דרוש מידע מחסור חמור במלמדים באיזור ירושלים

את חיה כאן בישראל??
זה נדיר כזאת משכורת לרבה בחיידר.
במקרה ההכי טוב מקבלים ל5 שעות 5000 וזה כבר נקרא תנאים מועדפים:(
אני לא ממציאה את הנתונים. כן?
חיידר שהמלמדים ביקשו העלאה בעקבות יוקר המחיה- וקיבלו.
 
לכל אלה שמציעים להיות תחת פיקוח של בני יוסף וכאלה
שימו לב שלפעמים זה רק מגדיל את כיס הת"ת ולא את כיס המלמדים בפועל
רק מה, שלמנהלים נהיה יותר קשה לקמבן;)
 
לכל אלה שמציעים להיות תחת פיקוח של בני יוסף וכאלה
שימו לב שלפעמים זה רק מגדיל את כיס הת"ת ולא את כיס המלמדים בפועל
רק מה, שלמנהלים נהיה יותר קשה לקמבן;)
הבנים שלי לומדים ברשת ששייכת לבני יוסף(אחת החסידויות) הלימודים בדיוק כמו בחיידרים אחרים וכמובן שאין יותר לימודי חול מכולם. הם לא יודעים abc והחיידר כולו מתנהל בכלל באידיש...
רק שהשכר לימוד שלהם זול לאין ערוך מחיידר ליטאי רגיל, טיולים, מבצעים ותוכניות העשרה מושקעות מאוד ושכר המלמדים משופר משמעותית מאוד.
הפיקוח מטעם בני יוסף מאד החמיר בשנים האחרונות!
אצלם אין חוסר במלמדים אף פעם. מעניין למה...
 
את חיה כאן בישראל??
זה נדיר כזאת משכורת לרבה בחיידר.
במקרה ההכי טוב מקבלים ל5 שעות 5000 וזה כבר נקרא תנאים מועדפים:(
כתבו לך את זה אינספור פעמים באשכול,
אני לא יודעת איפה את גרה ואיפה בעלך עובד, אבל המשכורת שמיכל כתבה היא לחלוטין לא מופקעת.
וכל מי שעם ניסיון, וטוב בתפקידו - יכול לקבל כך ויותר מזה.
תפתחו קצת עיניים ותחשבו על נסיעה לערים סמוכות,
המשכורות כרגע באזורי ביקוש עולות בהחלט כי יש מחסור כבד במלמדים טובים.
רק כדוגמה, אבא שלי עובד בת"ת שהחליט כרגע באופן גורף להעלות את שכר כל המלמדים ב 100 ש"ח שעה חודשית, כדי שלא ינשרו להם וילכו לחפש מקומות עם תנאים טובים יותר. זה לא הרבה בחודשי, אבל במושגי מלמדים זה פער יפה.
 
אפרופו שינויים במערכת
מסתבר ששנה הקרובה בע"ה נפתחים גני עיריה טרום חובה לבנים ולבנות ברמה ד
כך ששינויים קורים
ומתחילים מקטן
אבל קורים בשטח .
ברמת אברהם
יש גם ככה
וזה מאוד מצליח
 
את חיה כאן בישראל??
זה נדיר כזאת משכורת לרבה בחיידר.
במקרה ההכי טוב מקבלים ל5 שעות 5000 וזה כבר נקרא תנאים מועדפים:(
כבר שנים קודמות זה נקרא משכורת של מתחילים
בפחות מזה לא יכלו למצוא מלמד גם שנה שעברה
 
אפרופו שינויים במערכת
מסתבר ששנה הקרובה בע"ה נפתחים גני עיריה טרום חובה לבנים ולבנות ברמה ד
כך ששינויים קורים
ומתחילים מקטן
אבל קורים בשטח .
בירושלים כבר שנים יש שכונות שיש שם 2 שנתונים של גני עיריה
את חיה כאן בישראל??
זה נדיר כזאת משכורת לרבה בחיידר.
במקרה ההכי טוב מקבלים ל5 שעות 5000 וזה כבר נקרא תנאים מועדפים:(
זה בכלל לא מחיר מופקע יש לנו כמה מכרים שמשמשים כרעבס ומקבלים אפילו יותר...
 
נראה לי שנפל לי האסימון...
אני מדברת על נטו משכורת בבנק ואתם על השכר הכולל לפני ההורדות של פנסיה וביטו"ל...
 
נראה לי שנפל לי האסימון...
אני מדברת על נטו משכורת בבנק ואתם על השכר הכולל לפני ההורדות של פנסיה וביטו"ל...
יהא כלל זה נקוט בידייך מעתה ועד עולם: לא מודדים משכורת בנטו אף פעם.
רק בברוטו.
כמו כן, גם ההפרשות לפנסיה וביטוח לאומי חשובות מאד מאד אם לא להווה אז לעתידו של עובד.
 
יהא כלל זה נקוט בידייך מעתה ועד עולם: לא מודדים משכורת בנטו אף פעם.
רק בברוטו.
אני עובדת בכלכלה והכלל נקוט בידי מאז ומעולם;)
רק שבימינו העכשוים מאוד, צריך את הכסף לרפורמה בתחב"צ מחר ולא לפנסיה עוד 50 שנה...
ואני מהמוזרות שמסתכלות יותר על הנטו כי מזה אני משלמת חשבון חשמל היום.
 
אני עובדת בכלכלה והכלל נקוט בידי מאז ומעולם;)
רק שבימינו העכשוים מאוד, צריך את הכסף לרפורמה בתחב"צ מחר ולא לפנסיה עוד 50 שנה...
ואני מהמוזרות שמסתכלות יותר על הנטו כי מזה אני משלמת חשבון חשמל היום.
מתנצלת אם נשמעתי פטרונית. זו פשוט חשיבה שמאד שכיחה בקרב עובדי הוראה.
הנטו חשוב כהסתכלות על ההכנסה הפנויה אבל כנתון לשיחות שכר ושיקול דעת לגבי משרות הרי שהברוטו וההפרשות הנגזרות ממנו הם המכריעים.
 
אני עובדת בכלכלה והכלל נקוט בידי מאז ומעולם;)
רק שבימינו העכשוים מאוד, צריך את הכסף לרפורמה בתחב"צ מחר ולא לפנסיה עוד 50 שנה...
ואני מהמוזרות שמסתכלות יותר על הנטו כי מזה אני משלמת חשבון חשמל היום.
???

את בטוחוה שאת עובדת בכלכלה?
כי זה ממש מוזר איך שאת מדברת,
משכורת מודדים לפי מה שהבוס מוציא מהכיס,
לא לפי מה שנכנס לבנק,
כי מה אשם מנהל הת"ת, הוא נותן לשני המלמדים במקביל את אותו הסכום,
לאבא שלך שכל ילדיו עברו את גיל ה18 נשאר 5,
למלמד בכתה מקבילה, שיש לו 8 ילדים קטנים נשאר הרבה יותר...

ואם את מחשבת את מה שנשאר בבנק , למה את לא מחשבת את המשכנתא שיורדת?
את ההוראת קבע לגמח.



ועוד ועוד....
ונגיד שעד כאן את אומרת שככה את מחשבת,
אבל בשביל בן אדם שעובד בתחום כלכלי, לא אמור לרדת אסימון על כזה דבר....
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
אפרופו שינויים במערכת
מסתבר ששנה הקרובה בע"ה נפתחים גני עיריה טרום חובה לבנים ולבנות ברמה ד
כך ששינויים קורים
ומתחילים מקטן
אבל קורים בשטח .
אפשר הסבר מה הכוונה גני עירייה? לא הבנתי את החידוש
כי גם גנים של עץ הדעת ושל בית יעקב זה גני עירייה ועדיין השכר לא מגיע ישירות לעובדים אלא עם "תיווך" בדרך שמנקה שליש...
 
???

את בטוחוה שאת עובדת בכלכלה?

כי זה ממש מוזר איך שאת מדברת,
יואו. מתנצלת אם הקפצתי ישנים מתרדמתם...
רוצה לראות את התלוש שלי עם שם מקום העבודה???

ובגלל שאני עובדת בכלכלה אז שתדעי שהתלושים של המלמדים לא עוברים את סף הביקורת המינימלי. וד"ל...
הברוטו שם הוא אמיתי הנטו בכללללל לא!!!
ובסביבתי הרבה עובדים בתחום ההוראה וכל מי שאני מדברת איתו מציג את הנטו שלו. כנראה שיש כאן משהו...
 
הברוטו שם הוא אמיתי הנטו בכללללל לא!!!
ובסביבתי הרבה עובדים בתחום ההוראה וכל מי שאני מדברת איתו מציג את הנטו שלו. כנראה שיש כאן משהו...
כי עובדי הוראה לא מעטים מקבלים תלוש שכתוב עליו שיש הפרשות לפנסיה ומתחת לשולחן מאולצים לחתום על ויתור או שמופרשים להם בפועל סכומים חלקיים בלבד.
ואז מגיעים לגיל פרישה מול שוקת שבורה :(.
וזה בפני עצמו עוול כל כך כל כך גדול שאני לא מבינה למה שותקים עליו.
 
אפשר הסבר מה הכוונה גני עירייה? לא הבנתי את החידוש
כי גם גנים של עץ הדעת ושל בית יעקב זה גני עירייה ועדיין השכר לא מגיע ישירות לעובדים אלא עם "תיווך" בדרך שמנקה שליש...
הגנים הם בבעלות עמותות פרטיות היושבות על האשראי והתשלום ועושות בו כרצונן
ברגע שהגן הוא גן עיריה יש מבנה, הגננת והסייעת הן עובדות עיריה ומשכורתן משולמת כתקנה. אין גבייה של תשלומי עושק שלא כחוק מההורים וכו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה