לא התאים לה שעשיתי שאלת רב כי הרי היא יודעת ומבינה יותר מכולם ומי הם הרבנים שיגידו לה מה לעשות...
נכון חוויה מזעזעת והאמת שלמזלי חוויתי לידה אחרת במעייני הישועה, עם זה היה לידה ראשונה לא הייתי יולדת שוב,
אחרי הלידה באה אלי לחדר אחת שנראה לי מילדת שהחליטה בקבלה מי נכנסת לחדר לידה... ובקשה ממני סליחה כי היא ראתה שבאמת ילדתי מיד, היא הסבירה לי שלא היה לה בררה כי היו דחופות יותר, אמרתי להשאינני סולחת מסיבה פשוטה ביקשתי שתראה אותי ותבדוק, ובמקום זה היא בדקה ערביה שבאה אחרי לפני, היא לא בדקה אותי בכלל! רק אחרי שראיתי שאני מחכה שלוש שעות! התחלתי לצרוח ממש... בדקתי אצל הערביה בחדר אוכל מתי היא ילדה וזה היה חמש שעות אחרי, גועל נפש כל החרדיות ילדו בקבלה, ואני לא סולחת עד היום שהביאו אותי לקצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בשערי צדק יש בעיה של עומס מטורף!!! כשהייתי שם קראו דחוף למיילדות לבוא מהבית ב-3 בלילה כי לא השתלטו על העומס
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #78
בהחלט.
הלידה הקודמת שלי היתה באסותא אשדוד,
רק צייצתי "אפידורל", ותוך חמש דקות הגיע מרדים (בלי הגזמה! יש סיכוי שאפילו פחות).
אז אני באסותא אשדוד חיכיתי יותר משעה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
בשערי צדק חיכיתי לילה שלם לאפידורל.. עם זירוז וצירים איומים

לא היה מרדים זמין כל הלילה (ובסוף ילדתי בלי אפידורל בלידה טראומטית מאד!!)
נורא!!
לי קרה דבר כזה באופן די דומה בהדסה עין כרם.
לא יודעת איך, אבל חזרתי ללדת שם לידה אח"כ...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה