דרוש מידע אייפון כשר

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
הדרן- מסונן ברמה גבוהה מאוד. וכמו שכל הכועסים פה משתמשים באינטרנט ברגע זה, יש אנשים שמשתמשים בהדרן שרמת הסינון בו חופפת לנטפרי, עם אפשרות גלישה של נטפרי
נטספארק- 3 דרגות סינון כשהנמוכה מביניהם בעייתית מאוד והגבוהה בעייתית פחות..
כשר פליי- חסימה פופולארית כי היא נחשבת טובה, בפועל הרבה מאוד אתרים חסומים בלי סיבה ואתרים בעייתיים פתוחים כמחדל..
אתה צריך דווקא אייפון או שגלאקסי טוב גם? ומה השימושים שלך? יש מכשירים טובים במחירים מעולים רק תמקד לאיזה צורך
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
הדרן- מסונן ברמה גבוהה מאוד. וכמו שכל הכועסים פה משתמשים באינטרנט ברגע זה, יש אנשים שמשתמשים בהדרן שרמת הסינון בו חופפת לנטפרי, עם אפשרות גלישה של נטפרי
נטספארק- 3 דרגות סינון כשהנמוכה מביניהם בעייתית מאוד והגבוהה בעייתית פחות..
כשר פליי- חסימה פופולארית כי היא נחשבת טובה, בפועל הרבה מאוד אתרים חסומים בלי סיבה ואתרים בעייתיים פתוחים כמחדל..

אתה צריך דווקא אייפון או שגלאקסי טוב גם? ומה השימושים שלך? יש מכשירים טובים במחירים מעולים רק תמקד לאיזה צורך
יש גם עסקן ויש את נתיב.
שניהם עם סינון ברמה גבוהה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נטפרי מתעתדים להוציא הגנה שלהם (לא שיתוף פעולה עם הדרן)
לסמארטפון .
כדאי לחכות - כיוון שנטפרי זו ההגנה המושלמת המקצועית הנוחה ביותר שקיימת .
כמו כן זו החברה היחידה שעובדת ללא מטרת רווח .
כל ההכנסות מוקדשות לפיתוחים עתידיים .

 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נטפרי מתעתדים להוציא הגנה שלהם (לא שיתוף פעולה עם הדרן)
לסמארטפון .
כדאי לחכות - כיוון שנטפרי זו ההגנה המושלמת המקצועית הנוחה ביותר שקיימת .
כמו כן זו החברה היחידה שעובדת ללא מטרת רווח .
כל ההכנסות מוקדשות לפיתוחים עתידיים .

מקור מוסמך? מאיפה הבאת את זה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לא צריך מקור
פשוט תתקשר אליהם
בתוך רגע תשמע הכל
צריך מקור
כי נטפרי תמיד אומרים שהם לא מוציאים סינון לאייפון וכל הוויפרי שהם הוציאו לאחרונה זה רק לטאבלט
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הדרן- מסונן ברמה גבוהה מאוד. וכמו שכל הכועסים פה משתמשים באינטרנט ברגע זה, יש אנשים שמשתמשים בהדרן שרמת הסינון בו חופפת לנטפרי, עם אפשרות גלישה של נטפרי
נטספארק- 3 דרגות סינון כשהנמוכה מביניהם בעייתית מאוד והגבוהה בעייתית פחות..
כשר פליי- חסימה פופולארית כי היא נחשבת טובה, בפועל הרבה מאוד אתרים חסומים בלי סיבה ואתרים בעייתיים פתוחים כמחדל..

אתה צריך דווקא אייפון או שגלאקסי טוב גם? ומה השימושים שלך? יש מכשירים טובים במחירים מעולים רק תמקד לאיזה צורך
הכל טוב היקר שיהיה זול ומה שפחות מסונן אבל באישור הרבנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הדרן- מסונן ברמה גבוהה מאוד. וכמו שכל הכועסים פה משתמשים באינטרנט ברגע זה, יש אנשים שמשתמשים בהדרן שרמת הסינון בו חופפת לנטפרי, עם אפשרות גלישה של נטפרי
נטספארק- 3 דרגות סינון כשהנמוכה מביניהם בעייתית מאוד והגבוהה בעייתית פחות..
כשר פליי- חסימה פופולארית כי היא נחשבת טובה, בפועל הרבה מאוד אתרים חסומים בלי סיבה ואתרים בעייתיים פתוחים כמחדל..

אתה צריך דווקא אייפון או שגלאקסי טוב גם? ומה השימושים שלך? יש מכשירים טובים במחירים מעולים רק תמקד לאיזה צורך
קודם כל לידיעתך הדרן הפסיקו לשווק סימים כשרים אלה רק מכשירים כשרים עם סים פרוץ לחלוטין
ראו הוזהתם !!!!
ובדקתי לפני שכתבתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הכל טוב היקר שיהיה זול ומה שפחות מסונן אבל באישור הרבנים
מי זה הרבנים שזה באישורם?
אני רוצה לאכול סטייק כמה שפחות כשר העיקר באישור הרבנים

לגבי מכשיר יש את גלאקסי סמסונג a12 סביב ה700 שקל, מכשיר טוב, נראות, מצלמה חדה, לשימושים סבירים ולא מאסיביים הוא מכשיר מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מוזר
מה הרעיון?
מה מוזר?
נראה שהכותב שציטטת לא מספיק מכיר.
תמיד במכשירים המוגנים למיניהם, הסים היה לא כשר. והסינון הוא במכשיר.
בסים כשר אין כלום מלבד שיחות, מה שלא רלוונטי לענייננו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מה מוזר?
נראה שהכותב שציטטת לא מספיק מכיר.
תמיד במכשירים המוגנים למיניהם, הסים היה לא כשר. והסינון הוא במכשיר.
בסים כשר אין כלום מלבד שיחות, מה שלא רלוונטי לענייננו.
נכון לא הבנתי
חשבתי שהוא כתב שהם נותנים סים למכשיר לא כשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
טובל ושרץ בידו...
אין מציאות לאייפון כשר!!!!
מוגן זה כשרות רבנות.
אנחנו לא מגדירים את זה כשר.
השואל לא מחפש דעות,
הוא מחפש מידע מקצועי.
מי שחשוב לו לזעוק, יש מקומות אחרים שם אפשר לפרוק את הרגשות נגד הטכנולוגיה - לא כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה מוזר?
נראה שהכותב שציטטת לא מספיק מכיר.
תמיד במכשירים המוגנים למיניהם, הסים היה לא כשר. והסינון הוא במכשיר.
בסים כשר אין כלום מלבד שיחות, מה שלא רלוונטי לענייננו.
לא נכון בנטפרי הסים עמו מסונן עם חסימה !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
קודם כל לידיעתך הדרן הפסיקו לשווק סימים כשרים אלה רק מכשירים כשרים עם סים פרוץ לחלוטין
ראו הוזהתם !!!!
ובדקתי לפני שכתבתי
הפסיקו ועכשיו חזרו לשווק סים שחסום רק למכשירי הדרן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
השטחיות המגוחכת הזו של כל אלו שחוזרים בכעס השכם והערב על המנטרה הרדודה בעלת המסר ״אינטרנט זה דבר פסול וטמא״ - מתעצמת פי אלף כשהיא מוגשת בצביעות שאין דומה לה באינטרנט הפסול והטמא.
"אמר לה ינאי מלכא לדביתיה: אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שדומין לפרושין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס" (סוטה כב ב) (ויעויין ברש״י, וד״ל)
על אף שמן הראוי היה להיכנס בדיון מעמיק לנבכי הסוגיא המורכבת - על שלל היבטיה, דקדוקיה ומעמקי ערפיליה - בגדר האיסור(!) וההיתר(!) (ומה שביניהם!) בשימוש באינטרנט, שככל הנראה נראית משום מה פשוטה לכמה מן הגולשים המשתדלים לחזקנו באש קודש בפורום אינטרנטי זה, בכל זאת לא באתי לדון בזאת כאן, ולו משום שבמקרה כזה האשכול ימחק לאלתר.
אך מכל מקום לא יכולתי להתאפק מלציין שוב את האבסורד המדהים הזועק כאן בריש גלי.

ולעצם הענין:
אין מציאות לאייפון כשר!!!!
על אף שפשוט וברור מעל לכל ספק שמשפט כזה נכתב מתוך היכרות עמוקה עם המציאות בשוק הסמארטפונים בכלל והאייפונים בפרט, עם כל זאת אציין שיש מציאות של אייפון כשר למהדרין מן המהדרין, עוד יותר ממכשיר כשר באישור הרבנים של ועדת התקשורת.
הא כיצד?
ובכן, למכשירי אפל יש תכונה פנימית הנקראת Apple Restrictions. יסוד טיבה של תכונה זו היא לאפשר להורים להגביל את התכנים במכשיר של ילדיהם, ולמעסיקים להגביל את התכנים במכשיר של עובדיהם. איש איש כפי עניינו.
מטבע תכונה זו לחסום כל אפליקציה במכשיר. כולל מחשבון! פלאי פלאות!
ולא די בזאת, אלא שפריצת תכונה זו היא אופציה בלתי אפשרית בעליל. כך לפחות לפי ה-FBI האמריקני.
נמצא שמעצם יסודו, מכשיר האייפון שמוקע בראש כל חוצות, עשוי - מבחינה עקרונית - להיות עוד יותר כשר מהמכשיר הכי כשר שנמצא בכיסים העמוקים של מנהלי ועדת התקשורת! מי היה מאמין לפלא שכזה?!
(והבנתם נכון, הסינון הפנימי הזה, כשהוא נעשה בצורה המחמירה שלו, הוא בעל סינון מוצלח לאין ערוך מכל סמארטפון מסונן אחר, הן מבחינת איכות ורמת הכשרות (או ׳המוגנות׳, למתעקשים) והן מבחינת חומרת המכשיר).

אמנם מן הסתם מי שמשתמש באייפון, בדרך כלל רצונו בגלישה אינטרנטית ברמה כזו או אחרת.
ובכן, כאמור, ניתן לסנן את האייפון ברמה גבוהה מאוד, וזאת ע״י השימוש בתכונה הפנימית הנ״ל.
אולם אליה וקוץ בה: הצורה בה התכונה הפנימית הנ״ל פועלת, אינה מאפשרת סינון פנימי בתוך האפליקציות המותקנות על המכשיר. ולכן, למי שחפץ בסינון הכי מחמיר, הסינון הזה יתאים רק לאפליקציות שאין בתוכנן שום בעיה, (ובהחלט יתכן שזה יספיק. יש הרבה אפליקציות כאלו).
אבל במידה ויש דרישה לסינון פנימי, יש צורך להתקין סינון צד ג׳. וכאן יש חברות רבות המתמחות בעסק זה, מי טובה יותר ומי פחות. הארגון החרדי העולמי TAG ממליץ על הסינון של חברת GenTech. מעבר לכך, אין לי היכרות אישית עם סינונים של חברות חיצוניות (מלבד נטספארק, עמה אין לי היכרות בנוגע לסינון שלה באייפון), אולם זאת אוכל לומר שארגון TAG שם לעצמו כמטרה לסייע בכל הנושא הזה, והם פועלים תחת הכוונה הדוקה של גדולי הרבנים בגולה. בנוסף, יש להם מומחים טכניים גדולים מאוד בתחום הזה, ואפשר להתייעץ עמם אודות כל הצרכים האינטרטיים שלכם.
הסניפים שלהם בארץ:
Ramat Beit Shemesh +972-77-971-0000
Ramat Eshkol +972-77-971-0000
Romema +972-77-971-0000


נ.ב. את הסימון :mad: אתם כבר יודעים איפה למצוא ואיפה להניח... בהצלחה! (y)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #38
  • בעיה חמורה מאוד שקיימת כמעט בכל סוגי הסינונים הקיימים בשוק על מכשירי הסמארטפונים למיניהם וכן במכשירי הוויז "שלפעמים" קורה שכל הסינון נופל ונמחק והמכשיר פרוץ ועומד ואפשר לגלוש חופשי חופשי לכל הסירחון והטינופת הכי גדולים עד שמחליט בעל המכשיר (שעדיין נשאר לו מעט ירא"ש) שכדאי להחזיר את הסינון וצריך לכתת רגליו עד למרכז שרות שיחזירו לו את הסינון "שנעלם" ביום בהיר אחד כמו שהיה לאחרונה אצל אלפי מנויים בחודש כסליו תשפ'ב והרבה אנשים לא החזירו את הסינון ונשארו עם אינטרנט פתוח לגמרי ה"י בפרט שכשנעלם הסינון כולם דיווחו שהמכשיר שלהם "טס" לעומת האיטיות הגדולה כשהיה קיים הסינון
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נטפרי מתעתדים להוציא הגנה שלהם (לא שיתוף פעולה עם הדרן)
לסמארטפון .
כדאי לחכות - כיוון שנטפרי זו ההגנה המושלמת המקצועית הנוחה ביותר שקיימת .
כמו כן זו החברה היחידה שעובדת ללא מטרת רווח .
כל ההכנסות מוקדשות לפיתוחים עתידיים .

דבר איתי כשזה יצא!
מוזמן לחכות!
בינתיים יש לא מעט סינונים ברמה לא פחות טובה לבחירה אישית של רמת הסינון!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה