שווה לי לקנות?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם.
אני רווקה שעובדת בהייטק, ומחפשת לקנות דירה שאוכל בעז"ה לגור בה בהמשך, ולהשכיר עד אז.
(ז"א שאני לא מחפשת דירה להשקעה אלא למגורים)
אני גרה בירושלים, ומעוניינת להישאר במרכז.
כיוון שאני עובדת בתל אביב, הבנתי שהמיקום הכי מוצלח בשבילי הוא אחיסמך.
יש שם פרויקט "פסטורל" עם דירות ממש מוצלחות, אני מכירה כמה שקנו שם, אבל הבעיה שבחודש האחרון המחירים עלו מעל לכל פרופורציה ואני לא בטוחה שזה כבר משתלם.
(מצינת שאני כבר אחרי כל הבירורים, קבעתי כבר מועד לחתימת חוזה)
זו דירת 4 חדרים, 102 מ"ר ברוטו, עולה 1.9M
מה שגרם לי להיכנס לספק זה שחישבתי את הנטו (בעצמי, יכול להיות שלא דייקתי) והגעתי רק לכ-80 מ"ר!
דירת 100 מ"ר בהחלט שווה 1.9M, אבל אני לא בטוחה לגבי דירת 80 מ"ר...
אשמח לקבל את דעת המקצוענים בעניין.
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
שלום לכולם.
אני רווקה שעובדת בהייטק, ומחפשת לקנות דירה שאוכל בעז"ה לגור בה בהמשך, ולהשכיר עד אז.
(ז"א שאני לא מחפשת דירה להשקעה אלא למגורים)
אני גרה בירושלים, ומעוניינת להישאר במרכז.
כיוון שאני עובדת בתל אביב, הבנתי שהמיקום הכי מוצלח בשבילי הוא אחיסמך.
יש שם פרויקט "פסטורל" עם דירות ממש מוצלחות, אני מכירה כמה שקנו שם, אבל הבעיה שבחודש האחרון המחירים עלו מעל לכל פרופורציה ואני לא בטוחה שזה כבר משתלם.
(מצינת שאני כבר אחרי כל הבירורים, קבעתי כבר מועד לחתימת חוזה)
זו דירת 4 חדרים, 102 מ"ר ברוטו, עולה 1.9M
מה שגרם לי להיכנס לספק זה שחישבתי את הנטו (בעצמי, יכול להיות שלא דייקתי) והגעתי רק לכ-80 מ"ר!
דירת 100 מ"ר בהחלט שווה 1.9M, אבל אני לא בטוחה לגבי דירת 80 מ"ר...
אשמח לקבל את דעת המקצוענים בעניין.
תודה רבה.
מי אמר לך שהדירות בפסטורל כאלו מוצלחות?
שמעתי כמה שהתלוננו שהיה שם מפרט בסטנדרט ממש נמוך :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הם שדרגו אותו לאחרונה.
עכשיו הוא סבבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
את מה הם מחשבים שם בברוטו???
לא יכול להיות כזה פער בין ברוטו לנטו אלא אם כן הקירות החיצוניים בעובי של מטר
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
את מה הם מחשבים שם בברוטו???
לא יכול להיות כזה פער בין ברוטו לנטו אלא אם כן הקירות החיצוניים בעובי של מטר
קירות חיצוניים הם בעובי 20 ס"מ. מה שאומר שכל 5 מטר קיר יורד מטר בדירה.
יש גם ממד, שמוריד הרבה. כך שהחישוב אולי לא לגמרי מדוייק, אבל די קרוב לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפי דעתי אחיסמך קרובה למרכז
אבל עדיין זה הרבה זמן נסיעה עד לתל אביב
עדיף בני ברק אם זה 1.9 מיליון אחרי הכל זה אחיסמך וגם השכירות שם מאד נמוכה
במחיר הזה את יכולה למצוא בבני ברק (באזור ק.הרצוג/פ.כץ)

את יכולה גם לקנות שם דירה ולחלק ליחידה (את צריכה לבדוק אם זה מתאים לך כרגע)

ובעזה כשתיכנסי לדירה תוכל להמשיך להשכיר את היחידה...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
ואל תשכחי שאת מפסידה את כל ההטבות של המדינה שבעזי''ת יהיו כאשר תתחתני.
כמו מחיר למשתכן וכו'.
[כך היה בזמני שכל זה רק למי שאין לו דירה]
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לפי דעתי אחיסמך קרובה למרכז
אבל עדיין זה הרבה זמן נסיעה עד לתל אביב
עדיף בני ברק אם זה 1.9 מיליון אחרי הכל זה אחיסמך וגם השכירות שם מאד נמוכה
או פ"ת קרוב לציר הרכבת הקלה
הרכבת בשלבי סיום .
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ואל תשכחי שאת מפסידה את כל ההטבות של המדינה שבעזי''ת יהיו כאשר תתחתני.
היא לא מפסידה כלום. ברי ושמא ברי עדיף.
מי אמר שהיא תזכה?
מה יהיו המחירים אז?
כמה שנים היא תחכה עד שזה יבנה?

המלצתי לקנות דירה בנויה עם שוכרים. וכבר להתחיל לכסות אותה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
היא לא מפסידה כלום. ברי ושמא ברי עדיף.
מי אמר שהיא תזכה?
מה יהיו המחירים אז?
כמה שנים היא תחכה עד שזה יבנה?

המלצתי לקנות דירה בנויה עם שוכרים. וכבר להתחיל לכסות אותה
השאלה היא האם הדירה הספציפית הזו שווה את המחיר.
הדירה לא בנויה, אבל תהיה בנויה בס"ד בעוד כשנה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה