דרוש מידע מירון היום...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
יודעים מה,
בא נראה, אם עד שנה הבאה מוקם במירון מתחמים ענקיים להדלקות וריקודים
לקליטת מאות אלפי החוגגים בל''ג בעומר (לא ל''ב או ל''ד)
כולל חניונים לרכבים ואוטובוסים,
אזי אין ספק בתועלת הריסת המבנים הלא חוקיים,
אך אם לא,
אז....
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #42
לא יודעת מתי קמה פה דת חדשה והעיקר הראשי ונראה לי היחיד זה מה יאמרו החילונים
הם יכולים לומר מה שהם רוצים ולחשוב מה שהם רוצים (דבר אגב שהם לא עושים הרבה)
אחרי ה120 הם לא יוכלו לטעון- חיללתי שבת כי איזה חרדי שבר רמקול במירון.

מזל טוב על המינוי לסגן.
אולי ד' כן רוצה מאיתנו שנראה לו שאכפת לנו ממנו ומזה שכל מיני רשעים כופים עלינו את דתם ובכך גורמים לנו לעבור על דתנו?

כי אצל החילונים הכל דבש. אין רציחות, גניבות, ושאר עבירות חמורות.
אדרבה, אולי פעם אחת תטעני עליהם בחזרה על כל הדברים שהם עושים?
תודה על המזל טוב...
ועכשיו ברצינות, אנחנו מתנהגים כמו שה' רוצה, הם לא.
אנחנו צריכים לשים לב למה שאנחנו עושים ולהתאים את עצמנו למה שאנחנו מייצגים. זה הכול.
שבת שלום ומבורך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
שנה שעברה כל האירוע נוהל ע"י המשטרה ועם הסדר שלהם קרה מה שקרה כך שהם לא ערובה לסדר אלא יש הסוברים שלהפך כל השנים שהמשטרה הייתה רק במעטפת החיצונית ואת האירוע ניהלו אנשים שמכירים את הציבור ואת מירון ויודעים מה זה ל"ג בעומר הכל נוהל בצורה רגועה ומצוינת אצל השוטרים כולנו עדר של בהמות שצריך לתחום במכלאות בכל אופן ודרך, לפני מס' שנים הם השפריצו בחצר גז פלפל בשעה הכי עמוסה ואנשים רמסו את את השני ובנס נמנע אסון (אגב החרדים היו בקואלציה, וזה עבר בשתיקה ואף אחד לא נתן ע"כ את הדין) ב"ה אנחנו מסתדרים טוב מאוד בלי התערבות של שוטרים שלא גדלו על אהבת ישראל בלשון המעטה
ומה הקשר להרוס רמקולים ומסכים?
איך זה בדיוק קשור לסדר של המשטרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה הקשר בכלל לפה אם הם יתנחלו בבית שלך ויעשו שמה כל מיני מחסומים אז זה גם בל תשחית?
אני ממש מזדהה אם אותם ששברו שמה הכל ואם הייתי בכח הייתי הולך ביחד איתם לשבור
הרי ל"ג בעומר היה תמיד יום שמח וצוהל ויידיש עם כל היום כיפור ושמחת תורה והכנסת אורחים לכל עמך ישראל מכל המגזרים
והנה צץ המשטרה שהם רוצים להשחית ולפרוק את הכל למה שהם ישתלטו על השמחה הגדולה הזאת (ואגב מי שעוד מתעקש לטעון שהמשטרה שומר עלינו ייזכר בשנה שעברה שהם לקחו אחריות על האסון בגלל הקורונה ועשרות שנים שיהודים יראים ושלמים הפיקו את ההילולא לא קרה בחסדי שמים אסונות
ובכלל מה כל האטימות הזאת מכרו רק כמה כרטיסים וצמצמו שטחים וממלאים את פינו מים בשל האסון הנוראה בשנה שעברה ובמקום להפיק לקחים ולהרחיב שטחים הם צמצמו את כל האפשריות מכל זוית למה??? למה להרוס את השמחה הגדולה???
וכבר העיד רשב"י "כל מה שעשו לא עשו אלא בשביל טובתם" ולא חושבים על טובתינו ובריאותינו [תראו ביום רביעי פתחו ראש באכזריות ובברוטליות נוראה של אברך יקר ערך על לא עוול בכפו לא שבר ולא עשה רק צעק מעומק ליבו על כל הפשעים שנעשו במירון אח"כ נזקק לטיפול נמרץ ועוד לא הרגיעו את עצמם רק לאחר שעבר את הטיפןל בבי"ח לקחו אותו ישר לכלא כאחד הפושעים והעמידו אותו למשפט וכמובן לאחר שלא היה שום ראיה נגדו כי באמת לא עשה שום דבר שחררו אותו מיד אבל העיקר זה הרי למען ישמעו ויראו אז מה זה משנה להם אם ומה עשה] ואם בל"ג בעומר הם יעשו כך אח"כ עוד יופיע בכותרות העיתונים שההילולא עבר בהצלחה ו"הם" הפיקו את זה טוב
אבל כדאי ר"ש לסמוך עליו
ל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
ל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.
ל"ג בעומר הוא יום מאד שמח זה יומא דהילולא דרשב"י הילולא =שמחה
ואל תנסו לפגוע בשמחה של רשב"י או להוריד בכהוא זה משמחתו של רשב"י
אכן צריך לזכור שזה גם יום הייראציט של 45 ההרוגים במירון
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
ל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.
תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
ל"ג בעומר הוא יום מאד שמח זה יומא דהילולא דרשב"י הילולא =שמחה
ואל תנסו לפגוע בשמחה של רשב"י או להוריד בכהוא זה משמחתו של רשב"י
אכן צריך לזכור שזה גם יום הייראציט של 45 ההרוגים במירון
גם תשעה באב היה יום שמח במשך ימי הבית השני, והפך ליום אבל כשבית המקדש נחרב.

רק לתזכורת - ביום כ' בסיון נקבעה תענית המובאת ברמ"א, ומיליוני יהודים התענו בו במשך מאות שנים -
בגלל ש-31 יהודים נהרגו על קידוש ה' לפני 850 שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
כמו שבגירושין אומרים שזה רק כשיש שני צדדים …
כך גם כאן יש כאן שני צדדים שרוצים לריב [אוהבים לריב מכות צעקות וכ"ו] אז יש מריבה
ואני רק מקווה שבלג בעומר יהיה רגוע ולא גרוע ולא משנה על ידי מי.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
עדיין לא הצלחתי להבין איך המחשבות של החילונים קשור
אגב, חילול ד' זה לא מה נראה טוב בעיני החילונים וכו' אלא עבירה- זה חילול ד'.
ההגדרה של חילול ד' זה לעשות משהו נגד רצונו ובכך רח"ל "לחלל" את שמו.
החילונים הם התגלמות החילול ד' בעולם
חילונים הם התגלמות החילול - אבל הם שוגגים ותינוקות שנשבו.
אבל חיות רעות אלו המוציאים דיבת החרדים רעה
ומונעים בידיים שחילונים אלו יתקרבו לאידשיקייט - הינם מזידים גמורים.

אין מחילה בעולם לחילול ה'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.
היה זה לפני ש-45 יהודים נהרגו במיתה משונה, לפני שנה בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
גם תשעה באב היה יום שמח במשך ימי הבית השני, והפך ליום אבל כשבית המקדש נחרב.

רק לתזכורת - ביום כ' בסיון נקבעה תענית המובאת ברמ"א, ומיליוני יהודים התענו בו במשך מאות שנים -
בגלל ש-31 יהודים נהרגו על קידוש ה' לפני 850 שנה.
תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
זה שאנחנו כואבים את הרגל הגסה של השוטרים והמדינה בכל מה שלא קשור אליהם- זה כן.
ובהחלט האטימות שלהם לנוכח הצרכים שלנו, והיחס המשפיל שלהם- זה איום שאין לתאר.
אבל אנחנו כיהודים מאמינים צריכים לשלוט ברגשותינו, ולא להפוך את הכאב לליבוי יצרים פרוע
של הרס והשחתה.

מה הקשר להרוס תשתיות, כבלים הגברה ומסכים??
אני חושבת שאנחנו, ציבור ירא ה' אמורים לשמור על המקום
כי אם לא כן- אנחנו נתפסים כחלק מהעדר הזה.
וגם- המשטרה נאלצת לטפל בהם בשיטות שלהם.

כואב הלב שלזה הגענו...
אבל הסרטה שראיתי אתמול- על ההתפרעויות שם ממש זעזעה אותי..
לא חושבת שכך מצופה מאנשים שומרי תורה ומצוות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה