דרוש מידע מבקשת הסבר על כביסות מההתחלה

  • הוסף לסימניות
  • #81
איך מורידים כאלו כתמים?
אין לי מושג ממה זה קרה
כתמים של לורדים וכו’ אני מורידה עם פיירי ומגרדת עם הציפורן ויורד
אבל זה פשוט לא זז עם כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
יש למישהי נסיון עם הורדת כתמי חלודה מבגד של פעוט, סריג בצבע לבןןןןןן!
תליתי על המתקן כביסה, וכנראה ירד קצת חלודה וזה בגד יפה וחדש ואלגנטי ועדין בשביל חתונה!
מה עושים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
@חיים פרוג
אבקת כביסה- אריאל שושן צחור.
רק שים לב-ששושן צחור-מיועד רק לכביסה לבנה.
כביסה צבעונית-זה יוריד את הצבע.
יש אבקה של אריאל גם לצבעוני (אריאל קולור).

בכללי-לניקוי הבגדים, והסרת כתמים עדיף אבקה.
להגנה על הצבע, ושמירת המכונה-עדיף ג'ל.
לכן בד"כ-לבגדים לבנים/צבעוני-עדיף אבקה (מתאימה),
ולכביסה כהה- ג'ל/קפסולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
יש למישהי נסיון עם הורדת כתמי חלודה מבגד של פעוט, סריג בצבע לבןןןןןן!
תליתי על המתקן כביסה, וכנראה ירד קצת חלודה וזה בגד יפה וחדש ואלגנטי ועדין בשביל חתונה!
מה עושים?
תנסי להוריד מה שאפשר עם מגבון/מגבת קצת רטובה,
אח"כ- תשפשפי את הכתם עם מיץ לימון, ותני לזה להתייבש בשמש, ולכביסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
יש למישהי נסיון עם הורדת כתמי חלודה מבגד של פעוט, סריג בצבע לבןןןןןן!
תליתי על המתקן כביסה, וכנראה ירד קצת חלודה וזה בגד יפה וחדש ואלגנטי ועדין בשביל חתונה!
מה עושים?
לי היה משהו כזה, לפי מה שזכור לי השתמשתי בחומר ניקוי מסיר חלודה רגיל וזה ירד חלקי:
תלוי כמה זמן זה עומד, כמה הכתם עמוק בבד וכן בסוג הבד (היו לי כמה בגדים שהתלכלכו באותה פעם, לצערי חלקם נזרקו כי לא הצלחתי לנקות לגמרי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
ראיתי שהרבה ממליצות כאן לכבס מגבות ב90 מעלות
זה משפיע על קושי של המגבת?
אצלי תמיד המגבות יוצאות קשות
מכבסת ב40 מעלות
מורידה מהחבל ישר שמתייבש
והגבות מחברות טובות - כיתן/ ורדינון
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
יש למישהי נסיון עם הורדת כתמי חלודה מבגד של פעוט, סריג בצבע לבןןןןןן!
תליתי על המתקן כביסה, וכנראה ירד קצת חלודה וזה בגד יפה וחדש ואלגנטי ועדין בשביל חתונה!
מה עושים?
יש חומר להסרת חלודה של סנו
השתמשתי בזה לחולצות לבנות והוריד יפה
(רק כדאי קודם לבדוק שלא מוריד את הצבע בפינה נסתרת )
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
ראיתי שהרבה ממליצות כאן לכבס מגבות ב90 מעלות
זה משפיע על קושי של המגבת?
אצלי תמיד המגבות יוצאות קשות
מכבסת ב40 מעלות
מורידה מהחבל ישר שמתייבש
והגבות מחברות טובות - כיתן/ ורדינון
מגבות יוצאות קשות אם מייבשים על החבל.
בייבוש במייבש הן יוצאות רכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
יש למישהי נסיון עם הורדת כתמי חלודה מבגד של פעוט, סריג בצבע לבןןןןןן!
תליתי על המתקן כביסה, וכנראה ירד קצת חלודה וזה בגד יפה וחדש ואלגנטי ועדין בשביל חתונה!
מה עושים?
בבני ברק יש אפשרות לקנות חומר בחנות טמבור 'מנדל' ברחוב רבי עקיבא/ירושלים
תבואי עם בקבוק קטן ריק.
פלא של מוצר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
אם למשהו יש ניסיון איך להוריד חלודה מבגד השמח אם הוא ישאיר פה
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
בבני ברק יש אפשרות לקנות חומר בחנות טמבור 'מנדל' ברחוב רבי עקיבא/ירושלים
תבואי עם בקבוק קטן ריק.
פלא של מוצר..
יש חומר להסרת חלודה של סנו
השתמשתי בזה לחולצות לבנות והוריד יפה
(רק כדאי קודם לבדוק שלא מוריד את הצבע בפינה נסתרת )
לי היה משהו כזה, לפי מה שזכור לי השתמשתי בחומר ניקוי מסיר חלודה רגיל וזה ירד חלקי:
תלוי כמה זמן זה עומד, כמה הכתם עמוק בבד וכן בסוג הבד (היו לי כמה בגדים שהתלכלכו באותה פעם, לצערי חלקם נזרקו כי לא הצלחתי לנקות לגמרי)
תנסי להוריד מה שאפשר עם מגבון/מגבת קצת רטובה,
אח"כ- תשפשפי את הכתם עם מיץ לימון, ותני לזה להתייבש בשמש, ולכביסה.

תודה על כל העצות!
בסוף קניתי אנטי קאלק להסרת כתמי חלודה ממשטחים, השפרצתי כמה שפריצים, למכונה על 15 דקות 30 מעלות 400 סחיטה ו....הכל ירד!!!!!!!!!!!!!!!!
ת'אמת שחששתי אבל החלטתי לנסות
(וזה לאחר כמה כביסות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
ראיתי שהרבה ממליצות כאן לכבס מגבות ב90 מעלות
זה משפיע על קושי של המגבת?
אצלי תמיד המגבות יוצאות קשות
מכבסת ב40 מעלות
מורידה מהחבל ישר שמתייבש
והגבות מחברות טובות - כיתן/ ורדינון
כפי שכתבו, מהמייבש המגבות יוצאות רכות.
עוד כדאי לנסות, להוסיף חומץ לכביסה,
ו/או להוסיף קלגון (תוסף לכביסה שמוריד את האבן מהמים הקשים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
  • הוסף לסימניות
  • #94
הייתי מפרידה את הכביסה הצבעונית ל3 מכונות לפחות לפי דרגת הכהות,
מכבסת בגדים שחור-לבן בנפרד וכו'...
עד שגיליתי את הCOLOR CATCHER- כמו ניירות ששמים במכונה והן לוכדות את הצבע ומונעות מעבר צבע מכהה לבהיר.
כמו"כ מוסיפה חומץ שג"כ מונע מעבר צבע ומכבסת לא יותר מ30 מעלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
בלת"ק חלקי,
קופצת על האשכול.

מה אפשרי לעשות שרק במכונה של הביגוד הצבעןני הכהה הכביסה יוצאת עם ריח מאד לא טוב, ריח פשוט דוחה...
וניסיתי למלאות רק חצי מכונה - לא עזר
הכמות של המרכך כביסה לא משפיעה
לרוב אני מכבסת על 40 מעלות 800 סל"ד

קרה למישהו?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
בלת"ק חלקי,
קופצת על האשכול.

מה אפשרי לעשות שרק במכונה של הביגוד הצבעןני הכהה הכביסה יוצאת עם ריח מאד לא טוב, ריח פשוט דוחה...
וניסיתי למלאות רק חצי מכונה - לא עזר
הכמות של המרכך כביסה לא משפיעה
לרוב אני מכבסת על 40 מעלות 800 סל"ד

קרה למישהו?
תודה
כמה דברים, לא יודעת למקד מה מביניהם הכי הועיל:
לכבס עם ג'ל לכביסה כהה/ צבעונית.
להקפיד שהכביסה לא תעמוד רטובה במכונה אפילו לא דקה. ואת הכביסה שתולה - להפוך מדי פעם כדי שתתייבש מהר.
אני מפרידה את הכביסה הכהה לשני סוגים - סוג אחד של חצאיות מכנסיים וכאלו, סוג שני של גרביים פיז'מות חולצות בסיס לבנים. לסוג השני אני שמה סחיטה של 1000 (ומייבשת רק במייבש).

אני גם מוסיפה חומץ למכונה. בעיקרון חומץ יעיל להוציא ריחות רעים (למשל בכביסת פספוסים), אבל דווקא בכביסה הכהה אני לא בטוחה לגבי ההשלכה על הריח. אומרים שזה משמר את הצבע.


מה לא הועיל - להגדיל כמות מרכך או להחליף סוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
בלת"ק חלקי,
קופצת על האשכול.

מה אפשרי לעשות שרק במכונה של הביגוד הצבעןני הכהה הכביסה יוצאת עם ריח מאד לא טוב, ריח פשוט דוחה...
וניסיתי למלאות רק חצי מכונה - לא עזר
הכמות של המרכך כביסה לא משפיעה
לרוב אני מכבסת על 40 מעלות 800 סל"ד

קרה למישהו?
תודה
לי זה קרה והקישור הזה עזר מאוד
http://cochav72.blogspot.com/2020/07/blog-post_32.html
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
איזה מכונת כביסה מומלצת?
עד עכשיו היה לי סימנס וממש לא הייתי מרוצה
כעת רוצה משהו טוב!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
בלת"ק חלקי,
קופצת על האשכול.

מה אפשרי לעשות שרק במכונה של הביגוד הצבעןני הכהה הכביסה יוצאת עם ריח מאד לא טוב, ריח פשוט דוחה...
וניסיתי למלאות רק חצי מכונה - לא עזר
הכמות של המרכך כביסה לא משפיעה
לרוב אני מכבסת על 40 מעלות 800 סל"ד

קרה למישהו?
תודה
מה שקורה- במכונה הכהה יש בגדים שבעיקרון (מבחינת חיידקיפ) היה טוב להם הרתחה,
אבל הצבע לא מאפשר.
לכן חיפשתי תכשיר להוסיף לכביסה שבכוחו להשמיד חיידקים בלי לפגוע בבגדים,
ומצאתי את וניש קליה- הורוד.
מאז אין את תופעת הריח.
איזה מכונת כביסה מומלצת?
עד עכשיו היה לי סימנס וממש לא הייתי מרוצה
כעת רוצה משהו טוב!!!
אני ממש מרוצה מהקונסטרוקטה.
 
להפריד, כמה שיותר,לדוגמא:
גופיות תחתונים ומגבות ב -90 מעלות
חולצות גברים ובנים בצבע לבן - 60 מעלות
אין שום סיבה היום להרתיח בגדים. זה מאיץ את הבלאי ברמות קשות.
בעבר היו לובשים את הלבנים במשך שבוע שלם, מחליפים לשבת. ואז מכבסים ביד, עם פתיתי סבון לא משהו.
אז הרתחה היה חלק בלתי נפרד מהטקס.
כיום עם האבקות הכימיות ואחרי 24-48 שעות לבישה, גם 30 מעלות עושה את העבודה מצוין.

גם חולצות גברים לא כדאי לכבס ב-60 מעלות. זה ממש חם וגורם להם להתפורר מהר.
מספיק 30 מעלות והמהדרין ב-40.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה