קינוחים איזה קינוח הילדים שלך הכי אוהבים?

  • הוסף לסימניות
  • #82
אם יש יום הולדת למישו מכל הילדים
אפשר להכין עוגת יום הולדת עגולה שבפנים מלאה בהרבה סוכריות קטנות,
ראיתי את זה באיזה אשכול פה הכנתי את זה לפני כמה שנים וזה היה האטרקציה של סוכותתתת
אני מכינה את זה כל יומולדת וכולם מתלהבים...
פעם אחת הכנתי את זה לגן של הילד, הגננת שלו התקשרה אלי מרוב התלהבות...
אני מוסיפה עדשים, חמצוצים, שוקולדים(אם לא אכפת מהחלבי...)
יוצא גם יפה, גם מגניב, והאמת, גם טעים... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
בלת"ק
הייתי מביאה משהו ביתי למבוגרים
ומצרפת חבילת גלידוניות של שטראוס לילדים, תכלס הם הכי נהנים מזה, מאשר כוסיות בכל מיני מילויים וצורות
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
  • הוסף לסימניות
  • #88
ארטיק קראנץ פיסטוק (ניתן להשיג כבר כמעט בכל החנויות במחיר רגיל(למי שלא יודע שזה עלה 300 - 400 שח אחד בשוק השחור) בכל אופן בבני ברק קניתי בחנות עונג שבת, חזון איש - נחמיה ב12 שח ובדלק בני ברק -כהנמן זה 15 שח:):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
זה
לא מאמינה!!!
אני חייבת לטעום אותו (למרות ששמעתי שהמון התאכזבו).
סיכמתי עם דודה שלי שמי שרואה קונה לשתינו..
קניתי כמה וזה באמת לא אוווווא זה נחמד בפרט למי שאוהב סגנון מתוק מלוח כמו שוקלד מלח כרמל וכאלו הפיסטוק בפנים יותר מדי פיסטוק אבל עדיין אהבתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
ולי היה את הפרווה (כבר לא זוכרת קרטיבים\ארטיקים) חצי מופשרים חתוכים לקוביות
בכללל הטעמיםםם :)
אולי מחר @אמא של בנים תענה לנו?
ממש ככה
זה לא ממש חתוך יפה אבל זה הרעיון
ראיתי את זה פעם כשהתארחנו - הילדים עפו על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
הכי הכי סלט קרטיבים!!
את האמת שקניתי את הרעיון וניסיתי- חתכתי קרטיבים בכל מיני טעמים וצבעים לקוביות והגשתי לילדים בצלוחיות שקופות, אבל תוך רגע הכל נמס וכל הצבעים התערבבו- איך את מגישה את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
את האמת שקניתי את הרעיון וניסיתי- חתכתי קרטיבים בכל מיני טעמים וצבעים לקוביות והגשתי לילדים בצלוחיות שקופות, אבל תוך רגע הכל נמס וכל הצבעים התערבבו- איך את מגישה את זה?
את צוחקת, נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
טוחנת תותים / מנגו
ומוסיפה סירופ סוכר בהתאם למתיקות הפרי
(סוכר + מים בכמות שווה מרתיחים ומערבבים עד שהסוכר נמס ומתאחד
עם המים עד לתערובת כמעט שקופה לחלוטין)

מקפיאה וכשקפוא טוחנת בבלנדר מקל למרקם של סורבה, להקפיא שוב
מומלץ לחזור על הטחינה למרקם מושלם
בהצלחה!
 
קניתי טרטלים למלוי
תנו רעיונות למלוי
אבל משהו קל בבקשה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני שכנה של שלושה ילדים מתוקים עם פיגור בינוני שחיים בבית אחד.
זהו אתגר קשוח בשגרה, אבל נסו לדמיין איך זה נראה בחופש הגדול...

כל המשפחה בבית, כולל המיוחדים שחוזרים ביום רגיל בין 4 ל6
אין להם סדר יום, ובטח שלא תעסוקה
(אם לא לוקחים בחשבון הצקות ומריבות)

אי אפשר לצאת איתם לטיולים, אי אפשר להשאיר בבית עם בייביסיטר

אי אפשר לשלוח לקייטנה, ואפשר רק לנסות להעביר בשלום עוד יום ועוד אחד.


עד היום הנס של הילדים המיוחדים וההורים שלהם היה ארגון עזרה ומרפא.

במשך שנים (בטח קרוב ל10) הוא משיג תקציבים , מתנדבות , ועורך קיטנות טיולים ונופשונים נון סטופ מסביב לשנה.

זה מתחיל ביום חמישי כל שבוע, ממשיך בחופש הגדול, ולא נגמר בחול המועד, ערב פסח, ובטח יש עוד זמנים ששכחתי.

וכל פעם ההצלה הזו היתה בחינם לגמרי. עיריית ביתר עילית הייתה מקצה מיקום , התקציבים הגיעו מעזרה ומרפא וההורים רק הודו לה' על מזלם הטוב.

אבל השנה העירייה הפסיקה להקצות את המתנ"ס לפעילות.
ומאז הילדים האלו בבית.

אני מקווה שרק מטעמים ענייניים, אבל אין לנו שום הבנה למה להפסיק פעילות מדהימה שכזו לארגון מיוחד שכזה ולחפש ארגון אחר(?) שעדיין לא נמצא.

אם אתם רוצים לעזור ולהקדיש שתי דקות מזמנכם כדי לתת תקווה לילדים האלו.
אנא שילחו מייל (ולאחר מכן כתבו שלחתי והקפיצו את השרשור)
לכתובת
pniyot
שטרודל
betar-illit.muni.il

אפשר להעתיק את הנוסח הבא:
שלום רב,
אני פונה אליכם בלב כואב , בנוגע להפסקת פעילות הנופשונים של עמותת עזרה ומרפא – מסגרת יקרה מפז לילדים המיוחדים ולמשפחותיהם.
המצב הנוכחי, בו הילדים נמצאים ימים ארוכים בבית ללא מענה, חסרי שגרה ומסגרת – הוא פשוט בלתי מתקבל על הדעת. גם אם קיימות סיבות מוצדקות להפסקה, לא ייתכן שהמחיר הציבורי והאנושי יהיה כה כבד.
שמענו כי נשקלת העברת האחריות לגוף אחר – אך חשוב לומר בפשטות: עזרה ומרפא נתנו את הלב והנפש. עבור המשפחות, הם לא "ספק שירות" אלא שליחי ציבור אמיתיים, שבנו מערכת עם נשמה, רגישות, ועמידה באתגרים שדורשים מסירות נדירה.
הפסקת הפעילות שלהם, גם אם זמנית, יוצרת ריק מערכתי ורגשי כואב, שגם כל שינוי עתידי לא יוכל בקלות למלא.

אנא – אל תתעלמו מהכאב ומהזעקה השקטה של ילדים והורים.
השיבו את הפעילות – ותנו לעזרה ומרפא להמשיך להיות העוגן עבור משפחות רבות, שלמענן הם עושים את מה שכולנו היינו צריכים לעשות.

בתודה על האכפתיות ותקווה לשינוי מהיר.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה