תודה על המזל טוב...לא יודעת מתי קמה פה דת חדשה והעיקר הראשי ונראה לי היחיד זה מה יאמרו החילונים
הם יכולים לומר מה שהם רוצים ולחשוב מה שהם רוצים (דבר אגב שהם לא עושים הרבה)
אחרי ה120 הם לא יוכלו לטעון- חיללתי שבת כי איזה חרדי שבר רמקול במירון.
מזל טוב על המינוי לסגן.
אולי ד' כן רוצה מאיתנו שנראה לו שאכפת לנו ממנו ומזה שכל מיני רשעים כופים עלינו את דתם ובכך גורמים לנו לעבור על דתנו?
כי אצל החילונים הכל דבש. אין רציחות, גניבות, ושאר עבירות חמורות.
אדרבה, אולי פעם אחת תטעני עליהם בחזרה על כל הדברים שהם עושים?
ומה הקשר להרוס רמקולים ומסכים?שנה שעברה כל האירוע נוהל ע"י המשטרה ועם הסדר שלהם קרה מה שקרה כך שהם לא ערובה לסדר אלא יש הסוברים שלהפך כל השנים שהמשטרה הייתה רק במעטפת החיצונית ואת האירוע ניהלו אנשים שמכירים את הציבור ואת מירון ויודעים מה זה ל"ג בעומר הכל נוהל בצורה רגועה ומצוינת אצל השוטרים כולנו עדר של בהמות שצריך לתחום במכלאות בכל אופן ודרך, לפני מס' שנים הם השפריצו בחצר גז פלפל בשעה הכי עמוסה ואנשים רמסו את את השני ובנס נמנע אסון (אגב החרדים היו בקואלציה, וזה עבר בשתיקה ואף אחד לא נתן ע"כ את הדין) ב"ה אנחנו מסתדרים טוב מאוד בלי התערבות של שוטרים שלא גדלו על אהבת ישראל בלשון המעטה
הגבתי עם ציטוט תבדוק והנושא לא היה רמקוליםומה הקשר להרוס רמקולים ומסכים?
איך זה בדיוק קשור לסדר של המשטרה?
ל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.מה הקשר בכלל לפה אם הם יתנחלו בבית שלך ויעשו שמה כל מיני מחסומים אז זה גם בל תשחית?
אני ממש מזדהה אם אותם ששברו שמה הכל ואם הייתי בכח הייתי הולך ביחד איתם לשבור
הרי ל"ג בעומר היה תמיד יום שמח וצוהל ויידיש עם כל היום כיפור ושמחת תורה והכנסת אורחים לכל עמך ישראל מכל המגזרים
והנה צץ המשטרה שהם רוצים להשחית ולפרוק את הכל למה שהם ישתלטו על השמחה הגדולה הזאת (ואגב מי שעוד מתעקש לטעון שהמשטרה שומר עלינו ייזכר בשנה שעברה שהם לקחו אחריות על האסון בגלל הקורונה ועשרות שנים שיהודים יראים ושלמים הפיקו את ההילולא לא קרה בחסדי שמים אסונות
ובכלל מה כל האטימות הזאת מכרו רק כמה כרטיסים וצמצמו שטחים וממלאים את פינו מים בשל האסון הנוראה בשנה שעברה ובמקום להפיק לקחים ולהרחיב שטחים הם צמצמו את כל האפשריות מכל זוית למה??? למה להרוס את השמחה הגדולה???
וכבר העיד רשב"י "כל מה שעשו לא עשו אלא בשביל טובתם" ולא חושבים על טובתינו ובריאותינו [תראו ביום רביעי פתחו ראש באכזריות ובברוטליות נוראה של אברך יקר ערך על לא עוול בכפו לא שבר ולא עשה רק צעק מעומק ליבו על כל הפשעים שנעשו במירון אח"כ נזקק לטיפול נמרץ ועוד לא הרגיעו את עצמם רק לאחר שעבר את הטיפןל בבי"ח לקחו אותו ישר לכלא כאחד הפושעים והעמידו אותו למשפט וכמובן לאחר שלא היה שום ראיה נגדו כי באמת לא עשה שום דבר שחררו אותו מיד אבל העיקר זה הרי למען ישמעו ויראו אז מה זה משנה להם אם ומה עשה] ואם בל"ג בעומר הם יעשו כך אח"כ עוד יופיע בכותרות העיתונים שההילולא עבר בהצלחה ו"הם" הפיקו את זה טוב
אבל כדאי ר"ש לסמוך עליו
ל"ג בעומר הוא יום מאד שמח זה יומא דהילולא דרשב"י הילולא =שמחהל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.
תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.ל"ג בעומר זה יום מאד עצוב, יום שארבעים וחמישה יהודים נהרגו בו במיתות משונות.
גם תשעה באב היה יום שמח במשך ימי הבית השני, והפך ליום אבל כשבית המקדש נחרב.ל"ג בעומר הוא יום מאד שמח זה יומא דהילולא דרשב"י הילולא =שמחה
ואל תנסו לפגוע בשמחה של רשב"י או להוריד בכהוא זה משמחתו של רשב"י
אכן צריך לזכור שזה גם יום הייראציט של 45 ההרוגים במירון
חילונים הם התגלמות החילול - אבל הם שוגגים ותינוקות שנשבו.עדיין לא הצלחתי להבין איך המחשבות של החילונים קשור
אגב, חילול ד' זה לא מה נראה טוב בעיני החילונים וכו' אלא עבירה- זה חילול ד'.
ההגדרה של חילול ד' זה לעשות משהו נגד רצונו ובכך רח"ל "לחלל" את שמו.
החילונים הם התגלמות החילול ד' בעולם
היה זה לפני ש-45 יהודים נהרגו במיתה משונה, לפני שנה בלבד.תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.
גם תשעה באב היה יום שמח במשך ימי הבית השני, והפך ליום אבל כשבית המקדש נחרב.
רק לתזכורת - ביום כ' בסיון נקבעה תענית המובאת ברמ"א, ומיליוני יהודים התענו בו במשך מאות שנים -
בגלל ש-31 יהודים נהרגו על קידוש ה' לפני 850 שנה.
תלמיד מיוחד היה לאר"י הקדוש ושמו רבי אברהם ברוכים, התלמיד הזה היה מצטער צער רב על החורבן. רבו אמר עליו כי שורש מנשמת ירמיהו הנביא, שניבא את חורבנות ירושלים. בכל יום היה רבי אברהם אומר בתפילת שמונה עשרה את התוספת המיוחדת שמוספים בתפילת מנחה של תשעה באב: נחם ד' אלוקינו את אבלי ציון וכו. בל"ג בעומר עלה רבי אברהם לציון הקדוש של הרשב"י במירון וכמנהגו בתפילה הוסיף את תפילת נחם למרות שהיה זה יום שמחתו של רשב"י. לאחר התפילה ניגש אליו רבו האר"י הקדוש ואמר לו: דע לך שראיתי עכשיו את רשב"י מעל קברו ואמר לי, למה אמר אברהם הלוי את תפילת נחם ביום שמחתנו? לכן יהיה בנחמה בקרוב כלומר שיצטרך לקבל ניחומים. לא עבר יותר מחודש ומת אחד מבניו של רבי אברהם וישב שבעה וקיבל תנחומים. מעשה זה בא ללמדנו כמה חובה עלינו לשמוח בשמחה הגדולה של יום ל"ג בעומר בפרט לאלו העולים לציון הקדוש שצריכים להיות בשמחה גדולה.
בחורבן ביהמ''ק נהרגו מיליוני יהודים במיתות משונות רח''להיה זה לפני ש-45 יהודים נהרגו במיתה משונה, לפני שנה בלבד.
האמת שהמוחים הנ"ל הם גם סוג של תינוקות שנשבו....אבל הם שוגגים ותינוקות שנשבו.
יש בזה...האמת שהמוחים הנ"ל הם גם סוג של תינוקות שנשבו....
הם שובים את עצמם...יש בזה...
השאלה אם 'נשבו' או שהם 'שובים' אחרים...
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים