בית חולים איזה בית חולים מומלץ ללדת

  • הוסף לסימניות
  • #1
איפה הכי מומלץ ללדת מבין הבתי חולים הבאים?
תל השומר, איכילוב, אסף הרופא, בילינסון
מה שהכי חשוב לי זה מקצועיות ורגישות ליולדת,
וכן היכן אפשר למצוא טבלת השוואות אבל מעודכנת ונכונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני גם ממליצה פה אחד על תל השומר, השאלה היא מה את מחפשת..... אם את מחפשת מקצועיות ורגישות לבקשת היולדת והתחשבות בקריזות בלידה וכזה הם ספצ' , יהיה לך מושלם!
מקצועיות , רגישות, זמינות צוות רפואי מוביל - הם אלופים, צוות נדיר, - ועברתי הרבה! כמה לידות, היפוך בחדר לידה, קורונה ותמיד היו 10!!! היו לי הספקים מרשימים...
אבל במחלקה האוירה לא חרדית, לא תרגישי אוירת חג / שבת אם יצא לך...
כן תינוקיה משגעת ואחיות נדירות ומדהימות אבל אני מחפשת בית חולים לא חוויה, יומיים ואת בבית.
כן מאוד מתחשבים, לפני שבת הציעו לי לעבור לחדר פרטי, באמצע האשפוז (ילדתי ביום חמישי בבוקר) אבל זה היימיש, למי שמחפשת את זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הייתי פעמיים בתל השומר ומרוצה מאוד מחדרי הלידה(גם הטבעי וגם הרגיל). מקצועי מאוד, זמינות אפידורל- מיידית. מילדות מקצועיות ואנושיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא לשכוח שבתל השומר נותנים רק שתי ימים במחלקה, וכן יש אופציה רק לביות מלא בעוד בבתי חולים אחרים יש אופציה לביות חלקי.
בילינסון מקצועי ואדיב מאוד, ויש גם מנהל קשרי לקוחות לציבור החרדי שמאוד עוזר.
אך ככלל, בביה"ח החילונים יהיה פחות נעימים למאושפז החרדי, (בפרט בעת מלחמה ... לכו לצבא..... וד"ל.)
בשעה טובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שמיר-אסף הרופא, מומלץ מאוד.
יחס מדהים!!
גם בחדרי לידה, וגם במחלקה.

חיסרון - יש אישור למלווה 24 שעות. שזה אומר שאת יכולה ליפול עם גבר בלילה בחדר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
איפה הכי מומלץ ללדת מבין הבתי חולים הבאים?
תל השומר, איכילוב, אסף הרופא, בילינסון
מה שהכי חשוב לי זה מקצועיות ורגישות ליולדת,
וכן היכן אפשר למצוא טבלת השוואות אבל מעודכנת ונכונה?
אני מאמינה שכרגע, בגלל המצב וכמות הפצועים
ברוב בתי החולים יהיה מחסור בצוותים
אולי עדיף בזמן כזה ללכת לבי"ח ליולדות בלבד
או למעייני -שכפי הנראה לא שולחים לשם פצועים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ירושלים לא רלוונטי?

ממנים לך דרך אחת מונית- גם אם זה מחוץ לעיר
ויום מתנה בבית החלמה

יחס מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גיסתי מתלבטת איפה ללדת -

איפה?
הר הצופים

תראי במצב של היום אני לא לוקחת אחריות על שום בית חולים, וגם על שום בית :(
אבל נהנים שם ממש ממש
מניסיון אישי והכרות של כמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
להמליץ על בית חולים על סמך הנאה אישית, זה בדיחה, שכידוע על טעם וריח אין להתווכח.....
לאחת חשוב אוכל מזין, ולשנייה גמישות למלווים, ועוד ועוד.
אפשר להביא נתונים כגון אופי הצוות, אופי המחלקות, מתנות מבית חולים, ביות מלא \ חלקי, ימי אשפוז, וכדו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
להמליץ על בית חולים על סמך הנאה אישית, זה בדיחה, שכידוע על טעם וריח אין להתווכח.....
לאחת חשוב אוכל מזין, ולשנייה גמישות למלווים, ועוד ועוד.
אפשר להביא נתונים כגון אופי הצוות, אופי המחלקות, מתנות מבית חולים, ביות מלא \ חלקי, ימי אשפוז, וכדו'
לידיעתך, גם אופי הצוות ואופי המחלקות זה בעינייך, תשאלי כמה אנשים על אופצי הצוות ותשמעי מגוון תשובות

מבחינת ביות מלא וחלקי- יש היום בית חולים שאין בו את 2 האופציות?
ימי אשפוז זה גם נראה לי זהה 2 ויום בבית החלמה או 3 בבית החולים, אני טועה?


אבל את צודקת בבעיתיות של המלצות
זה תלוי מי הצוות באותה המשמרת, מה המצב בארץ ובעולם, ואפילו מתנות- אני במקרה נשארתי עוד יום- ובדיוק בו חילקו המון המון דברים [לפני כן, שישי שבת וכו'- כלום]

לכן כמדומני שכן יש משמעות דווקא לזה שאת שומעת ממספר רב של נשים שביעות רצון
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לא לשכוח שבתל השומר נותנים רק שתי ימים במחלקה
לחלוטין לא מדוייק.
נותנים לילה נוסף למי שמבקשת.
זה אפי' נכתב לאחרונה בפרסום בהמודיע.

וכן יש אופציה רק לביות מלא בעוד בבתי חולים אחרים יש אופציה לביות חלקי.
ג"כ לא מדוייק.
אנחנו היינו לאחרונה בביות חלקי.

אני מאמינה שכרגע, בגלל המצב וכמות הפצועים
ברוב בתי החולים יהיה מחסור בצוותים
אולי עדיף בזמן כזה ללכת לבי"ח ליולדות בלבד
אנשים כנראה לא יודעים אבל בשיבא
יש בית חולים נפרד לחלוטין לנשים ויולדות.
יש לו מנהל עצמאי בשם פרופ' אייל סיוון
הוא ממוקם בבניין גדול ונפרד לחלוטין משאר חלקי הבית חולים.
יש לו חדרי ניתוח ומרדימים משלו.
זה אומר למשל שבניתוח קיסרי לא תיאלצו להמתין רק בגלל שהגיע פצוע מתאונת דרכים.
בהצלחה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
דווקא האוכל במעייני הישועה ממש ברמה
מגוון וטעים
עניין של טעם כנראה...
ילדתי לפני שנה.
גם תלוי לפעמים באיזה יום, כי יש ימים שהיה בסדר ויש ימים שממש לא היה לי מה לאכול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הר הצופים

תראי במצב של היום אני לא לוקחת אחריות על שום בית חולים, וגם על שום בית :(
אבל נהנים שם ממש ממש
מניסיון אישי והכרות של כמה
באמת????
מחדרי הלידה אולי...
האוירה במחלקה ממש לא נחמדה
ביות חלקי- קרי רק 5 שעות ביממה
ואז את בחדר פיצפון, ומהרגע הראשון עליך, אמרה לי יולדת בלידה ראשונה, שלא קיבלה שום הנחיה לגבי ההחלפות לקטן לא לחטא ולא כלום, וכשהרגישה שלא מסוגלת מרוב כאב ושמה אצלן לשעה חזרה התינוקת בכתה והן לא ידעו לומר לה מעבר לזה כלום

או ביות מלא ואז החדר גדול קצת יותר

צר לי אני בבית חולים צריכה לישון לפני שאני חוזרת לחבר'ה בבית, מבקשת אפילו לא להעיר אותי בלילה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה