- הוסף לסימניות
- #1
שלום,
אני אזרחית שוויצרית, אבל מעבר לדרכון אדום זה לא נותן לי כלום...
מישהו יודע איך אפשר לנצל את הביטוח לאומי השוויצרי? כמה צריך לשלם בשביל זה כל חודש?
שמעתי שיש כאלה שעושים מזה הרבה מאד כסף. (קצבת זקנה בבוא היום... עמו"ש) זה גם לא סותר קבלת קצבה ישראלית, יש אמנה מסודרת בין המדינות- מצו"ב.
בנוסף- איך אני עושה את בעלי והילדים אזרחים שוויצרים?
תודה!
אמנה בדבר ביטחון סוציאלי בין מדינת ישראל ובין הקונפדרציה ההלווטית (שוויץ)
אני אזרחית שוויצרית, אבל מעבר לדרכון אדום זה לא נותן לי כלום...
מישהו יודע איך אפשר לנצל את הביטוח לאומי השוויצרי? כמה צריך לשלם בשביל זה כל חודש?
שמעתי שיש כאלה שעושים מזה הרבה מאד כסף. (קצבת זקנה בבוא היום... עמו"ש) זה גם לא סותר קבלת קצבה ישראלית, יש אמנה מסודרת בין המדינות- מצו"ב.
בנוסף- איך אני עושה את בעלי והילדים אזרחים שוויצרים?
תודה!
אמנה בדבר ביטחון סוציאלי בין מדינת ישראל ובין הקונפדרציה ההלווטית (שוויץ)
הנושאים החמים