תאורת חרום
משתמש סופר מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
לתשומת לב הציבור.
כידוע יש קו חשוב מאוד והוא "קל קו" שמספרו 1700-70-70-50
ששם אפשר לשמוע את זמני הגעת האוטובוסים. בשלוחה 1 או 2
שימו לב, כי בתקופה האחרונה יש שם הרבה תקלות (ייתכן וזה קשור לשיבושי הgps)
ביום שישי, הייתה משפחה במודיעין עילית שהקשיבה בשלוחות הנ"ל ושמעה שיש אוטובוס שאמור להגיע בשעה 14:30 ממודיעין עילית לחוץ לעיר. לתחנה שהם חיכו.
בפועל כמובן על פי לוח הזמנים אין אוטובוס בשעה הזו. והאוטובוס לא הגיע. והמשפחה נשארה בעיר לשבת.
לכן ההמלצה היא לא לסמוך על השלוחות הנ"ל אלא כהמללצה בלבד. ייתכן ואם בודקים לפי מספר תחנה ושומעים בשלוחה 8 שהאוטובוס נמצא בתחנה (ןלא "יגיע בעוד..." ) אז כנראה שהוא כן בדרך לתחנה.
השלוחה שכן ניתן לסמוך עליה זה שלוחה 5 בתפריט קל קו.
אני קורא מכאן למפעילי קל קו - שימו התראה בכניסה לקו, שהזמנים בשלוחה 1 ושלוחה 2 הם להמלצה בלבד, ולא לסמוך עליהם כלל.
אני לפעמים רואה אנשים כועסים, למה האוטובוס לא בא? והרי בקל קו אמרו שהאוטובוס אמור להגיע? ואפילו מתקשרים להתלונן על סמך קל קו. וגם מפעילי התחב"צ ומשרד התחבוה לא מתייחסים כמעט לקל קו, בוודאי לא לתלונות.
כידוע יש קו חשוב מאוד והוא "קל קו" שמספרו 1700-70-70-50
ששם אפשר לשמוע את זמני הגעת האוטובוסים. בשלוחה 1 או 2
שימו לב, כי בתקופה האחרונה יש שם הרבה תקלות (ייתכן וזה קשור לשיבושי הgps)
ביום שישי, הייתה משפחה במודיעין עילית שהקשיבה בשלוחות הנ"ל ושמעה שיש אוטובוס שאמור להגיע בשעה 14:30 ממודיעין עילית לחוץ לעיר. לתחנה שהם חיכו.
בפועל כמובן על פי לוח הזמנים אין אוטובוס בשעה הזו. והאוטובוס לא הגיע. והמשפחה נשארה בעיר לשבת.
לכן ההמלצה היא לא לסמוך על השלוחות הנ"ל אלא כהמללצה בלבד. ייתכן ואם בודקים לפי מספר תחנה ושומעים בשלוחה 8 שהאוטובוס נמצא בתחנה (ןלא "יגיע בעוד..." ) אז כנראה שהוא כן בדרך לתחנה.
השלוחה שכן ניתן לסמוך עליה זה שלוחה 5 בתפריט קל קו.
אני קורא מכאן למפעילי קל קו - שימו התראה בכניסה לקו, שהזמנים בשלוחה 1 ושלוחה 2 הם להמלצה בלבד, ולא לסמוך עליהם כלל.
אני לפעמים רואה אנשים כועסים, למה האוטובוס לא בא? והרי בקל קו אמרו שהאוטובוס אמור להגיע? ואפילו מתקשרים להתלונן על סמך קל קו. וגם מפעילי התחב"צ ומשרד התחבוה לא מתייחסים כמעט לקל קו, בוודאי לא לתלונות.
הנושאים החמים