דגים מגשי דגים גדולים לפורים

  • הוסף לסימניות
  • #1
צריכה מישהו שמכין ומסכים להוציא את זה עוד לפני פורים (גולדיס למשל לא רוצים)
בהשגחת בדץ העדה''ח
מישהו מכיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #9
דגים לפורים - 0527101631
מעושנים מעוצבים וטעימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אצלי כבר לא רלוונטי
הזמנתי אצל @שפעל'ה - קייטרינג
נעדכן מחר אם היה טעים...
חוזרת לעדכן!
זה כבר פעם שנייה שאני לוקחת את הקייטרינג הנ''ל
והיה טעים!!! מעודן! שפע סוגים! ומחיר שווה וסביר!
ממליצה בחום!
האוכל הגיע ארוז ואסטטי ובתוך כלים יפים- מוכן מיד לשים על השולחן
יש לה גם תעודת נאמן כשרות מהרב שריאל רוזנברג (מבית דינו של ר' ניסים קרליץ)
ככה שאפשר לסמוך בעיניים עצומות על עניין הכשרות!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שנה אחת הן היו בצורת דגים
צילום: מירית חטב.
DSC_8712_1024x732.jpg
ושנה אחת תלינו עליהם את ויזתא
IMG_9917_682x1024.jpg

השנה הם הפכו למשולשים.
אזני המן.
IMG_6927_682x1024.jpg

קל להכנה.
נחמד מראה
וכיף לילדים

כל בצק לחמניות שאתן רגילות אליו יהיה טוב.

לאחר ההתפחה של הבצק, מחלקים אותו לחלקים שווים [אצלי היה 115 גרם משקל כל חתיכת בצק]
יוצרים כדורים ומתפיחים כרבע שעה.
מרדדים כל כדור לעיגול בקוטר של כ -12-14 ס"מ ועובי של כסנטימטר. [הגודל ישתנה כמובן לפי גודל חתיכות הבצק שלכם].
מקפלים למשולש של אוזן המן וצובטים היטב בחיבורים. משאירים חור במרכז ומרטיבים אותו בעזרת מעט מים. מכניסים פנימה קצח, שומשום שחור, פרג או שומשום רגיל [אם לא שמים שומשום על שאר חלקי הלחמניה].
אפשר להרטיב את מרכז עיגול הבצק לפני הקיפול ולפזר את המילוי לני הסגירה. שוב מקפידים להשאיר "חלון" שיראו את המילוי.
מתפיחים כרבע שעה. מושחים בביצה טרופה ומפזרים שומשום - אם רוצים ואם אין שומשום ב"חלון".
אופים ב 190 מעלות להשחמה נאה כ-15 דקות.

IMG_6925_682x1024.jpg
אפשר למלא בירקות, בבשר טחון, פטריות וכו'.

פורים שמח ומלא בניסים.
הלוואי.
על פניו הרפורמה של סמוטריץ של פתיחת שוק החלב לתחרות, ע"י יבוא מחו"ל - מצויינת.
היא ללא ספק תוזיל את המחיר המופקע שאחנו משלמים על מוצרי חלב
הציבור החרדי הראשון שאמור לתמוך
מישהו יודע להסביר מה הבעיה בה?
-
רק לשם השוואה כ 90 אחוז מהחיטה (קמח) מיובא מחו"ל
ועוד רשימה ענקית של מוצרים שעיקרם הוא ביבוא (באדיבות ג'ימיני) : כלי רכב, דלקים (נפט גולמי), טלפונים ניידים ומחשבים, מכשירי חשמל ביתיים, בגדים והנעלה (רובם), בשר בקר, דגים, פולי קפה, פולי קקאו, אורז, שמנים מיוחדים.
ועוד רשימה שלפחות 50 אחוז מיבוא: סוכר גולמי, תירס (מספוא), חלקי חילוף ומכונות כבדות, דגנים למספוא, ירקות קפואים מעובדים (חלקם), מוצרי דפוס ונייר גלם, חלק ניכר ממוצרי הפלסטיק הבסיסיים (חומרי גלם), רוב הטבק הגולמי.
-
אז מה אנחנו צריכים לפרנס את הרפתנים?
אם הם באמת לא יעמדו בתחרות שיסגרו, אנחנו לא ארגון צדקה,
וזה עוד לפני כל ה'סקנדלים' שהם עושים לנו לפני החגים, ופעם בתקופה לפני שהם רוצים להעלות את המחיר...
-
אז יש להם הרבה כסף לעשות פרסומות נגד סמוטריץ, אבל תכלס' לכאורה הוא הצודק?!
אשמח לתגובות ענייניות ולא פוליטיות
האפליקציה חינמית לגמרי, ניתן להפיץ ולזכות את הרבים!


האמת, הרעיון ליצור את האפליקציה עלה לי רק בצהרי יום שישי, כך שכל הזמן שהיה לי ליצור היה ממוצ"ש..
לקח 15 שעות, אבל שווה כל דקה!


רק אומר מראש: כל השיפוט של "מה נחשב דתי או חרדי" נעשה על ידי.
יש לך בעיה עם זה?
תתמודד.
או שתערוך את קוד המקור.


התייעצתי עם כמה חברה מהפורום "מתמחים טופ" לפני.

פוריקס התקנת, ומשירים לפורים שכחת!

פוריקס זה האפליקציה שלכם לשירי פורים, מכל מקום, עם אינטרנט, בלי אינטרנט, זה כלל לא משנה!

פוריקס עובד לגמרי אופליין, ומאפשר לכם להאזין לשירי פורים בלי לדאוג להם כלל!
(וזה מה שגורם לכך שהAPK שוקל 800MB 😂 )

כרגע יש בעיה עם איך שעובד התור, אני יפתור את זה בהמשך הערב.

נתמך מאנדרואיד 5.1, נוסה באנדרואיד 13

צילומי מסך:


1.png
4.png3.png


להורדת הAPK:
https://github.com/sesese1234/Purix/releases/download/1.0/PuriX.apk

קוד המקור: יעלה בהמשך, לקח לי שעות להעלות רק את הAPK :)

הרפו זה: https://github.com/sesese1234/Purix

קרדיטים לשירים: (הקרדיטים מתייחסים לmitmachim.top)
@CSS-0 @שלמה-רביב @יענקיH ו@iosi-poli, כן מגיע לי קצת קרדיט..

אשמח אם מישהו ימצא לי פתרון להעלאת קוד המקור (שוקל כג'יגה פלוס)

חבל, רציתי לעשות ספירת הורדות ושכחתי..

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה