דרוש מידע מלמדים - איזו מתנה הייתם שמחים לקבל?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אבל עכשיו רציתי משהו שיהיה שימושי יותר דווקא לו עצמו לכן שאלתי, לא קבלתי על זה תשובה, כנראה שאין..
אני חושב שכיסא מנהלים נוחה לרבי בחדר יפתיע אותו ויזכור תמיד זה הכיסא שקיבלתי ממושי ...
כמובן לברר קודם אם יש לו וכו'
כנראה שיש לכם ילד טוב שאין לכם שום אי נעימות ושיחות לא כ"כ מתוקות מהרבי. הרבה נחת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני חושב שכיסא מנהלים נוחה לרבי בחדר יפתיע אותו ויזכור תמיד זה הכיסא שקיבלתי ממושי ...
כמובן לברר קודם אם יש לו וכו'
כנראה שיש לכם ילד טוב שאין לכם שום אי נעימות ושיחות לא כ"כ מתוקות מהרבי. הרבה נחת!
אכן כן - בהתאם לתקציב.
לא בהכרח כיסא לבית אלא דווקא כיסא שיתאים למלמד לכיתה יכול להביא הרבה תועלת.
חיסרון - המחיר, כיסא טוב (כמו שקניתי אני) עולה כ700 ש"ח אבל ניתן להתאגד כמה הורים.
רק לא לשכוח -
כמובן לברר קודם אם יש לו וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אכן כן - בהתאם לתקציב.
לא בהכרח כיסא לבית אלא דווקא כיסא שיתאים למלמד לכיתה יכול להביא הרבה תועלת.
חיסרון - המחיר, כיסא טוב (כמו שקניתי אני) עולה כ700 ש"ח אבל ניתן להתאגד כמה הורים.
רק לא לשכוח -
זה מה שהתכוונתי, לחדר
אולי אפשר לקנות יד שניה שנראה חדש ולעטוף בנילונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
השאלה מה התקציב?
זה יכול להתחיל מעט עם חריטה, שהרבה פעמים הוא לא בהכרח שימושי ביותר אבל כן משהו שאוהבים לקבל.
וכלה במוצר שימושי לבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מה עושים עם זה? :unsure:
כתבתי שזה באמת פחות שימושי, פחות כי אני מכירה מלא שכן משתמשים בזה.
אבל זה הרבה יותר נחמד וטוב מאשר לקבל איזה מוצר שאין לך מושג אפילו איך קוראים לו ובטח שלא מה עושים איתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מניסיוני כמלמד, בדרך כלל אשמח לקבל כרטיס גולד כארד וכיו"ב/כרטיספר.
לא ספר! כי אולי יש לי את זה? ואם הבאת בלי כרטיס החלפה, תקעת לי ספר מיותר בבית...
ספר אחד שהצליח ורק הוא אצלי בשימוש כל שבת, זמירות עם פירוש מתיבתא. את האבא הזה והילד לא אשכח לעולם....
אבל בדרך כלל זה לא 'ילך'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מניסיוני כמלמד, בדרך כלל אשמח לקבל כרטיס גולד כארד וכיו"ב/כרטיספר.
לא ספר! כי אולי יש לי את זה? ואם הבאת בלי כרטיס החלפה, תקעת לי ספר מיותר בבית...
ספר אחד שהצליח ורק הוא אצלי בשימוש כל שבת, זמירות עם פירוש מתיבתא. את האבא הזה והילד לא אשכח לעולם....
אבל בדרך כלל זה לא 'ילך'...
אפשר גם להביא זמירונים לשבת (לברר קודם אם יש לו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
גברים ברובם ישמחו לקבל מזומן.
תלוי מתי ואיך...
אם הורי הכיתה יתארגנו ויתנו סכום נאה, זה יהיה אכן מיוחד (ואם אפשר גם ברכה מעוצבת שמספרת קצת על התרשמותם...)
אבל אם אבא יפגוש אותי ביום האחרון ויזרוק משפט 'אוה, רב'ה פלוני, איזו שנה! איזו שנה! (איזו באמת?) ויכניס לתוך ידי סכום, אפילו גבוה, ההרגשה שלי תהיה לא מכובדת ולא מכבדת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
בלת"ק חלקית. אני לא מלמד אבל כמה נשות מלמדים אמרו לאשתי שהמכתב שנותנים עם המתנה יותר חשוב מהמתנה. מכתב אישי שנכתב עם קצת מחשבה יכול לתת למלמד המון כח.
עדיף לכתוב איזה נקודה שהמלמד הזה מיוחד בו ולא רק סתם חרוזים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הממ, למה הילדים עדיפים על הרעיה?
ממש לא!
משחק לילדים - האבא רואה את זה ואת התועלת שזה עושה למשפחתו,
כרטיס שמגוהץ תוך יומיים - אין שום זכר וזיכרון מהילד שנתן את זה.
אדרבה- לגמרי שיקנו משקפיים חדשות לרעייתי - זה לגמרי שימושי ומורגש ומוערך, כי אני רואה את זה וזוכר מדי פעם מי נתן את זה.
לגבי המזומן שכן כתבתי שזה מוערך אפי' שזה הולך, הסיבה היא רגשית, המלמדים לא מתוגמלים מספיק ביחס לעבודתם הקשה והמתישה, ומגיע הורה ונותן לו נשיקה נחמדה בארנק - זה מאד מוערך ונשאר בזיכרון גם אחרי זמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני חושב שכיסא מנהלים נוחה לרבי בחדר יפתיע אותו ויזכור תמיד זה הכיסא שקיבלתי ממושי ...
כמובן לברר קודם אם יש לו וכו'
רעיון מצוין!
גברים ברובם ישמחו לקבל מזומן.
לגמרי!
מניסיוני כמלמד, בדרך כלל אשמח לקבל כרטיס גולד כארד וכיו"ב/כרטיספר.
לא ספר! כי אולי יש לי את זה? ואם הבאת בלי כרטיס החלפה, תקעת לי ספר מיותר בבית...
ספר אחד שהצליח ורק הוא אצלי בשימוש כל שבת, זמירות עם פירוש מתיבתא. את האבא הזה והילד לא אשכח לעולם....
אבל בדרך כלל זה לא 'ילך'...
יש לי הרבה ספרים שקיבלתי מהורים שהוזילו כספים עליהם ואין לי לב לזרוק אותם לגניזה והם מתבלים במחסן...
אפשר גם להביא זמירונים לשבת (לברר קודם אם יש לו)
גם רעיון נפלא!
בלת"ק חלקית. אני לא מלמד אבל כמה נשות מלמדים אמרו לאשתי שהמכתב שנותנים עם המתנה יותר חשוב מהמתנה. מכתב אישי שנכתב עם קצת מחשבה יכול לתת למלמד המון כח.
שוב מביאים את דעות נשות המלמדים שלא מבינים ממה הבעל נהנה.
אשתי רואה איך אני מתענג על מתנה שקיבלתי והיא בטוחה שזה בגלל המכתב,
אני מתענג על שטר הכסף, ובקושי קורא את המכתב (יש לי הרבה טקסטים מרגשים לקרוא במסגרת עבודתי כמלמד...).
עדיף לכתוב איזה נקודה שהמלמד הזה מיוחד בו ולא רק סתם חרוזים
זה אכן משפר את המכתב ולא מעמיס על המלמד לקרוא ולפתור 35 דפי חרוזים של הורים...

ואגב, קחו דוגמא של עבודה מתישה ועוד מחוץ לשעות העבודה (ואפרופו גם קשור לקריאת טקסטים),
היום קיבלתי לקרוא באיזשהו נושא במסגרת העבודה - לקרוא ולפתור (מחוץ לשעות העבודה) - 140 עמודים מלאים טקסט!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שוב מביאים את דעות נשות המלמדים שלא מבינים ממה הבעל נהנה.
אשתי רואה איך אני מתענג על מתנה שקיבלתי והיא בטוחה שזה בגלל המכתב,
אני מתענג על שטר הכסף, ובקושי קורא את המכתב
הם אמרו שבעליהם שומרים את המכתבים ומוציאים אותם מידי פעם לקרוא אותם. אחד אפילו שומר פתקים מיוחדים שקיבל מהורי תלמידיו בארנק שלו להסתכל עליהם כשהוא צריך קצת חיזוק.
זה שאתה נהנה יותר מהכסף הוא בסדר גמור אבל זה לא אומר שכולם ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני מתענג על שטר הכסף, ובקושי קורא את המכתב (יש לי הרבה טקסטים מרגשים לקרוא במסגרת עבודתי כמלמד...).
אז אני הפוך.
מכתב אמיתי עם הכרת הטוב על דברים שבאמת עשיתי, מרגשים אותי יותר משטר כסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
כשאוספים בכיתה למתנה מרוכזת, נעים להביא בנוסף 50 ש"ח במזומן עם מכתב או שזה מעט מידי.
כי אם הייתי קונה מתנה זה הסכום שהייתי משקיעה.
בפורים הבאנו מזומן יפה
המנהל של החיידר שלנו אמר לנו פעם שלתת פחות משטר של מאה זה לא מכובד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה