דרוש מידע לקנות דירה בבית שמש או בפסגת זאב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
זה הקטע של הליטאים
שיהיה כתוב בספח של ת.ז. י-ר-ו-ש-ל-י-ם
אפילו שהקשר בין זה לירושלים זה מקרי לחלוטין
ואם כבר בית שמש היא בהרבה יותר ירושלים מכל הבחינות (ועל הדרך גם קרובה לגוש דן...)
במקרה שינתקו את פס"ז מירושלים כולם יעברו משם...
מה זה נקרא "מקרי לחלוטין" הרבה רוצים את ירושלים מצד קדושתה ומעלתה, ופס"ז מבחינה זו הרבה יותר קרובה לירושלים מאשר קרית בעלז או גב"ש היא ממש צמודה למזרח העיר וקדושתה רבה כמבואר בשו"ת חת"ס ונפק"מ לכמה דינים, ובית שמש בוודאי שאינה ירושלים.
הקל בעינכם לגור בעיר שכל הגלות דורות ע"ג דורות חלמו וערגו אליה???
למה לזלזל???
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
בתור אחד שגר בבית שמש ולפני כן כזו''צ בירושלים,
המעלות בבי''ש הם נראות חדשה, איכות חיים, תחבורה נורמלית ולא צפופה מידי, אין פקקים, גיוון, קניות בירושלים זה רק בגאולה או ברמות, בבית שמש זה קרוב מאוד,
דרך אגב יכול להיות שהארנונה יקרה יותר בירושלים,
אבל כמובן מי שאוהב את האוויר וכו', שילך על ירושלים, ויקח בחשבון דירה ישנה איזור חילוני וכו',
אבל לא ראיתי מי שגר בבית שמש והתחרט על זה שהוא לא גר בירושלים,

ממליץ לפחות לעשות סיבוב,
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
מה זה נקרא "מקרי לחלוטין" הרבה רוצים את ירושלים מצד קדושתה ומעלתה, ופס"ז מבחינה זו הרבה יותר קרובה לירושלים מאשר קרית בעלז או גב"ש היא ממש צמודה למזרח העיר וקדושתה רבה כמבואר בשו"ת חת"ס ונפק"מ לכמה דינים, ובית שמש בוודאי שאינה ירושלים.
הקל בעינכם לגור בעיר שכל הגלות דורות ע"ג דורות חלמו וערגו אליה???
למה לזלזל???
אם להיות עניני זה לא השיקול של הכותבים כאן,
דרך אגב יש עוד כמה ערים קדושות טבריה צפת חברון,

ואני כתושב בית שמש נמצא בכותל יותר מחמי שגר בירושלים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
שימו לב שכל אחד כותב את איפה שהוא גר,
אנשים רוצים להגיד שאיפה שהם זה הכי טוב,
אולי זה נכון אבל לא צריץ להוריד את השני..
כמובן שגם בפסגת זאב יש פלוסים על בית שמש , ויש פלוסים בבית שמש על פסגת זאב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
לא זה לא זה ולא זה.
האפשרות למגורים הטובה ביותר כיום במחירים שאיכשהו ניתן לעמוד בהם היא שכונתנו גילה א' היקרה.
בשונה מהרבה שכונות היא לא מיחצנ"ת את עצמה, אבל ההוכחות הינן בשטח!! [למרות הניק המסגיר כולם מוזמנים לברר]
באמת!! לא מבינה איך אפשר להשוות אותה לשכונות אחרות, היא רמה אחת מעל בכל הבחינות, לדעתי כמובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
לגבי כוללים יש בבית שמש המון כוללים, רק ברמה ג' ד' יש עשרות בתי כנסת ליטאיים ועשרות כוללים איכותיים כמו לוינשטיין סורוצקין רכניץ ועוד ועוד
אני לא רוצה לכתוב שיש בבית שמש ציבור איכותי ביותר מהישיבות הכי טובות כי זה כבר נדוש וכותבים את זה היום על כל פריפריה, אבל אם אתם רציניים בואו תסתובבו בכוללים ברמה ג' ד' ותחליטו לבד האם זה נחשב אברכים איכותיים על רמה למדנים פארנעם וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לא זה לא זה ולא זה.
האפשרות למגורים הטובה ביותר כיום במחירים שאיכשהו ניתן לעמוד בהם היא שכונתנו גילה א' היקרה.
בשונה מהרבה שכונות היא לא מיחצנ"ת את עצמה, אבל ההוכחות הינן בשטח!!
באמת!! לא מבינה איך אפשר להשוות אותה לשכונות אחרות, היא רמה אחת מעל בכל הבחינות, לדעתי כמובן.
שמיה קגרים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
וואו, מי שלא מכיר את המציאות עלול לחשוב שאת מתארת מצב כמו בעכו
לגבי הפארק, נכון, אבל מדובר ב"תושבי חוץ"
מוזמנת להביע דעה אחרת . אני נולדתי וגרתי שם 30 שנה . לא מדובר בשנה שנתיים . בעינים שלי ראיתי דברים שלא הייתי רוצה שילדייי יראו ישמעו
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני לא חש בזה.
הכין בפסג”ז הן גרות?
מפחיד מאוד אני הייתה עושה הליכה בשעה 7 בערב ערבים צופרים ושורקים . נשואה כיסוי ראש חצאית ארוכה ובטן של חודש שמיני !!!!!!!!!!!!!
בעלי היה יוצא מהתפילה בדרך לבית היה ערבים שישבו בגן שעשועים לחצו לו יד בלעגה ואמרו לו שבת שלום . היינו גרים במזל דלי מול התלמוד תורה יוסף לקח
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
גם פסגת זאב לא ירושלים.
לגבי כוללים יש בבית שמש המון כוללים, רק ברמה ג' ד' יש עשרות בתי כנסת ליטאיים ועשרות כוללים איכותיים כמו לוינשטיין סורוצקין רכניץ ועוד ועוד
אני לא רוצה לכתוב שיש בבית שמש ציבור איכותי ביותר מהישיבות הכי טובות כי זה כבר נדוש וכותבים את זה היום על כל פריפריה, אבל אם אתם רציניים בואו תסתובבו בכוללים ברמה ג' ד' ותחליטו לבד האם זה נחשב אברכים איכותיים על רמה למדנים פארנעם וכו'
אתה טוען טוב מצד אחד עם הכוללים, ומצד שני אתה טוען שזה לא ירושלים, זה מצחיק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
שלום לכולם
ברור שיש יתרונות וחסרונות לכל מקום
ברורר שבית שמש חדשה יפה יש שם הכל
אני מדברת יותר מכיוון של נוה יעקב יש שם הכל בשביל לגדל ילדים חרדיים הכללל
נכון יש ערביםםם קרובים
לא מרגישים אותם בתוך השכונה!!
אבל בהרגשה זה לא נעים
אבל אין מקום בטוח בשום מקום !!!!!!!!! (7 באוקטובר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
האמת מבחינת פוטנציאל עדיף את בית שמש
ומבחינת מיקום גם היא עדיפה מכיוון שבאמת יש מלא ערבים בקרבת פסגת זאב
אך בבית שמש זה מאוד מאוד תלוי באזורים
בכל אופן שיהיה בהצלחה רבה:giggle:
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
שלום לכולם
ברור שיש יתרונות וחסרונות לכל מקום
ברורר שבית שמש חדשה יפה יש שם הכל
אני מדברת יותר מכיוון של נוה יעקב יש שם הכל בשביל לגדל ילדים חרדיים הכללל
נכון יש ערביםםם קרובים
לא מרגישים אותם בתוך השכונה!!
אבל בהרגשה זה לא נעים
אבל אין מקום בטוח בשום מקום !!!!!!!!! (7 באוקטובר)
לא מסכימה איתך מכיוון שצריך את אשליית הבטיחות גם אם זה לא באמת הכי בטוח בעולם
ולא לשכוח את האמור שכל אדם צריך לעשות השתדלות והשאר בידיו של הקב"ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
ממליצה לכם ללכת כמה פעמים ביום חול למקומות שאתם רוצים
תסעו לשם ומשם למקומות שבנורמה אתם נוסעים (ברכב או בתחב"צ איך שתתנהלו כשתגורו שם)
תסתובבו בגינות ובחנויות ובבי"כ
תלכו גם לשבת ותדברו עם אנשים שם
ותראו לאן אתם יותר מתחברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
ממליצה לכם ללכת כמה פעמים ביום חול למקומות שאתם רוצים
תסעו לשם ומשם למקומות שבנורמה אתם נוסעים (ברכב או בתחב"צ איך שתתנהלו כשתגורו שם)
תסתובבו בגינות ובחנויות ובבי"כ
תלכו גם לשבת ותדברו עם אנשים שם
ותראו לאן אתם יותר מתחברים.
תגובה ראשונה שיכולה לעזור לפותחת האשכול...
אני רק אוסיף על זה, שאם יש לך מכרים בפסגת זאב ובבית שמש, כדאי שתשמעי מהם גם איזה איזורים יותר מתאימים לסגנון שלכם, שתדעי איפה להתמקד ולבדוק
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
לא זה לא זה ולא זה.
האפשרות למגורים הטובה ביותר כיום במחירים שאיכשהו ניתן לעמוד בהם היא שכונתנו גילה א' היקרה.
בשונה מהרבה שכונות היא לא מיחצנ"ת את עצמה, אבל ההוכחות הינן בשטח!! [למרות הניק המסגיר כולם מוזמנים לברר]
באמת!! לא מבינה איך אפשר להשוות אותה לשכונות אחרות, היא רמה אחת מעל בכל הבחינות, לדעתי כמובן.
גילה זה הדוגמא הקלאסית למקום שאנשים קונים בו בלי מחשבה דירות ישנות שאולי בשנת התרפפ"ו יהיה בהם פינוי בינוי כשמרחק 6 דקות נסיעה ממנה קיימת ביתר עיר חרדית למהדרין חדשה נקייה תחבורה מהירה למרכז ירושלים
מהיכרות אישית של 3 משפחות שקנו בגילה כששנים מהם עברו לביתר ועוד אחד לבית שמש הם לא מפסיקים להודות על היום שעברו משם ולכעוס על המחיר המופקע שאותו הם שילמו על דירה לא סתם המקום כבר כמה שנים לא מתפתח וסובל מהגירה שלילית של זוצים חרדים למרות היח"צ שהוא מקבל
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #99
לא זה לא זה ולא זה.
האפשרות למגורים הטובה ביותר כיום במחירים שאיכשהו ניתן לעמוד בהם היא שכונתנו גילה א' היקרה.
בשונה מהרבה שכונות היא לא מיחצנ"ת את עצמה, אבל ההוכחות הינן בשטח!! [למרות הניק המסגיר כולם מוזמנים לברר]
באמת!! לא מבינה איך אפשר להשוות אותה לשכונות אחרות, היא רמה אחת מעל בכל הבחינות, לדעתי כמובן.
גילה זה הדיבור מחיר שפוי אם המון פלוסים
חוצממה שיש שם עכשיו שזה נתון לדיון
אם כל מי שקונה שם בונה על הרווח שיעשה על פינוי בינוי - הווה אומר - הכללללל יהפוך למגדלים של מינימום 15 קומות
איפה יש שם עתיד לשכונה חרדית?!?!
מילא תגיד שזה שווה להשקעה , לשים כסף ולעשות רווח במכירה , אולי כן ואולי לא.
אבל עתיד חרדי?! דירה למגורים?! הצחקתם.
 
כבר ענו פה..
אבל זה טוב יותר אפילו מהרבה שכונות בירושלים,
כי בגלל שהחרדים חדשים שם, זוצי"ם.
והמחירים בשנים האחרונות בשמיים, אז קנו שם רק כאלו ש...קיבלו יותר.
ובדרך כלל זה המשפחות הטובות ביותר.
האברכים מהישיבות הטובות ביותר.
אם ככה החשבון עובד... 😂
אז בית שמש חייב להיות משפחות וישיבות מהפצצות של העולם החרדי .....
המחירים ברמה ד איכשהו כבר עברו את פסגת זאב מזמן....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה