דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

  • הוסף לסימניות
  • #64
  • הוסף לסימניות
  • #65
כל עיקול או מדרגה או משהו כזה העגלה פשוט נוטה הצידה באופן הזוי!! לא הבנתי , זה לא אמור לסחוב ילד?! אז מה כן???
זה לא צריך לקרות, אם נוהגים בטירוף זה קורה, כל אחד יודע שבעיקול מאיטים שלא יטה הצידה, בדיוק כמו רכב,
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לי יש יויו 7 שנים, לא תיקנתי אף פעם, עברה לפחות 4 ילדים (שתיים שלי ושתיים שהלוויתי לאנשים)
איכשהו אנחנו מצליחים להעמיס עליה די הרבה בסל... מעולם לא היתה לי בעיה עם יציבות- למרות שחשבתי שתהיה , העגלה לא התהפכה ולא נפלה אף פעם. מסכימה שקשה לקפל ולהשכיב, והקשירה למרות שמעצבנת מחייבת לקשור גם כתפיים- שזה מצוין. בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
בעקבות הדיון פה הסתכלתי היום בחדר מדרגות
אין לי שום מושג באיכות, קשה לקפל, קל לסחוב....
רק ראיתי שהיו עגלות יו יו ממש דהויות כאילו עברו עליהן 10 שנים ויותר.
בכ"א כל הבוגבו שראיתי היו נראות במצב הרבה יותר טוב.
אולי בדיוק היו יו ישנות והבוגבו חדשות-אולי
אבל כדאי לשים לב גם לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לי יש יויו 6 שנים. מרוצה מאד!
נסיעה קלה ומהירה
עגלה חזקה במיוחד

לא ניסיתי את הבטרפליי בשביל להשוות
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
הרבה מהחסרונות שכתבו על יויו לא נתקלתי בהם
לדוג' על יציבות, לדעתי ממש לא נכון- תיקחו כל עגלה קלילה מכל חברה ותגידו עליה שהיא לא יציבה.
הכל עניין של איזון.

לגבי הקשירה, מעולם לא היה לי בעיה, קשירה מצויינת ובטיחותית
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לדוג' על יציבות, לדעתי ממש לא נכון- תיקחו כל עגלה קלילה מכל חברה ותגידו עליה שהיא לא יציבה.
הגלגלים האחוריים של יויו הם פנימיים, והגלגלים הקדמיים בחוץ - מה שגורם לחוסר יציבות של העגלה.
הגיוני שיש הרבה שמעולם העגלה לא התהפכה להם אחורה, אבל באחוזים, הם כנראה מיעוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
הגלגלים האחוריים של יויו הם פנימיים, והגלגלים הקדמיים בחוץ - מה שגורם לחוסר יציבות של העגלה.
הגיוני שיש הרבה שמעולם העגלה לא התהפכה להם אחורה, אבל באחוזים, הם כנראה מיעוט.
אם יניחו עליה משהו מאחורה מאד כבד היא בהחלט תיפול.
אבל למה להעמיס על העגלה??
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אם יניחו עליה משהו מאחורה מאד כבד היא בהחלט תיפול.
אבל למה להעמיס על העגלה??
מבחינת המבנה של העגלה, מספיק שהילד יעמד באמצע הדרך והעגלה תקרוס, כי עיקר הכובד מתרכז על הגלגלים האחוריים, והם פנימיים.
אין לה יציבות בסיסית.
אם הילד יושב או שוכב כל הזמן, ולא סוחבים קניה קלה על ידית העגלה, התיק אף פעם לא עמוס, ותמיד מסיע הורה או בוגר - לא רע בכלל.

את כל הנ"ל הסבירו והדגימו לי בחנות עגלות, ככשאלתי למה הם לא מציעים לי אותה (וקימת להם, גם בתצוגה גם במלאי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בעקבות הדיון פה הסתכלתי היום בחדר מדרגות
אין לי שום מושג באיכות, קשה לקפל, קל לסחוב....
רק ראיתי שהיו עגלות יו יו ממש דהויות כאילו עברו עליהן 10 שנים ויותר.
בכ"א כל הבוגבו שראיתי היו נראות במצב הרבה יותר טוב.
אולי בדיוק היו יו ישנות והבוגבו חדשות-אולי
אבל כדאי לשים לב גם לזה.
טוב כי יויו יצא לפני המון שנים
ובטרפליי זה דגם חדש

בלי קשר, לאחותי יש יויו ומאוד מרוצה
ממש היום באוטובוס ראיתי ילד בעגלה שהעגלה התהפכה כי הוא התכופף לצד - וזה היה בטרפליי..
למרות שהבטרפליי נראית יותר יציבה , מעניין..

שתיהם עגלות מצוינות, אני חושבת שהקיפול של היויו יותר קשה מהקיפול של הבטרפליי.

אגב , הבטרפליי נשכבת 180 מעלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
טוב כי יויו יצא לפני המון שנים
ובטרפליי זה דגם חדש

בלי קשר, לאחותי יש יויו ומאוד מרוצה
ממש היום באוטובוס ראיתי ילד בעגלה שהעגלה התהפכה כי הוא התכופף לצד - וזה היה בטרפליי..
למרות שהבטרפליי נראית יותר יציבה , מעניין..

שתיהם עגלות מצוינות, אני חושבת שהקיפול של היויו יותר קשה מהקיפול של הבטרפליי.

אגב , הבטרפליי נשכבת 180 מעלות?
התכוונתי לעגלות בוגבו בכללי ולא לדגם הספציפי הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
תכל'ס איפה הכי זול לקנות? בוגבו / יויו יש לי 2 גיסות שרוצות להתחדש אחת רוצה בוגבו אחת רוצה יויו עם אמבטיה
לא משנה אם זה בני ברק או בית שמש או נתיבות. תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני חסידה בייבילנד בבני ברק גם מחירים הכי טובים וגם שירות שאין באף מקום אחר לדג' דאגו להחליף ידית של יויו הכל דרך המייל עד הבית הנה קישור לאתר שלהם
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
איפה הכי זול לקנות בטרפליי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אנחנו קנינו גו׳לס
עגלה מהממת קלילה ויפה
כרגע משתמשים באמבטיה והטיולון שלה עושה רושם ממש טוב
מעניין אם יש כבר מישהי שניסתה
מבירור יש חנות שמוכרת אותה הכי בזול ואצלם גם קנינו.
לי יש אותה עבר 2 ילדים כבר - מושלמת.
קלה ונעימה, המזרון יוצא לכביסה שזה קריטי ומתכבס המון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה