בית חולים איזה בית חולים מומלץ ללדת

  • הוסף לסימניות
  • #21
באמת????
מחדרי הלידה אולי...
האוירה במחלקה ממש לא נחמדה
ביות חלקי- קרי רק 5 שעות ביממה
ואז את בחדר פיצפון, ומהרגע הראשון עליך, אמרה לי יולדת בלידה ראשונה, שלא קיבלה שום הנחיה לגבי ההחלפות לקטן לא לחטא ולא כלום, וכשהרגישה שלא מסוגלת מרוב כאב ושמה אצלן לשעה חזרה התינוקת בכתה והן לא ידעו לומר לה מעבר לזה כלום

או ביות מלא ואז החדר גדול קצת יותר

צר לי אני בבית חולים צריכה לישון לפני שאני חוזרת לחבר'ה בבית, מבקשת אפילו לא להעיר אותי בלילה...
4 ילדים ילדתי שם ואף פעם לא קיבלתי כזה יחס
ההפך
שמרו עליה גם במהלך היום, נתנו מטרנה כשביקשתי בלילה
קילחו והחליפו
ובגדול שמרו עליהם מתי שביקשתי

והיחס של האחיות במחלקה מהמם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
4 ילדים ילדתי שם ואף פעם לא קיבלתי כזה יחס
ההפך
שמרו עליה גם במהלך היום, נתנו מטרנה כשביקשתי בלילה
קילחו והחליפו
ובגדול שמרו עליהם מתי שביקשתי

והיחס של האחיות במחלקה מהמם!
היום אין תינוקיה ביום, רק בלילה ל 5 שעות והמחלקה הרגילה לא משהו,
אם כבר אז הביות מלא מחלקה חדשנית, נקיה והיחס של האחיות מדהים,
כמובן שלא לכולם מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
היום אין תינוקיה ביום, רק בלילה ל 5 שעות והמחלקה הרגילה לא משהו,
אם כבר אז הביות מלא מחלקה חדשנית, נקיה והיחס של האחיות מדהים,
כמובן שלא לכולם מתאים.
מה זה היום? מתי זה השתנה?
גם כשאני הייתי זה נקרא ביות חלקי
אבל בפועל עזרו בכל מה שצריך

הייתי לפני שנה ו8 חוד' לא נראה לי שהשתנה הרבה מאז
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מה זה היום? מתי זה השתנה?
גם כשאני הייתי זה נקרא ביות חלקי
אבל בפועל עזרו בכל מה שצריך

הייתי לפני שנה ו8 חוד' לא נראה לי שהשתנה הרבה מאז
אני הייתי לפני 7 חודשים,
זה נקרא ביות חלקי, תכל'ס לא הייתי שם הרבה שעות ברחתי למחלקה השניה של ביות מלא למה הרגשתי בפנימית נוער.
אולי החדר שלי רק היה כך, לא בדקתי.
איך שהסבירו לי התינוק רק בלילה בתינוקיה אולי הם עוזרים במשך היום, לא יודעת כי הייתי לא הרבה זמן במחלקה.
ד"א מאוד מאודג נהנתי בביות מלא אבל התינוק שלי היה רגוע ואני מסתדרת מצוין אחרי לידה והכי נהנתי כשחזרתי הביתה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני ילדתי לאחרונה בבלינסון והייתי מרוצה מאד מאד גם מהצוות והיחס בחדרי לידה
וגם במחלקה והתינוקיה הכל היה מושלם
צוות אכפתי ומקצועי מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אם את צריכה ללדת בקרוב - כדאי לך להתמקד רק בלידה עצמה, כי משחררים מאוד מהר את היולדות בגלל המצב.
מכירה מישהי שילדה בקיסרי השבוע , התינוקיה היתה סגורה בגלל המצב וכל היולדות היו בביות מלא (כולל אחרי ניתוח)
שיחררו אותה אחרי יומיים למרות שילדה בקיסרי. אני משערת שבלידה רגילה משחררים אחרי 24 שעות
מאחלת לך שהלידה תהיה בשעה טובה בבריאות ובקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני ילדתי בתל השומר ומאאאד נהנתי בחדר לידה - יחס מעולה ליולדת,
במחלקה אח"כ יש אוירה ממש חילונית
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אם את צריכה ללדת בקרוב - כדאי לך להתמקד רק בלידה עצמה, כי משחררים מאוד מהר את היולדות בגלל המצב.
מכירה מישהי שילדה בקיסרי השבוע , התינוקיה היתה סגורה בגלל המצב וכל היולדות היו בביות מלא (כולל אחרי ניתוח)
שיחררו אותה אחרי יומיים למרות שילדה בקיסרי. אני משערת שבלידה רגילה משחררים אחרי 24 שעות
מאחלת לך שהלידה תהיה בשעה טובה בבריאות ובקלות.
איפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מתלבטת כרגע בין 2 בתי חולים לניאדו/שערי צדק ללידה בקרוב בעז"ה
אשמח לקבל המלצות/מי שניסתה ב2 הבתי חולים מה מומלץ יותר? ומה הסיבה?

אשמח גם לתגובות בעניין לידת מים..מומלץ? נוח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מתלבטת כרגע בין 2 בתי חולים לניאדו/שערי צדק ללידה בקרוב בעז"ה
אשמח לקבל המלצות/מי שניסתה ב2 הבתי חולים מה מומלץ יותר? ומה הסיבה?
מסקנה שלי מסיפורי הנשים בבית החלמה
חד משמעית לניאדו-בהתלבטות בין שתי האופציות האלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
באיזה בית חולים בירושלים יש הכי פחות ערבים? לא בא לי לראות בחדר לידה ובמחלקה, כל הזמן חמולות של ערבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
איך בליס?
מובטח לי חדר פרטי- וזה באמת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
איך הוא בקטע דתי?
להיות שם שבת?
תלוי,
אחותי היתה שם שבת ומאוד נהנתה, כיוונה לה מראש מנורת לילה ואת המיטה והיה בסדר גמור. (נראה לי שיש גם מנורת שבת)
כשאני הייתי שם בשבת, ילדתי בשישי ועליתי לחדר אחרי כניסת שבת- היה לא כל כך נחמד, ואין לך גוי של שבת (וגם נעלבים אם את שואלת אם יש). במקרה נכנסה לי לחדר כח עזר ערביה ואמרתי לה שהאור מפריע לי...
מצד שני, זה חדר פרטי, עם מיטה נוספת למלווה כך שבעלי נשאר איתי ועזר (בחרתי באפס הפרדה אז זה ממש משמעותי), ויש לך מרחב וכל מה שצריך לטפל בתינוק, ופרטיות, ומקלחת ושירותים רק שלך, ורמה גבוהה ממש של החדר, ואחיות מהממות, וכל הבדיקות של התינוק אצלך בחדר.
בקיצור, צריך לחשוב על זה...

עריכה, שכחתי לציין שיש במחלקה מטבחון עם פלטות ומיחם ובבית הכנסת אפשר לקבל סעודות שבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שמיר-אסף הרופא, מומלץ מאוד.
יחס מדהים!!
גם בחדרי לידה, וגם במחלקה.

חיסרון - יש אישור למלווה 24 שעות. שזה אומר שאת יכולה ליפול עם גבר בלילה בחדר.
זוועה, חויה הכי גרועה שיכולה להיות. הן מבחינת נקיון הן מבחינת ידע מקצועי הן מבחינת יחס מזלזל ומשפיל הן מבחינת טיפול במצבים לא סטנדרטים, הן מבחינת עדכון על תופעות לוואי של תרופות, הן מבחינת דיבורים על מטופלות מאחורי הגב, הן מבחינת ייעוץ הנקה, הן מבחינת סינכרון מידע, הן מבחינת מקצועיות הרופאים, היחס, הזמינות, הידע, כל הרופאים שם בחורים ובחורות צעירים שאולי סיימו עכשיו תיכון, וזה רק חלק מהמוצלחות של המקום. לדוגמאות והוכחוץ מדוייקות לכל פרט כאן פנו בפרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
זוועה, חויה הכי גרועה שיכולה להיות. הן מבחינת נקיון הן מבחינת ידע מקצועי הן מבחינת יחס מזלזל ומשפיל הן מבחינת טיפול במצבים לא סטנדרטים, הן מבחינת עדכון על תופעות לוואי של תרופות, הן מבחינת דיבורים על מטופלות מאחורי הגב, הן מבחינת ייעוץ הנקה, הן מבחינת סינכרון מידע, הן מבחינת מקצועיות הרופאים, היחס, הזמינות, הידע, כל הרופאים שם בחורים ובחורות צעירים שאולי סיימו עכשיו תיכון, וזה רק חלק מהמוצלחות של המקום. לדוגמאות והוכחוץ מדוייקות לכל פרט כאן פנו בפרטי.
לי היתה חוויה חיובית ממש פעמיים.
שאחת מהן היתה במצב חירום קיצוני- והם הצילו לי את התינוק.
זו חויה קשה ממש אבל הצוות היה ממש מעל ומעבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
איזה נס יש לחסידים ששואלים את הרבה לאיזה בית חולים ללכת.
גיסתי שכנעה אותי לא ללכת למעיני הישועה, אמרה לי שהיא ילדה שם פעמיים וקבלה יחס גרוע בחדר לידה.
בעלי שאל את הרבה לאיפה ללכת והרבה אמר מעיני הישועה, כמובן שלשם הלכתי והייתי ברוך ה' מאוד מרוצה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה