התייעצות איזה לימודים קשים יותר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה קשה יותר ללמוד, תכנות או אדריכלות?
ומה יותר מומלץ היום ללמוד לפי השוק?
והאם זה בכלל מקצועות שווים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה קשה יותר ללמוד, תכנות או אדריכלות?
ומה יותר מומלץ היום ללמוד לפי השוק?
והאם זה בכלל מקצועות שווים?
שניהם מקצועות דורשים.
כיום מצב השוק בתכנות הוא לא משהו... אבל כידוע זה גלים. לעומת זאת אמרה לי משהי שהבת שלה למדה שתכל'ס המשכורת שווה את הלימודים. בפרט שבהתחלה בד"כ עובדים בתור שרטטת (וזה ממש משעמם)
אז מה מומלץ? כל אחד ושיקוליו שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בעיקרון אדריכלות יותר דורש (למרות שתלוי איזה מתכנתת).
בשתיהם כרגע השוק לא משהו.
אבל כשיש ביקוש לעובדות תכנות יותר מכניס כשכירה.
באדריכלות הכסף הגדול הא כעצמאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אדריכלות יותר קשוח מבחינת שעות
אבל הלימודים הרבה יותר מעניינים...
בתכנות יותר משעמם
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אדריכלות הלימודים הרבה יותר דורשים, יותר שעות למידה ויותר מטלות ומבחנים
אבל, חשוב לדעת שהלימודים הם רק 3 שנים לעומת שנים אח”כ של עבודה בתחום שתבחרו
לכן לא הייתי מתייחסת לקושי של הלימודים כפקטור לאיזה מקצוע ללכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בתכנות כרגע השוק יבש. אין בכלל עבודה למתחילים. (בדר"כ מחפשים עובדים עם ניסיון של 3-5 שנים)
אדריכלות - מבחינת שוק אפשר למצוא עבודה סבירה.
מבחינת הלימודים שניהם קשים לדעתי באדריכלות עושים יותר לילות לבנים.
אחרי מציאת העבודה בתכנות צריך תמיד להשתדרג ולעשות השתלמויות, באדריכלות אין הרבה במה.
חוץ מזה שאי אפשר להשוות את שני המקצועות. באדריכלות צריך יותר יצירתיות ודימיון מה שלא חייבים בתכנות.
אין תשובה ברורה לזה, צריך להתאים את המקצוע לבנ"א ולא את הבנ"א למקצוע!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אדריכלות - מבחינת שוק אפשר למצוא עבודה סבירה.
בשכר מינימום
באדריכלות הכסף הגדול הא כעצמאית.
רק שרובם המוחלט של האדריכליות לא מצליחות או מעדיפות בכל זאת להיות שכירות
כי קשה להצליח בתור עצמאית
צריך כישורים לא דווקא באדריכלות כדי להיות עצמאית אלא גם שיווק ניהול וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
רק תעשי טובה לעצמך ותוודאי כי את אוהבת את התחום שאת מתכוונת לבחור בו.
מדובר בלימודים מתישים ומפרכים ביותר, וחובה שיהיה חיבור אישי למקצוע.
בתכנות זה לא מתיש ומפרך
זה דווקא ממש נחמד וכיף ומאתגר למי שאוהב
מי שלא כיף ונחמד לה אז שלא תלמד את זה.
גם אם תסתדר בעבודה לא יהיה לה סיפוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
באדריכלות מאד קשהה למצוא מקום עבודה טוב
מבחינת גובה השכר
מכירה מישהי עם נסיון רב שמחשפת כבר הרבה זמן ולא מוצאת
רוב המשרו זה שכר מינימום או קרוב לשם

בתכנות אמנם עכשיו מאד קשה למצוא עבודה
אבל כשמוצאים עבודה היא הרבה יותר שווה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
כמה זמן זה לימודים בכל אחד מהם?
מעל שנתיים?
עדיף ללמוד אותם בתור רווקה או נשואה?
איפה יחסית המחירים די זולים אבל עם תעודה שווה ואחוזי השמה גבוהים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כמה זמן זה לימודים בכל אחד מהם?
מעל שנתיים?
עדיף ללמוד אותם בתור רווקה או נשואה?
איפה יחסית המחירים די זולים אבל עם תעודה שווה ואחוזי השמה גבוהים?
כל לימודים עדיף לעשות בתור בחורה
יצא לי עכשיו ללמד נשואות- זה קשה מאוד
תלמידות שהתחילו לימודים ואז היו חייבות הפסקה לשמירה
שבועיים אחרי הלידה חזרו לספסל הלימודים זה לא קל בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש לכם אולי המלצה על מקומות לימוד באזור המרכז?
אבל עם אחוזי השמה גבוהים ותעודה גבוהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אפשר אולי פירוט קצר על כל אחד מהמקצועות?
רוצה לדעת קודם לקראת מה אני הולכת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אפשר אולי פירוט קצר על כל אחד מהמקצועות?
רוצה לדעת קודם לקראת מה אני הולכת...
מה את רוצה שנפרט?
אני יכולה לומר לך על תכנות מנקודת מבט של סטודנתית.

אגב, יש לי חברה שהסמינר דחף אותה לאדריכלות על פני תכנות. תכל'ס היא ממש לא נהנתה שם ורצתה לעבור באמצע שנה לסמינר אחר. ואז נתנו לה לעבור לתכנות. שם היא ממש נהנית.
כדאי מאד ללכת למה שמתאים לך, ולא 'להיסחף'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה את רוצה שנפרט?
אני יכולה לומר לך על תכנות מנקודת מבט של סטודנתית.

אגב, יש לי חברה שהסמינר דחף אותה לאדריכלות על פני תכנות. תכל'ס היא ממש לא נהנתה שם ורצתה לעבור באמצע שנה לסמינר אחר. ואז נתנו לה לעבור לתכנות. שם היא ממש נהנית.
כדאי מאד ללכת למה שמתאים לך, ולא 'להיסחף'...
בדיוק לכן אני רוצה קודם לדעת בערך מה לומדים שם
אני רוצה סוג של תקציר כזה עליהם
לדעת בערך מה זה דורש, איזה יכולות, מה העבודה עצמה כוללת, בערך מה המשכורת שאפשר להגיע אליה
והאם אפשר להתקבל לעבודה יחסית בקלות גם אם רק עכשיו אני מסיימת ללמוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בדיוק לכן אני רוצה קודם לדעת בערך מה לומדים שם
אני רוצה סוג של תקציר כזה עליהם
אנחנו לומדות מתמטיקה כדי לשפשף את השכל.
בגדול -
לומדים שפות תכנות - איך לכתוב קוד.
לומדים להכיר את המחשב 'מבפנים'.
לומדים אתרים - לכתוב קוד שעושה איך האתר יראה, וגם לכתוב פקודות כדי שאתר יעבוד.
לומדים בסיסי נתונים - טבלאות שבהם מאוחסנים נתונים, ולומדים איך להשתמש בנתונים.
כנראה שלא כ"כ הבנת מה אמרתי לך, אבל גם אני לא הבנתי לפני זה מה זה.
צריך הרבה חשיבה לוגית.

אגב, אם עשית טיל, את יכולה לראות לפני הציונים בכל תחום מה יותר מתאים לך.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה