דרוש מידע "מתארגנים קבוצה של בחורים או אברכים צעירים"

  • הוסף לסימניות
  • #1
מתארגנים לפתיחת קבוצות של בחורים או אברכים צעירים
לשמח חולים בבית חולים "שערי צדק" (בהמשך אולי בעוד בתי חולים)
כל מי שמעונין שיפנה באישי או כאן באשכול
הקבוצות הללו נפתחות לרפואת כל חולי עמך ישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מטעם ארגון מסוים (יש כבר כל מיני ארגונים וקבוצות)?
באיזה מחלקות?
כמה פעמים בשבוע?
[חשוב למצוא את הזמן והמחלקה שמצד אחד צריכים את זה ומצד שני באותו זמן אין מתנדבים]

(וסתם שאלה: איך אתה מוודא שאנשים שיצטרפו דרך פרוג אכן מתאימים לזה, ולך.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מטעם ארגון מסוים (יש כבר כל מיני ארגונים וקבוצות)?
באיזה מחלקות?
כמה פעמים בשבוע?
[חשוב למצוא את הזמן והמחלקה שמצד אחד צריכים את זה ומצד שני באותו זמן אין מתנדבים]

(וסתם שאלה: איך אתה מוודא שאנשים שיצטרפו דרך פרוג אכן מתאימים לזה, ולך.)
א. בדרך כלל אנשים שרוצים להתנדב בתחום הזה הם מתאימים זה לזה
ב. אני מתנדב בבית חולים ואני רואה כמה זה חסר (אומנם אני נמצא רק בשבתות ולפעמים קצת בלילה אבל אני שומע מאנשים שזה חסר להם)
ג. בקשר לרישום אפשר לפנות אלי באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכרתי קצת את שערי צדק במשך תקופה.
ממליץ לך לעשות עבודת שטח באילו שעות ובאילו מקומות כבר יש מתנדבים.

יש מספר ארגונים וקבוצות פרטיות שעושים את זה.

כמובן שיש מה להוסיף השאלה היכן ומתי זה הכי יועיל.

לקחת בחשבון נתון נוסף - יש מחלקות שבהם האשפוזים ממושכים וקשים. לעומת מחלקות שהאשפוזים קצרים.

למשל אורטופדיה פנימית ונוירולגיה וכו' - רוב האשפוזים קצרים יחסית. אבל בפנימית יש הרבה מבוגרים שכן צריכים את זה.
ובאורטופדיה ונוירולוגיה במקרים רבים מדובר על פגיעות שפוגעות בתפקוד ובעצמאות ולכן יש צורך בזה.

מחלקת אונקולוגיה זה כבר אירוע אחר לגמרי ומדובר על אנשים שהם תקופה ארוכה מאוד בתוך הסיפור וחייבים עידוד והפוגה מהמחלה.
אני מאמין שכבר יש שם מספר קבוצות. עדיף לבדוק ולשאול מתי אין והכי מתאים.

הרבה הצלחה.
לא באתי ח"ו לרפות את ידיך אלא שתבוא מוכן מראש.
(אני גם מתנדב (לא בשע"צ) וגם בעצמי הייתי מאושפז הרבה ויודע כמה זה חשוב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הכרתי קצת את שערי צדק במשך תקופה.
ממליץ לך לעשות עבודת שטח באילו שעות ובאילו מקומות כבר יש מתנדבים.

יש מספר ארגונים וקבוצות פרטיות שעושים את זה.

כמובן שיש מה להוסיף השאלה היכן ומתי זה הכי יועיל.

לקחת בחשבון נתון נוסף - יש מחלקות שבהם האשפוזים ממושכים וקשים. לעומת מחלקות שהאשפוזים קצרים.

למשל אורטופדיה פנימית ונוירולגיה וכו' - רוב האשפוזים קצרים יחסית. אבל בפנימית יש הרבה מבוגרים שכן צריכים את זה.
ובאורטופדיה ונוירולוגיה במקרים רבים מדובר על פגיעות שפוגעות בתפקוד ובעצמאות ולכן יש צורך בזה.

מחלקת אונקולוגיה זה כבר אירוע אחר לגמרי ומדובר על אנשים שהם תקופה ארוכה מאוד בתוך הסיפור וחייבים עידוד והפוגה מהמחלה.
אני מאמין שכבר יש שם מספר קבוצות. עדיף לבדוק ולשאול מתי אין והכי מתאים.

הרבה הצלחה.
לא באתי ח"ו לרפות את ידיך אלא שתבוא מוכן מראש.
(אני גם מתנדב (לא בשע"צ) וגם בעצמי הייתי מאושפז הרבה ויודע כמה זה חשוב)
את הנ"ל אני יודע כבר (גם אני הייתי מאושפז הרבה פעמים וזה הסיבה שאני רוצה לפתוח כי אני יודע ושומע כמה זה נצרך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אולי באמת כדאי לצרף כאן את המייל/הטלפון, ככה שיוכלו להצטרף.
מעוניין גם להצטרף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מעולם לא העלתי בפרוג אשכול ואולי אפילו הודעה על נושאים כאלה אבל הנושא הזה די מעניין אותי ואני ממש מקווה שאני לא נוגד את החוקים של האתר באם כן אני מתנצל מראש על הטירחה במחיקה של האשכול...
בחודשים האחרונים מעניין אותי לראות מהלכי חשיבה "ואני ממש מנסה לכתוב על זה כעל תהליך שאני מסתכל עליו מבחוץ ולא שייך לו" ראיתי כמה אשכולות על נושאים קשורים והיו בו הבלחות של התהליך הזה

והנושא הוא אייך לא "נושא הגיוס" עד היום היה חלוקה לשתי קבוצות שאחת קידשה כל אחד שנעצר גם אם הוא היה עבריין (לא באמת) שבמקרה לא התייצב והשניה זילזלה בכל אחד שנעצר גם אם הוא היה אברך ששקוע בלימוד 24/7 (והיו גם הרבה כאלה באמצע אז אני לא בא להכליל)
ועכשיו זה קצת קונפליקט פנימי כי הנתונים השתנו והמצב הוא שיש סיכוי טוב שיעצרו גם בחורים ארדקור מישיבות ארדקור שיתפסו אותם באיזה חציית כביש שלא במעבר חציה או של אברכים יקרים שיש להם רישיון (לענ"ד מי שחושב שזה לא יקרה טומן את ראשו בחול כי כיום לאף אחד כבר אין אינטרס למנוע בלאגן ונראה שלהפך כל "הפקידים" מנסים רק ללבות את האש) ועל כן שאלתי היא מה עכשיו הציבור חושב על חוק הגיוס כאילו עד היום להיות עריק היתה מילת גנאי ומעכשיו..?

עוד נקודה מעניינת זה הקו של הפלג שמזעיק אברכים/ בחורים נראה שזה עוזר (במידה כזאת או אחרת) למנוע מעצרים מה דעתכם עליו מצד אחד זה של הפלג ואין שום רב (ארדקור) שעומד מאחורי זה ויש מצב שיש הרבה אנשים שעד לפני שנתיים אם הם היו רואים את החברה האלה מגיעים למנוע מעצר הם היו מבליחים כזה... חילול השם.. מה עכשיו? זה כבר לא חילול השם? אם חס וחלילה יבואו לעצור אחד מהאחים /הבעל/ שכן.. אתם תתקשרו אליהם שיבואו?

ואחרון שזה ממש הכי מעניין אותי הפלג גדלו על זה שנמות ולא נתגייס וגזירת הגיוס גזירת שמד ונלך בגאווה לכלא וכו וכו (יש לי אחיין כזה בן 18 והוא מפריח סיסמאות מכאן ועד ל.. ואני בטוח שאם הוא יעצר הוא יהיה מבסוט ממש) מה ההורים כיום שחלקם היו אברכים צעירים מתי שכל הסיפור הזה התחיל אומרים לילדים שלהם יש כאן פרדוקס שהמסרים קצת סותרים ואני מדבר על אלה שראו בפלג קבוצה פחות מיינסטרים (ועדיין חושבים ככה) הם גם יחדירו בבנים שלהם תשב בכלא ולא תתגייס...? תלך בגאווה אתה מחזיק את העולם...?

למעשה יש כאן איזה שינוי בכיוון החשיבה ומרוב ההתבצרות והחידוד של העמדה הציבורית משתי הצדדים כרגע נראה שיש כאן שוקת שבורה (ביננו אני מאמין שאם לא היה מחלוקת של יותר מ 10 שנים סביב הנושא הזה היה היום הפגנות ומהלכים הרבה יותר קיצוניים ממה שיש כרגע)

מה אתם חושבים על זה
ובבקשה בבקשה אני לא נכנס כאן לויכוח של מי צודק ומי צדק בעבר כי זה לא רלוונטי ולא מעניין מה שכן מעניין זה שינוי פרספקטיבה והשינוי בתודעה

נקודה אחרונה (גם ככה זה ארוך אז סליחה ממעלתכם) חבר זרק לי באיזה שיחה "הם יפגיעו בלומדי התורה אז המדינה תלך לעזזל כי כל מה שהחזיק אותם עד היום היה זכות לימוד התורה" (נראה לי זה ציטוט של אחד מגדולי הדור מהדורות הקודמים) וזה קצת הציק לי הרי מי ידפק מזה? אנחנו וגם האחים האחרים שלנו שאינן שומרי תורה ומצוות וגם אלו ששונאים אותנו אבל שלא באשמתם... מה דעתכם אכפת לכם מזה שאין להם עכשיו את כוח השמירה הזאת?

נ.ב. זה נושא כ"כ נפיץ שחשבתי אולי לתת לGPT לשכתב את זה כדי שאף אחד לא יחשוב כאילו פגעו באיזה שהוא צד ירדתי מזה כי אף אחד לא היה קורא את זה אז בבקשה גם מכם תכתבו כאילו אתם מסתכלים על זה מהצד ולא חלק מזה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה