דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

  • הוסף לסימניות
  • #21
המשענת עשויה מבד, ואין משהו קשיח שתומך, זה מפריע מאוד במיוחד לילד קטן
שצריך משהו תומך
לא נכון, לי יש יויו והמשענת היא פלסטיק והיא מוכנסת בבד
יותר מהר יורד הצבע שלה.
לא בשחור, כך על פי המשווקות
בקשר לתיקונים - לא נתקלתי בכלל.
כמה זמן אתם עם זה?
על הבטרפליי הבנתי שעל כל בעיה קטנה בוגבו ישר מחליף לך חלקים.
זה לא מה שטענו המשווקות, הם אמרו שבתחילה היו מחליפים על כל בעיה, אבל לאחרונה הם ישרו גב וזה לא כמו שאומרים עליהם, (כנראה עבד להם אימון הציבור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מצטרפת להמלצה על הבטרפליי -
יותר יציבה
יותר סוחבת
גגון ענק!!
סל ענק!!
קיפול בשניה, עם הפגוש מחובר
הכלל יורד לכביסה, החלק העליון שזה המזרון בעצם, יורד בחצי שניה
והאחריות לארבע שנים...

לדעתי , היויו מתאימה למשפחות עם תינוקות קטני מימדים...
היא קצרה וצרה ולא יציבה במיוחד...
לקחתי אותה משכנה באיזה לילה, והבת שלי בגיל שנה וארבע הגיעה ממש עד הקצה של המושב למעלה, ולמטה מהברכיים - הרגליים היו באוויר...
בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #24
לי יש בגבו מאוד מרוצה רק כדאי לקנות החנות של יבואן רשמי ברושלים זה בסופר ביבי ונראה לי בחסדי שמואל כי דהה הצבע ושלחו לי חדש או לאחי הגלגלים קצת רעשו החליפו לו שווה לשלם עוד בשביל יבואן רשמי
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
גם יויו מתקפל עם הפגוש, גם יויו יורד לכביסה, והאחריות?! אצלי 2 שנים
אם קנית ממשווק מורשה של בוגבו- ניתן להאריך באתר שלהם את האחריות לשנתיים נוספות.
לי בחנות ביצעו את הארכת האחריות כחלק מהשירות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אפשר לחבר לזה אמבטיה?
ליויו יש אפשרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אפשר לחבר לזה אמבטיה?
ליויו יש אפשרות
לא אין אפשרות לחבר אמבטיה, אפשר לחבר סל קל
אם את מחפשת עגלה שמתחברת לאמבטיה - יש את הגולס אייר פלוס, יפה מהממת חזקה ואיכותית ואפשרית עם אמבטיה ( שמתקפלת ביד אחת יחד עם השילדה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זה לא מה שטענו המשווקות, הם אמרו שבתחילה היו מחליפים על כל בעיה, אבל לאחרונה הם ישרו גב וזה לא כמו שאומרים עליהם, (כנראה עבד להם אימון הציבור)
הייתי אחרי פסח בחנות שלהם בהרצליה, התלוננתי על קילופים בידית וצ'פים בבד וקיבלתי עגלה חדשה לגמרי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הייתי אחרי פסח בחנות שלהם בהרצליה, התלוננתי על קילופים בידית וצ'פים בבד וקיבלתי עגלה חדשה לגמרי...
למה יש צ'פים בבד?
ואם כ"כ בונים על האחריות - אז בעצם הציפייה מהעגלה שתחזיק 4 שנים?
כי אח"כ כבר אין אחריות.
לי יש יויו כבר 7 שנים - אף פעם לא הוצרכה לתיקון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
למה יש צ'פים בבד?
ואם כ"כ בונים על האחריות - אז בעצם הציפייה מהעגלה שתחזיק 4 שנים?
כי אח"כ כבר אין אחריות.
לי יש יויו כבר 7 שנים - אף פעם לא הוצרכה לתיקון.
היו צ'פים במזרון לא משהו רציני בכלל, אמרו לי שמחליפיםתאז נסעתי לשם.
גם לי הייתה יויו 7 שנים, זרקתי אותה סתם...
ואני חושבת שהבטרפליי הרבה יותר יציבה ומסיבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
מרוצה?
אנחנו גם קנינו - לאחר המלצות המוכר
ולא ממש מרוצים
והיא עגלה ממש יקרה
1. אין לה ממש שיווי משקל
2. ממש ממש קשה לכסב אותה (ניסת פעם?)
שאלה לי עליך עדיף לקחת את הבטרפליי במקום הקויה?כי אני יכולה להחליף עדין
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
שאלה לי עליך עדיף לקחת את הבטרפליי במקום הקויה?כי אני יכולה להחליף עדין
אין לי נסיון עם הבטרפליי - בעקרון רציתי לקנות אותה במקור
ואמרו לי שיש שם הרבה תיקונים בבטרפליי
וגם היא הרבה יותר כבדה במשקל
וגם חיצונית יותר אהבתי את הקויה
ככה שאני לא יכולה להמליץ
(לגבי כיבוס הבטרפליי גם אמרו לי שמסובך - אשמח לשמוע אם באמת ככה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש לי בטרפלי עגלה מעולה חזקה מסיבית .גלגלים רצים מהר נחה לשימוש וקיפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
הבטרפליי מושלמת מבחינת הנוחות - נוחה מאוד לילד אפילו מגיל קטן ממש (יויו לדעתי ממש לא מתאים לפני גיל שנה) והיא גם נוחה לשינה (ביויו אין את התוספת לרגליים ותמיד צורם לי כל כך לראות ילדים ישנים עם רגליים מקופלות בחוסר נוחות). היא גם נוחה מאוד לאמא - הנסיעה שלה חלקה ומהירה וגם במדרגות היא מעולה ולא נתקעת.
הבעיות שלה: 1. השלדה מקבלת חריצים מהר מאוד (אפילו מיד), והבד דוהה. 2. קשה לכביסה - הבד לא יורד, אני פשוט שוטפת אותה בחצר עם צינור מים...
בהצלחה בהחלטה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יויו זה סוג של עגלת שוק בשבילי היום...
זה פשוט לא יציב, ואצלי העגלה במצב מעולה... אנשים לא הבינו למה קניתי חדש..
כל עיקול או מדרגה או משהו כזה העגלה פשוט נוטה הצידה באופן הזוי!! לא הבנתי , זה לא אמור לסחוב ילד?! אז מה כן???
חוץ מזה שזה דוהה מפחיד! גגון שנעצר באמצע הדרך... וסל פצפון עם 2 מקלות מעצבנים שלא מאפשרים להכניס מקדימה כלום..
כיום יש לי את הבטרפליי, מתקפלת בקליק, לגודל קטן מאוד, סל ענק, כושר סחיבה מכובד מאוד( 20 ומשהו לעגלה, ועוד 8 קילו הסל!) יציבה מאוד , גגון מכסה מאוד .

כותבת מניסיון של שניהם, ולא, אין לי אחוזים....
למי שטוען שגם בבטרפליי יש תיקונים , שיזכר שגם הרכב הכי טוב צריך מוסך מדי פעם!
אין דבר כזה ביקום, עגלה ללא תיקונים בכלל ( לא מחייב שמצריך תיקון אצל כולם.)
אני למשל עדיין לא היה לי שום בעיה עם הבטרפליי.
בהצלחה בבחירה!
עשיתי סקר בשכונה
אף אחד!!!!! לא שלח את היויו לתיקון!!!
ולמי שיש את הבטרפליי כבר היה בתיקון!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לי יש בגבו מאוד מרוצה רק כדאי לקנות החנות של יבואן רשמי ברושלים זה בסופר ביבי ונראה לי בחסדי שמואל כי דהה הצבע ושלחו לי חדש או לאחי הגלגלים קצת רעשו החליפו לו שווה לשלם עוד בשביל יבואן רשמי
אני קניתי בבייבי גולד והם משווקים מורשים הם נתנו לי תעודת אחריות וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לי יש את הבוגבו כבר כמעט שנתיים ומאוד מרוצה , מה שכן שכדאי לכבס את העגלה צריך לפרק וזה מסובך (עשיתי את זה המון אבל לוקח זמן)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה