דרוש מידע אזרחי שווייץ? דרוש מידע!

  • הוסף לסימניות
  • #21
אי אפשר לקבל כלום בתור אזרחי שוויץ כשלא גרים בשוויץ.
בשביל קצבאות חובה לגור שם ולהראות נוכחות פעילה.
רישמית מי שנולד שם יכול לשלם ביטוח לאומי וגם לקבל, רק שהם מערימים הרבה קשיים כמו שכתבתי למעלה, לדעתי למרות שזה קשה מאוד העבודה הזאת שווה, בחשבון פשוט - משלמים כל שנה 950 פראנק, ומקבלים קצבת זקנה 1000 פרנק לחודש. מה שאומר שתוך 4-5 שנים מכסים את התשלום ומתחילים להרויח.

לגבי מי שלא נולד שם רישמית אי אפשר, אבל הבנתי שאפשר לעקוף את זה.

סתם לדוג' אני חושבת- נניח אני טסה לשוויץ אומרת להם שאני באתי לגור, לוקחת רכבת ללונדון וטסה משם לארץ, אף אחד בשוויץ לא אמור לדעת שעזבתי אותם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
רישמית מי שנולד שם יכול לשלם ביטוח לאומי וגם לקבל, רק שהם מערימים הרבה קשיים כמו שכתבתי למעלה, לדעתי למרות שזה קשה מאוד העבודה הזאת שווה, בחשבון פשוט - משלמים כל שנה 950 פראנק, ומקבלים קצבת זקנה 1000 פרנק לחודש. מה שאומר שתוך 4-5 שנים מכסים את התשלום ומתחילים להרויח.

לגבי מי שלא נולד שם רישמית אי אפשר, אבל הבנתי שאפשר לעקוף את זה.

סתם לדוג' אני חושבת- נניח אני טסה לשוויץ אומרת להם שאני באתי לגור, לוקחת רכבת ללונדון וטסה משם לארץ, אף אחד בשוויץ לא אמור לדעת שעזבתי אותם.
אתה יודע כמה נפלו על זה
זה מה שכתבתי הדרך היחידה לקבל משהו זה לגור שם.
חייבים לשכור דירה ולחיות בה.
והם עוקבים.
צריך לרוקן דואר ולהראות נוכחות פיזית הגיונית.
אני מכירה כאלה שעושים את זה כל שלושה שבועות טסים לשוויץ בשביל להראות נוכחות בדירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אתה יודע כמה נפלו על זה
זה מה שכתבתי הדרך היחידה לקבל משהו זה לגור שם.
חייבים לשכור דירה ולחיות בה.
והם עוקבים.
צריך לרוקן דואר ולהראות נוכחות פיזית הגיונית.
אני מכירה כאלה שעושים את זה כל שלושה שבועות טסים לשוויץ בשביל להראות נוכחות בדירה.
ואין איזה חברה עיסקית שתעשה לי את זה בתמורה לתשלום/אחוזים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
  • הוסף לסימניות
  • #31
שמעתי שיש הקלות חדשות בתנאים להצטרפות לביטוח לאומי השוויצרי,
מישהו יודע פרטים? (אם בכלל זה נכון..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
למישהו יש ניסיון עם התאזרחות של בן זוג?
בתאר כתוב שאחד התנאים זה ראיון באחת מ-3 השפות הרישמיות, מה רמת הראיון? יש סיכוי לעבור אם יודעים אידיש קלושה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני יוכל לשאול בהזדמנות..
לצערי לא.
אך לכאורה בחודש הקרוב..
יצא לך לברר?

למישהו יש ניסיון עם התאזרחות של בן זוג?
בתאר כתוב שאחד התנאים זה ראיון באחת מ-3 השפות הרישמיות, מה רמת הראיון? יש סיכוי לעבור אם יודעים אידיש קלושה?
מה ה3 שפות רשמיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
למישהו יש ניסיון עם התאזרחות של בן זוג?
בתאר כתוב שאחד התנאים זה ראיון באחת מ-3 השפות הרישמיות, מה רמת הראיון? יש סיכוי לעבור אם יודעים אידיש קלושה?
בן זוג לא צריך לדעת שום שפה מנסיון, שולחים העתק תעודת נישואין חתומה ע"י משרד הדתות וכן ע"י משרד החוץ (אפוסטיל) לשגרירות כאן בארץ ותוך תקופה קצרה בן הזוג, הופך להיות אזרח שוויצרי לכל דבר ועניין
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #35
מכיר כאלו ש60 שנה לא דרכו שם ושילמו וקיבלו..

פרטים...
איך??

אני יוכל לשאול בהזדמנות..

מעולה
תן פרטים יותר מדויקים

חלה התקדמות?...
יש תשובה????
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בן זוג לא צריך לדעת שום שפה מנסיון, שולחים העתק תעודת נישואין חתומה ע"י משרד הדתות וכן ע"י משרד החוץ (אפוסטיל) לשגרירות כאן בארץ ותוך תקופה קצרה בן הזוג, הופך להיות אזרח שוויצרי לכל דבר ועניין
לא נכון בלשון המעטה
מצ"ב ציטוט מאתר השגרירות
צריך להרשם נישואין
אחרי 6!! שנים אפשר להיות אזרח בתנאים המפורטים מטה ובעמלות המפורטות באתר
 

קבצים מצורפים

  • שוויץ.png
    שוויץ.png
    KB 42.8 · צפיות: 71
  • הוסף לסימניות
  • #37
לא נכון בלשון המעטה
מצ"ב ציטוט מאתר השגרירות
צריך להרשם נישואין
אחרי 6!! שנים אפשר להיות אזרח בתנאים המפורטים מטה ובעמלות המפורטות באתר
מנסין אישי!!!
אין שום תנאים! אם אחד מבי הזוג שוויצרי, רק שולחים מסמכים ותקופה העניין מסודר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה