דרוש מידע האם זה בסדר לפרנס פושעים נגד האנושות?

  • הוסף לסימניות
  • #45
אתם קונים מתוצרת גרמניה
רק לא מודעים לכך
לא קונים מוצרים המיוצרים בגרמניה , נקודה , מוצרים שחומרי הגלם מגרמניה - אלוקים יודע , אני לא יכול לדעת ,
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
הבעלים של החברה נעלם ללא עקבות ע"י שלטונות סין לפני בערך שנה וזאת בעקבות שדיבר משהו נגדם. השתלטו לו על החברה שבנה מאפס בעשר אצבעותיו ורוששו את משפחתו "הבוגדת" .גם ראש המשפחה נעלם וגם הפרנסה וכו'..
מקור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לא אמרתי שאנחנו לא מזמינים משם פה ושם, אבל בכל זאת זה מלווה במעט מצפון...האם זה נכון מוסרית

עלי אקספרס זה מגוון של חנויות של ספקים שונים, נכון שהוגה הרעיון לא נמצא - אבל למה להעניש את כל הספקים שמתפרנסים ככה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
הכתבה ההיא בעיתון זמן מעודכנת ל2021.
מאז הוא חזר, התפייס עם השלטון, וחי לו באושר ובעושר.
חיפשתי את המקור, לא מצאתי בינתיים. נראה לי שקראתי את זה בכלכליסט-טק.
בכללי לא כדאי לסמוך על עיתון זמן, ולבדוק היטב את העובדות המובאות שם. מידיעה.
לא חזר.
מדי פעם השלטונות מכריחים אותו להופיע באיזה אומפליאדה כדילהראות שהוא עדיין חי.
אבל כולם מבינים שזה משחק, אדם שהיה מהכי מפורסמים בעולם, ראו אותו בהופעות כל יום, פתאום נעלם ומופיע אחת לכמה חדשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
זה לא פשע
יש מושג בסיסי בהלכה
של דינא דמלכותא וקנין 'כיבוש מלחמה'
עד כדי כך שמלכות שכבשה מדינה אחרת, יכולה למכור את האנשים שבה לעבדים, וזהו קנין לכל דבר
אפשר לאהוב, ועדיף שלא, אבל זהו לא פשע
מלבד זאת, מי שפותח חברה בכל מדינה שהיא, יודע בערך מה אופי המדינה, בסין ברור לך שאתה בעצמך יכול להיות מולאם אם ככה בא למישהו
אין בזה דינא דמלכותא, למי שמכיר את ההלכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בחברות מחללות שבת אתה קונה?
ומה עם חברות שבעליהם מחלל את השבת?
וחברות שתומכות במצעד הגאוה?
ודפדפן גוגל שתומך אקטיבית בתועבות?
חומרת הפשע נמדדת בעין יהודית ע״פ רמת הפגיעה בציווי/כבוד הבורא ית״ש
ואין ספק שתועבות מצרים או אפי׳ חילול שבת חמורים פי כמה מפגיעה בחירויות של גוי מסין....
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
באמת לא אכפת לי;)
אולי יש כאלה שזה משנה להם
(יעברו לקנות טרה)
יגדלו פרה בבית:p

ובאמת, אם תתחילו לחשב חשבונות את מי אתם מפרנסים, תגיעו בסוף לחיות על אי בודד, לאכול פירות מהעצים, לחלוב עזים ולהתכסות בעלים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
בא נשאל שאלה אחרת
מדוע אתם בכלל משתתפים בבחירות פה במדינות ישראל?
הרי המדינה עצמה לא נוסדה על טהרת הקודש
הסיפורים על חטיפת ילדי תימן תהליכי ההחלנה שעשו
וגם בהשוואה לכך מה שעשו לביבי לאורך השנים
פרקליטי המדינה לכאורה יועמשים ומפכל המשטרה ועוד

לא נראה שיש הבדל מהותי ביחס שלהם לאנשים שחושבים אחרת מהם
אולי בגלל שפה זה מדינה מערבית אז עדיין קשה לעשות מה שקורה בסין
אבל ברעיון זה אותו דבר ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בא נשאל שאלה אחרת
מדוע אתם בכלל משתתפים בבחירות פה במדינות ישראל?
הרי המדינה עצמה לא נוסדה על טהרת הקודש
הסיפורים על חטיפת ילדי תימן תהליכי ההחלנה שעשו
וגם בהשוואה לכך מה שעשו לביבי לאורך השנים
פרקליטי המדינה לכאורה יועמשים ומפכל המשטרה ועוד
בגלל שאי השתתפות בבחירות משחקת בדיוק לידיים של אותם רשעים (נכדיהם ליתר דיוק שהיום כבר יותר בגדר של תינוקות שנשבו)
אנחנו משתתפים בבחירות ומצביעים למפלגות שהן בדיוק הקונטרה לחילוניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לי יש הרבה מצפון על זה שאני קונה מחו"ל, באתרים כמו SHEIN ועוד

ידוע שהעובדות שם בסין עובדות באגורות לשעה, בתנאי עבדות, 14 שעות ביממה פלוס
עם חומרים כימיים לפעמים, גם ילדיהם הצעירים עובדים
העובדים הם רכוש של המנהלים, בעוד המנהלים מליארדרים דוחפים לכיסם הון
ידוע שיצאו נגדם בכל העולם, כל ארגוני הזכויות אדם ועוד

אבל מצד אחד לי בארץ קשה לקנות דברים יקרים שיהרסו תוך שנייה בעוד יש את זה מסין בזול ויפהפה בפרוטות, משלוח מהיר..
באמת דילמה
ויש גם את העניין של לפרנס את תושבי ארצנו המשוועים לפרנסה
מצד שני- הכל כל כך יקרררר כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לי יש הרבה מצפון על זה שאני קונה מחו"ל, באתרים כמו SHEIN ועוד

ידוע שהעובדות שם בסין עובדות באגורות לשעה, בתנאי עבדות, 14 שעות ביממה פלוס
עם חומרים כימיים לפעמים, גם ילדיהם הצעירים עובדים
העובדים הם רכוש של המנהלים, בעוד המנהלים מליארדרים דוחפים לכיסם הון
ידוע שיצאו נגדם בכל העולם, כל ארגוני הזכויות אדם ועוד

אבל מצד אחד לי בארץ קשה לקנות דברים יקרים שיהרסו תוך שנייה בעוד יש את זה מסין בזול ויפהפה בפרוטות, משלוח מהיר..
באמת דילמה
ויש גם את העניין של לפרנס את תושבי ארצנו המשוועים לפרנסה
מצד שני- הכל כל כך יקרררר כאן
טוב באמת אשכול נחמד לפרוק את המצפון. (ולגלות שבכלל קיימת חיה כזאת- מצפון )

תגידו לי אם מישו באמת הפסיק לקנות מאלי בגלל זה...
ואם כן אז כמו שאמרו כאן, מטעי הקקאו, ושאר המוצרים הבסיסים שאתם צורכים הכל מתחיל בסין...
(העטיפות של האוכל, המכונת כביסה, המקרר, התנור, הרוב מיוצר שם...מה לעשות)

מממ נראה לי כדאי שכל פעם לפני שלוחצים על "תשלום" להיזכר בייצור ההמוני בסין, בעובדים בכוח הזרוע, בילידים הקטנים שמועסקים שם, ושאר מראות קשים שהוזכרו באשכול. אולי זה יוציא לכם את ההנאה מהקניה,חסכון כספי גדול!! אבל זה כבר מתאים לאשכול "איך לחסוך כסף"
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לי יש הרבה מצפון על זה שאני קונה מחו"ל, באתרים כמו SHEIN ועוד

ידוע שהעובדות שם בסין עובדות באגורות לשעה, בתנאי עבדות, 14 שעות ביממה פלוס
עם חומרים כימיים לפעמים, גם ילדיהם הצעירים עובדים
העובדים הם רכוש של המנהלים, בעוד המנהלים מליארדרים דוחפים לכיסם הון
ידוע שיצאו נגדם בכל העולם, כל ארגוני הזכויות אדם ועוד
ואם תפסיקי לקנות שם, זה נראה לך ידרבן אותם לעלות לעובדים את השכר? זה נראה לך יפריע להם שכמה ישראלים לא קונים אצליהם בגלל זה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
טוב באמת אשכול נחמד לפרוק את המצפון. (ולגלות שבכלל קיימת חיה כזאת- מצפון )

תגידו לי אם מישו באמת הפסיק לקנות מאלי בגלל זה...
ואם כן אז כמו שאמרו כאן, מטעי הקקאו, ושאר המוצרים הבסיסים שאתם צורכים הכל מתחיל בסין...
(העטיפות של האוכל, המכונת כביסה, המקרר, התנור, הרוב מיוצר שם...מה לעשות)

מממ נראה לי כדאי שכל פעם לפני שלוחצים על "תשלום" להיזכר בייצור ההמוני בסין, בעובדים בכוח הזרוע, בילידים הקטנים שמועסקים שם, ושאר מראות קשים שהוזכרו באשכול. אולי זה יוציא לכם את ההנאה מהקניה,חסכון כספי גדול!! אבל זה כבר מתאים לאשכול "איך לחסוך כסף"
האופציה האחרת של הילדים האלו היא למות ברעב.
ככה כלכלה מתפתחת. גם באנגליה במהפכיה התעשייתית ובאמריקה כשהמהגרים זרמו העסיקו ילדים בתנאי ניצול.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה