קינוחים איזה קינוח הילדים שלך הכי אוהבים?

  • הוסף לסימניות
  • #41
כריות מצופות שוקולד בתוך מנג'טים
קל מאד להכנה ואין ילד וגם מבוגר שלא מתלהב

אפשר גם קורנפלקס אבל כריות יותר טעים
@מירי:) מאוד מעניין
את מוסיפה עוד דבר לשוקולד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
@מירי:) מאוד מעניין
את מוסיפה עוד דבר לשוקולד?
אני ממיסה שוקולד עם קצת שמן
ואז שופכת על הכריות, מערבבת היטב שיצפה את כולן
מעבירה למנג'טים ולמקפיא
אחרי שמתקשה למקרר
טעייייים מאד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אפשרי לקנות נשיקות קטנות אדום לבן
מעל שמים גלידת וניל ומעל זה רוטב תותים או פירות יער
טעים וילדים משוגעים על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אשמח למתכון

אשמח למתכון שיוצא תמיד טעים ומוצלח
כדורי שוקולד:
200 גר' שוקולד, קצפת צמחית > להמיס.
אאל"ט על הכמות הנ"ל 1 פס ביסקוויטים (או שניים, מישהי יכולה לאשר/להכחיש? המון זמן לא הכנתי...).

סופלה:
אם לא יעלו מתכון, אחפש את שלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
@מרניניג @דרך חדשה
זה המתכון של הסופלה שלנו,
לא ניסיתי אפ'פם משהו אחר - הוא כ"כ מושלם ומצליח תמיד כך שלא היה צורך. ולגבי בריאות - פחות...
החומרים:
250 גרם שוקולד מריר
200 גרם מרגרינה
4 ביצים שלמות
4 חלמונים
1 כוס סוכר
2/3 כוס קמח
1/2 כפית מלח
אופן ההכנה:
ממיסים שוקולד ומרגרינה בסיר קטן על אש נמוכה
מקציפים ביצים שלמות במשך כ-8 דק' במהירות גבוהה
מוסיפים את שאר החומרים כולל השוקולד הנמס (זהירות, שלא יהיה חם מדי)
מערבבים בעדינות לאיחוד
מעבירים לשק זילוף
ממלאים 20 קוקטים קטנים (אותנו מספק הגודל הקטן זה מספיק מתוק ומושחת) או 12 גדולים עד לגובה 3/4 - 2/3
אופים 10 דק' בחום של 180 מעלות,
הסופלה תופח באפיה וצונח אח"כ. זה בסדר גמור!
מגישים חםםםם ומתלקקים.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
@מרניניג @דרך חדשה
זה המתכון של הסופלה שלנו,
לא ניסיתי אפ'פם משהו אחר - הוא כ"כ מושלם ומצליח תמיד כך שלא היה צורך. ולגבי בריאות - פחות...
החומרים:
250 גרם שוקולד מריר
200 גרם מרגרינה
4 ביצים שלמות
4 חלמונים
1 כוס סוכר
2/3 כוס קמח
1/2 כפית מלח
אופן ההכנה:
ממיסים שוקולד ומרגרינה בסיר קטן על אש נמוכה
מקציפים ביצים שלמות במשך כ-8 דק' במהירות גבוהה
מוסיפים את שאר החומרים כולל השוקולד הנמס (זהירות, שלא יהיה חם מדי)
מערבבים בעדינות לאיחוד
מעבירים לשק זילוף
ממלאים 20 קוקטים קטנים (אותנו מספק הגודל הקטן זה מספיק מתוק ומושחת) או 12 גדולים עד לגובה 3/4 - 2/3
אופים 10 דק' בחום של 180 מעלות,
הסופלה תופח באפיה וצונח אח"כ. זה בסדר גמור!
מגישים חםםםם ומתלקקים.
בהצלחה!
תוסיפו כדור גלידה (וניל) קררררררר
יאמייייי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני שכנה של שלושה ילדים מתוקים עם פיגור בינוני שחיים בבית אחד.
זהו אתגר קשוח בשגרה, אבל נסו לדמיין איך זה נראה בחופש הגדול...

כל המשפחה בבית, כולל המיוחדים שחוזרים ביום רגיל בין 4 ל6
אין להם סדר יום, ובטח שלא תעסוקה
(אם לא לוקחים בחשבון הצקות ומריבות)

אי אפשר לצאת איתם לטיולים, אי אפשר להשאיר בבית עם בייביסיטר

אי אפשר לשלוח לקייטנה, ואפשר רק לנסות להעביר בשלום עוד יום ועוד אחד.


עד היום הנס של הילדים המיוחדים וההורים שלהם היה ארגון עזרה ומרפא.

במשך שנים (בטח קרוב ל10) הוא משיג תקציבים , מתנדבות , ועורך קיטנות טיולים ונופשונים נון סטופ מסביב לשנה.

זה מתחיל ביום חמישי כל שבוע, ממשיך בחופש הגדול, ולא נגמר בחול המועד, ערב פסח, ובטח יש עוד זמנים ששכחתי.

וכל פעם ההצלה הזו היתה בחינם לגמרי. עיריית ביתר עילית הייתה מקצה מיקום , התקציבים הגיעו מעזרה ומרפא וההורים רק הודו לה' על מזלם הטוב.

אבל השנה העירייה הפסיקה להקצות את המתנ"ס לפעילות.
ומאז הילדים האלו בבית.

אני מקווה שרק מטעמים ענייניים, אבל אין לנו שום הבנה למה להפסיק פעילות מדהימה שכזו לארגון מיוחד שכזה ולחפש ארגון אחר(?) שעדיין לא נמצא.

אם אתם רוצים לעזור ולהקדיש שתי דקות מזמנכם כדי לתת תקווה לילדים האלו.
אנא שילחו מייל (ולאחר מכן כתבו שלחתי והקפיצו את השרשור)
לכתובת
pniyot
שטרודל
betar-illit.muni.il

אפשר להעתיק את הנוסח הבא:
שלום רב,
אני פונה אליכם בלב כואב , בנוגע להפסקת פעילות הנופשונים של עמותת עזרה ומרפא – מסגרת יקרה מפז לילדים המיוחדים ולמשפחותיהם.
המצב הנוכחי, בו הילדים נמצאים ימים ארוכים בבית ללא מענה, חסרי שגרה ומסגרת – הוא פשוט בלתי מתקבל על הדעת. גם אם קיימות סיבות מוצדקות להפסקה, לא ייתכן שהמחיר הציבורי והאנושי יהיה כה כבד.
שמענו כי נשקלת העברת האחריות לגוף אחר – אך חשוב לומר בפשטות: עזרה ומרפא נתנו את הלב והנפש. עבור המשפחות, הם לא "ספק שירות" אלא שליחי ציבור אמיתיים, שבנו מערכת עם נשמה, רגישות, ועמידה באתגרים שדורשים מסירות נדירה.
הפסקת הפעילות שלהם, גם אם זמנית, יוצרת ריק מערכתי ורגשי כואב, שגם כל שינוי עתידי לא יוכל בקלות למלא.

אנא – אל תתעלמו מהכאב ומהזעקה השקטה של ילדים והורים.
השיבו את הפעילות – ותנו לעזרה ומרפא להמשיך להיות העוגן עבור משפחות רבות, שלמענן הם עושים את מה שכולנו היינו צריכים לעשות.

בתודה על האכפתיות ותקווה לשינוי מהיר.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה