מידע שימושי קל קו - זמני הגעה להמלצה בלבד.

  • הוסף לסימניות
  • #1
לתשומת לב הציבור.
כידוע יש קו חשוב מאוד והוא "קל קו" שמספרו 1700-70-70-50
ששם אפשר לשמוע את זמני הגעת האוטובוסים. בשלוחה 1 או 2
שימו לב, כי בתקופה האחרונה יש שם הרבה תקלות (ייתכן וזה קשור לשיבושי הgps)
ביום שישי, הייתה משפחה במודיעין עילית שהקשיבה בשלוחות הנ"ל ושמעה שיש אוטובוס שאמור להגיע בשעה 14:30 ממודיעין עילית לחוץ לעיר. לתחנה שהם חיכו.
בפועל כמובן על פי לוח הזמנים אין אוטובוס בשעה הזו. והאוטובוס לא הגיע. והמשפחה נשארה בעיר לשבת.

לכן ההמלצה היא לא לסמוך על השלוחות הנ"ל אלא כהמללצה בלבד. ייתכן ואם בודקים לפי מספר תחנה ושומעים בשלוחה 8 שהאוטובוס נמצא בתחנה (ןלא "יגיע בעוד..." ) אז כנראה שהוא כן בדרך לתחנה.


השלוחה שכן ניתן לסמוך עליה זה שלוחה 5 בתפריט קל קו.

אני קורא מכאן למפעילי קל קו - שימו התראה בכניסה לקו, שהזמנים בשלוחה 1 ושלוחה 2 הם להמלצה בלבד, ולא לסמוך עליהם כלל.

אני לפעמים רואה אנשים כועסים, למה האוטובוס לא בא? והרי בקל קו אמרו שהאוטובוס אמור להגיע? ואפילו מתקשרים להתלונן על סמך קל קו. וגם מפעילי התחב"צ ומשרד התחבוה לא מתייחסים כמעט לקל קו, בוודאי לא לתלונות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הרבה פעמים יוצאים אוטבוסים שכורים וזה לא רשום בקל קו
ולכן לא ניתן לסמוך על קל קו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכון לאחרונה יש הרבה פאשלות
גם בשלוחה 8 אמרו שהאוטובוס נמצא בקרבת תחנה מסוימת שהיא לא חלק מהמסלול של האוטובוס....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם קל קו וגם המענה האנושי לא מדויקים!
מנסיון מר :cry::cry:
גם אנחנו כבר הפסדנו כמה וכמה וכמה אוטובוסים כי הסתמכנו על מה שנאמר שם.
o_Oo_Oo_O
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
באשדוד, כבר כמה ימים קל קו לא עובד. זה כולל גם את השלטים האלקטרוניים בתחנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם בחיפה לא עבד היום,
הבת שלי חיכתה לאוטובוס שאוטוטו מגיע- והגיע אחרי כשעה.

מעצבן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
האוטובוס האחרון ממודיעין לבני ברק הכן בשעה 14:35 ולירושלים לא יודעת .
כדי תמיד להקדים ולצאת ולא להסתמך על האוטובוס האחרון..............
אשמח שתראו לי היכן כתוב שהאוטובוס האחרון יוצא ב14:35
זמנים לבני ברק ממודיעין עילית.PNG
 

קבצים מצורפים

  • זמני נסיעות חורף טבת תשפד - מודיעין עילית_1.pdf
    KB 134 · צפיות: 208
  • הוסף לסימניות
  • #14
כשאת מתקשרת לקו ולא לוחצת מייד בחירה

לגבי קל קו- מה שראיתי שהם יחסית מאוד מדויקים הרבה יותר מהלוחות
אבל בהחלט בשלוחה 1 ו-8 לא מספיק מתייחסת לזמן שהוא אומר
אלא עוקבת אחרי מיקום האוטובוס ב-8
בדיוק אתמול שמעתי שהוא יגיע בעוד 7 דקות,
אבל במעקב המיקום שמעתי שהוא התעכב עשר דקות באותו מיקום
ולכן ידעתי שאין לי בשביל מה לצאת עדיין.

לגבי המשפחה שלא הגיע אוטובוס - שיבדקו אם היה אמור להיות אז אוטובוס שפשוט לא יצא.
אני נוסעת באופן קבוע מהעבודה ויש לנו שתי אוטובוסים שאומרים בקל קו- אומרים גם בחברה
רק שהנהג משום מה "שוכח" לצאת ולא יום ולא יומיים שזה קורה
כבר מזמן הפסקתי להסתמך על הנהג של השעה הספיציפית
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
כשאת מתקשרת לקו ולא לוחצת מייד בחירה

לגבי קל קו- מה שראיתי שהם יחסית מאוד מדויקים הרבה יותר מהלוחות
אבל בהחלט בשלוחה 1 ו-8 לא מספיק מתייחסת לזמן שהוא אומר
אלא עוקבת אחרי מיקום האוטובוס ב-8
בדיוק אתמול שמעתי שהוא יגיע בעוד 7 דקות,
אבל במעקב המיקום שמעתי שהוא התעכב עשר דקות באותו מיקום
ולכן ידעתי שאין לי בשביל מה לצאת עדיין.

לגבי המשפחה שלא הגיע אוטובוס - שיבדקו אם היה אמור להיות אז אוטובוס שפשוט לא יצא.
אני נוסעת באופן קבוע מהעבודה ויש לנו שתי אוטובוסים שאומרים בקל קו- אומרים גם בחברה
רק שהנהג משום מה "שוכח" לצאת ולא יום ולא יומיים שזה קורה
כבר מזמן הפסקתי להסתמך על הנהג של השעה הספיציפית
א. כשאני מתקשר (ולא מתקשרת)

ב. אין שום הודעה בקו. הפעלתי עכשיו בלי ללחוץ על שום לחצן. הקשבי עד הסוף, ואין כלום. כמובן בקו 1700707050

לגבי שלוחה 1- ובוחרים תחנה ואוטובוס ואחר כך 8 אם שומעים שהוא נצא בתחנה בדרך כלל זה אמת. וגם אם לוקח הרבה זמן כנראה שיש שם איזה עיכוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
א. כשאני מתקשר (ולא מתקשרת)

ב. אין שום הודעה בקו. הפעלתי עכשיו בלי ללחוץ על שום לחצן. הקשבי עד הסוף, ואין כלום. כמובן בקו 1700707050

לגבי שלוחה 1- ובוחרים תחנה ואוטובוס ואחר כך 8 אם שומעים שהוא נצא בתחנה בדרך כלל זה אמת. וגם אם לוקח הרבה זמן כנראה שיש שם איזה עיכוב.
אכן הם הורידו את ההודעה לפני שבוע או שבועיים זה עדיין היה.
היה הודעה שעקב המצב הבטחוני יתכן שינויים ושיבושים במערכת וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אכן הם הורידו את ההודעה לפני שבוע או שבועיים זה עדיין היה.
היה הודעה שעקב המצב הבטחוני יתכן שינויים ושיבושים במערכת וכו'
אוקיי

נשמח שיחזירו

אני בדרך כלל לא נוסע בתחב"צ ולאחרונה נסעתי כמה פעמים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אכן הם הורידו את ההודעה לפני שבוע או שבועיים זה עדיין היה.
היה הודעה שעקב המצב הבטחוני יתכן שינויים ושיבושים במערכת וכו'
הלוואי וכל השיבושים ואיחורי האוטובוסים היו רק בגלל המצב הבטחוני.
תירוץ נהדר .
אבל זה התחיל כבר הרבה הרבה הרבה לפני המלחמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
סתם ככה שימו לב בבני ברק הוא מתיחס לקו 92 ו-292 כאותו קו. הרבה פעמים חיכיתי ל-92 והגיע 292 שכמובן לא מעלה לכיוון פ"ת. יצא לי הרבה עוגמת נפש כמה פעמים בגלל זה ומאז אני לא מאמינה לו בנושא.. וסתם ככה אני משתדלת לבדוק בשלוחה 8 ולא להסתמך על השערה מתי יגיע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
סתם ככה שימו לב בבני ברק הוא מתיחס לקו 92 ו-292 כאותו קו. הרבה פעמים חיכיתי ל-92 והגיע 292 שכמובן לא מעלה לכיוון פ"ת. יצא לי הרבה עוגמת נפש כמה פעמים בגלל זה ומאז אני לא מאמינה לו בנושא.. וסתם ככה אני משתדלת לבדוק בשלוחה 8 ולא להסתמך על השערה מתי יגיע...
מוזר
לא קרה לי אפעם
ואני משתמשת המון בשניהם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה