מידע שימושי איזה בית חולים הכי טוב ללדת

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
אולי תסתכל במוספי החג של העיתונות החרדית, יש שם את כל התשובות
רק במעייני, ורק בהדסה, ורק לניאדו, ורק שיבא, ורק שמיר, ורק אני יצאתי מבולבל.
מי שקובעת זאת את היולדת בעצמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
לניאדו מניסיון של 3 בתי חולים
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
(ההסתייגויות - לגבי שבת במחלקה, ושהיית גברים במחלקה בכל פינה רעננה בשם הליברליות. ההמלצות - לגבי כל היתר).
דווקא אני נהניתי מאד משבת במחלקה. היה שקט שאין בשע"צ, וישבתי בארוחות יחד עם עוד כמה נשים דתיות וחרדיות, והיתה לי מנוחה אמיתית. מה שכן- הייתי לבד בחדר. אם היתה לי בחדר שותפה שלא שומרת שבת אני מניחה שזה היה מאתגר...
לגבי הגברים- מסכימה. אםכי לפחות דואגים שלא יהיה מצב שהבעל של יולדת נשאר לישון בחדר ללא הסכמת היולדת השניה, כי גם על זה שמעתי סיפורים ממקומות אחרים.

מצטרפת להמלצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מניסיון שלי, הלידה הכי טבעית עם יחס מדהים ומינימום רופאים הייתה בלינדאו.
מעייני הישועה, אני לא יודעת מה קורה לאחרונה, יש רופאים טובים אבל לא הרבה.
תל השומר מבחינה מקצועית מעולה! האוכל לא אכיל! והיחס חביב לא התלהבתי.

הבעיה בלידה שלא יודעים מה יהיה בסוף, כך שאם תצטרכי רופא מומחה מה יהיה?
האוכל והיחס כמובן לא "מדברים"

לעניות דעתי הכי חשוב המקצועיות, ילדתי בשני בתי חולים שונים בניתוח חירום וההבדל היה ניכר
גם מבחינת הכאבים, בכל מקרה מאחלת לך לידה קלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לניאדו!!!
חווית לידה טובה רגועה ומקצועית מאוד
היה לי חשוב ממש המקצועיות וזה בלט שם.
מהמחלקה נהנתי פחות, אולי בגלל שהיה פסח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
קופצת על האשכול. קראתי כבר הרבה כאן ובאמת זה עניין אינדיבידואלי, שואלת בשבילי: אני חרדתית מאוד מרופאים, בתי חולים וכו'. מחפשת בית חולים עם האווירה הכי פחות מלחיצה שיש. מה ממליצות?
בלתק
ביקור חולים זה לא מבנה של בי"ח.
אני לא רציתי ללכת להר הצופים- רק בגלל שזה בי"ח. לא בא לי אחת מתוך אלפי חולים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בהחלט.
הלידה הקודמת שלי היתה באסותא אשדוד,
רק צייצתי "אפידורל", ותוך חמש דקות הגיע מרדים (בלי הגזמה! יש סיכוי שאפילו פחות).

אני לעומת זאת חיכיתי שם 3 שעות למרדים...
בכללי מאוד ממליצה על אסותא באשדוד, היתה לי חויה מאוד טובה, אבל בנושא הזה כנראה שזה ממש תלוי מצב
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני לעומת זאת חיכיתי שם 3 שעות למרדים...
בכללי מאוד ממליצה על אסותא באשדוד, היתה לי חויה מאוד טובה, אבל בנושא הזה כנראה שזה ממש תלוי מצב
אויש מתסכל...
גם אני ממליצה עליהם מאוד, היתה לי חוויית לידה נהדרת שם (וגם אח"כ).
אגב, כתושבת ירושלים ילדתי שם באופן לא מתוכנן - פשוט התארחתי שם בשבת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
בירושלים מה מומלץ?

מחפשת יחס מעולה פלוס בלידה עצמה, זה הכי קריטי לי
ושתהיה זמינות אפידורל גבוהה.
גם מקווה מאוד שבעזרת ה' אוכל ללכת על ביות מלא, אז שתהיה מחלקה מתאימה ומכילה.

אשמח מאוד לקבל המלצות.
בשערי צדק חיכיתי לילה שלם לאפידורל.. עם זירוז וצירים איומים

לא היה מרדים זמין כל הלילה (ובסוף ילדתי בלי אפידורל בלידה טראומטית מאד!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בירושלים מה מומלץ?

מחפשת יחס מעולה פלוס בלידה עצמה, זה הכי קריטי לי
ושתהיה זמינות אפידורל גבוהה.
גם מקווה מאוד שבעזרת ה' אוכל ללכת על ביות מלא, אז שתהיה מחלקה מתאימה ומכילה.

אשמח מאוד לקבל המלצות.
הר הצופים!
אפידורל מיידי כשאת מבקשת (בבתי חולים אחרים שמעתי על מקרים של המתנה ארוכהההה)
בקורונה התינוקות היו במחלקה רוב הזמן, לא יודעת מה עכשיו
לא ניסיתי ביות מלא
כמו שכתבתי, מיילדות מהממות אחת אחת ומקצועיות
חדרי לידה חדשים ומרווחים ויש יציאה לפטיו מכל חדר וגם חדר קטן שהבעל יכול להיות בלידה
ממש כיף
נ.ב. אם תרצי עוד פרטים אפשר בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
הדסה עין כרם בית חולים מדהים!!
מיילדות שמתייחסות בצורה מיוחדת!
והביות מחלה מחלקה ממש נוחה לביות, יש הכול בחדרים,
אחיות זמינות, מדריכות הנקה
נהניתי מאוד מאוד!
מיד אחרי הלידה אמרתי שלא אכפת לי ללדת שם עוד פעם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה