דרוש מידע פרופיל -רב קו

  • הוסף לסימניות
  • #1
אם היום מסתיים הפרופיל ברב קו
אם אני יטעין היום עד חצות 50 ש''ח יהיה לי 100 ש''ח
מחר יהיה לי ברב קו 100 ש''ח
או שירד לי ל- 50 ש''ח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם זה נוער אז זה יהיה תקוע הכסף ויהיה ניתן לחלץ אותו אבל כבר לא מרוויחים את ההנחה על הכסף שעובר הפרופיל
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם זה נוער אז זה יהיה תקוע הכסף ויהיה ניתן לחלץ אותו אבל כבר לא מרוויחים את ההנחה על הכסף שעובר הפרופיל
בגלל שעשיתי 18 כבר בזמן לימודים עדין האריכו לי את את הפרופיל עד היום
ולכן הרב קו פשוט יחליף פרופיל בלי שאני אצטרך לשנות אותו לא?
או שגם אז הוא ינעל ואני אצטרך לשחרר אותו בשירות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא שמתם פסיקים אז לא הבנתי
תכלס הכסף ירד או לא ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני כמוך רציתי להיות 'אויבער חוכם' והטענתי יום לפני שפג תוקפו של הפרופיל 200 ש''ח והיה שם קודם 40 ש''ח
כשבאתי לשירות לשנות הוא אמר לי כתוב 480 ש''ח אבל באמת זה 240 ש''ח וזה מה שנשאר בכרטיס-240 ש''ח..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלי דווקא התבטל הסטודנט והלכתי לעמדה של "על הקו" וחילצו את כל מה שהיה לפני זה ברב קו בתעריף של הסטודנט ולא בתעריף החדש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב בסוף באמת לא הטענתי אתמול..
ב-ייתרה אתמול היה לי 52.89 ש''ח
עכשיו אני רוצה לעשות חופשי חודשי- כי חייב בראשון אי אפשר גמיש...
והוא רושם לי את הדבר הבא..
מה לעשות? לאשר או לא?
מזה אומר בכלל?
1662045836100.jpeg
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
זה בדיוק החילוץ.
תלחצי להמרת ערך צבור וירד לך חצי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני חייבת לידע משהו שאני לא ידעתי אליו ובגלל זה ניתקעתי!
מי שעשתה 18 שנה שעברה(בכיתה יא)
ונגמר לה הפרופיל נוער זכית לעוד שנה נוער
צריך להוציא אישור לימודים מהתיכון שלומדים בו על השנה תשפ''ג כיתה י''ב וללכת עם זה ותעודת זהות(בעלת הרבקו בלבד לא היתנו לשהו אחר לעשות בשבילה את זה )
ואז היא מקבלת עוד שנה נוער
ועוד משהו בנושא מי שעדין לומדת בתיכון לא צריכה לשלם בטוח לאומי עד סוף י''ב או עד גיל 19 המוקדם מבינהם
פשוט לשלוח אישור לימודים לביטוח לאומי( ממליצה להיתקשר ולבדוק לאיפה צריך לשלוח את האישור )
בהצלחה וכתיבה וחתימה טובה לכולם
נ''ב בענין הבנים מומלץ לבדוק את הנושא גם עם הרב קו וגם עם בטוח לאומי
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין אפשרות להחליף את הפרופיל ל"סטודנט"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מתי בכלל מקבלים מהסמינר כרטיס סטודנט?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כדי לקבל פרופיל סטודנט צריך אישור לימודים וכרטיס סטודנט מהגודה לסטודנטים( צריך לראות איך אפשר להסיג אתזה בסמינר ) ניראלי שבסמינרים גדולים מוצאים את זהמרוכז
צריך פשוט לפנות למוסד הלימודים ולדבר איתם
מי שהוצא וידע עוד נשמח מאוד
בהצלחה ושנת לימודיפ פוריה ומוצלחה מלא בסיעת הדשמיה לכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כדי לקבל פרופיל סטודנט צריך אישור לימודים וכרטיס סטודנט מהגודה לסטודנטים( צריך לראות איך אפשר להסיג אתזה בסמינר ) ניראלי שבסמינרים גדולים מוצאים את זהמרוכז
צריך פשוט לפנות למוסד הלימודים ולדבר איתם
מי שהוצא וידע עוד נשמח מאוד
בהצלחה ושנת לימודיפ פוריה ומוצלחה מלא בסיעת הדשמיה לכולם!
כשהגעתי לרישום לקחו ממני 2 תמונות פספורט אחת בשביל הכרטיס סטודנט..
השאלה מתי אקבל את זה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מה פירוש אי אפשר גמיש

זה חופשי חודשי לפי תאריך ההטענה לדוגמא מה25 לינואר עד ה24 לפברואר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

פיצוי לנוסעים ברב-קו במהלך מבצע "עם כלביא"​

פיצוי לנוסעים שהיה ברשותם חוזה חופשי חודשי, שנתי או סמסטריאלי במהלך המבצע​

בעקבות צמצום השירות בתחבורה הציבורית במהלך מבצע "עם כלביא", החליט משרד התחבורה לפצות נוסעים להם היה חוזה תקופתי בתוקף.

פיצוי לנוסעים​

נוסעים שטענו חופשי חודשי, חופשי סמסטריאלי או חופשי שנתי שהיה בתוקף בין התאריכים 14 ביוני ועד ה 24 ליוני זכאים לפיצוי. את הפיצוי ניתן לדרוש באחת מהדרכים הבאות:

  1. חופשי תקופתי למספר ימים (ללא תוספת תשלום) - מספר הימים נע בין יום אחד ל- 11 ימים, ונקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי (אפשרי רק אם החוזה בגינו ניתן הפיצוי הוא חופשי חודשי).
  2. טעינת ערך צבור (ללא תוספת תשלום) - גובה ההחזר בערך צבור נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי.
  3. חופשי חודשי בהנחה - גובה ההנחה נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי. אם תבחרו לממש את הפיצוי לטעינת חופשי חודשי שמחירו נמוך יותר מגובה הפיצוי, היתרה תישמר לכם למימוש נוסף.
  4. חופשי שנתי או סמסטריאלי לסטודנטים בהנחה - גובה ההנחה נקבע לפי מועד טעינת החוזה בגינו ניתן הפיצוי. שימו לב: מכירת החוזים לסטודנטים תחל בחודש ספטמבר (אפשרי רק אם החוזה בגינו ניתן הפיצוי הוא חופשי שנתי או סמסטריאלי).
שימו לב: טעינת הפיצויים עד ליום 31.12.2025 בלבד

איך מממשים את הפיצוי?​

לטעינת הפיצוי לרב-קו סרקו את כרטיס הרב-קו באתר רב-קו אונליין או
אפליקציית רב-קו אונליין. במידה ואתם זכאים לפיצוי תופיע הודעה מתאימה - עקבו אחר ההוראות לבחירת אופן הפיצוי והשלמת הטעינה.

את הפיצוי ניתן לדרוש גם בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין בקיוסקים, רשתות שיווק ופארם בכל רחבי הארץ.

בפיצוי עבור חופשי חודשי ניתן לבחור את אופן הפיצוי באתר האינטרנט באמצעות מספר הרב-קו בלבד, ולהשלים את הטעינה בכל אחת מעמדות הטעינה של רב-קו אונליין או בעמדות כספונט בכל רחבי הארץ.

אם אתם סבורים שאתם זכאים לפיצוי אך לא הופיע הודעה מתאימה באפליקציה או באתר, או אם החלפתם כרטיס רב-קו, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה