דרוש מידע טיולון יויו או בוגבו בטרפלי

  • הוסף לסימניות
  • #81
תכל'ס איפה הכי זול לקנות? בוגבו / יויו יש לי 2 גיסות שרוצות להתחדש אחת רוצה בוגבו אחת רוצה יויו עם אמבטיה
לא משנה אם זה בני ברק או בית שמש או נתיבות. תודה
קניתי יויו בבייבילנד, היו הכי זולים.
שרות מעולה ++
נראה לי אני שברתי שיא, מלא שנים עם יויו, וקניתי עוד אחת במהלך השנים כי הייתי צריכה שתי עגלות.
אין עליה בכל קנה מידה.
לא מכירה את הבטרפליי, אבל מסיפורים - השלד נשרט מהר מדי, וזה שקשה לכבס אותה זה חסרון אדיר!!!
את היויו אני מקלפת לכביסה לעתים קרובות מאד, לא קורה כלום לבד. נשמר מצוין.
אם ראיתם יויו דהויה - זה מהשמש! ואפשר להתחדש במזרן וגגון בקלות, לא יקר.
כל מי שכתבה נגד היויו, להרגשתי זה כי היא מעריצה את בוגבו בגלל המותג ובגלל זה שהיא פשוט חדשה יותר בשוק. נו נו.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
עטד לא ראיתי ילד בן 3-4 יושב בבוגבו
ביויו ראיתי בשפע
יש אנשים שזה שיקול עבורם
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
רק בגלל הקיפול לבד חייבים לקחת את הבטרפליי. היו יו הקיפול שלו איום ונורא הגלגלים מיסתבכים
והנהג צופר לך וכו.ואין לך אפוא לשים את התינוק
לא זכור לי פעם שקיפלתי אותה, אני רק מורידה את החלק העליון
של הגגון, וזה נכנס בתא מטען של האוטובוס,

אלי רק במקרים שעמוס מאוד ואין מקום..
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
עטד לא ראיתי ילד בן 3-4 יושב בבוגבו
ביויו ראיתי בשפע
יש אנשים שזה שיקול עבורם
אז יש לי משהו להוסיף בעניין -
מדדתי בחנות עם סנטימטר כמה וכמה דגמים של טיולונים, היות וביתי גבוהה ואני רוצה עגלה שתשמש לאורך זמן עד גיל שלוש לפחות...
המסקנה היא-
שתי העגלות הכי גבוהות בשוק- בוגבו בטרפליי וגולס אייר פלוס,
בשתיהן גובה המשענת הוא 55-56 ס''מ וזה הרבה! ( אגב, בשתיהן הריפוד העליון יוצא לכביסה בחצי דקה ויוצא מהמכונה חדש)
רוב מוחלט של העגלות - משענת גב נמוכה מאד ברמה שבגיל קטן מאד הראש של הילד נשען על האוויר....ביניהן יויו
מיעוט העגלות יצאו 50 ס''מ , לדוגמא סייבקס אורפאו .
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
אז יש לי משהו להוסיף בעניין -
מדדתי בחנות עם סנטימטר כמה וכמה דגמים של טיולונים, היות וביתי גבוהה ואני רוצה עגלה שתשמש לאורך זמן עד גיל שלוש לפחות...
המסקנה היא-
שתי העגלות הכי גבוהות בשוק- בוגבו בטרפליי וגולס אייר פלוס,
בשתיהן גובה המשענת הוא 55-56 ס''מ וזה הרבה! ( אגב, בשתיהן הריפוד העליון יוצא לכביסה בחצי דקה ויוצא מהמכונה חדש)
רוב מוחלט של העגלות - משענת גב נמוכה מאד ברמה שבגיל קטן מאד הראש של הילד נשען על האוויר....ביניהן יויו
מיעוט העגלות יצאו 50 ס''מ , לדוגמא סייבקס אורפאו .
לא דיברתי עם משענת
על רוחב ומקום בנח לשבת
והגובה הנמוך פלוס לילד להכנס ולרדת לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
מבחינת המבנה של העגלה, מספיק שהילד יעמד באמצע הדרך והעגלה תקרוס, כי עיקר הכובד מתרכז על הגלגלים האחוריים, והם פנימיים.
אין לה יציבות בסיסית.
אם הילד יושב או שוכב כל הזמן, ולא סוחבים קניה קלה על ידית העגלה, התיק אף פעם לא עמוס, ותמיד מסיע הורה או בוגר - לא רע בכלל.

את כל הנ"ל הסבירו והדגימו לי בחנות עגלות, ככשאלתי למה הם לא מציעים לי אותה (וקימת להם, גם בתצוגה גם במלאי.)
אז כל מה שהסבירו לך מאד יפה בחנות זה לא ממש במציאות,
לא קרה לי פעם אחת שהעגה נפלה או משהו כזה, מניסיון ארוך.
והילדים שלי שובבים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
עטד לא ראיתי ילד בן 3-4 יושב בבוגבו
ביויו ראיתי בשפע
יש אנשים שזה שיקול עבורם
לא ראית ילד בן ארבע או שלוש בבטר פליי, כי היא עדין לא בת שלוש נראה לי, חושבת שהיא שנתיים בשוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
לא דיברתי עם משענת
על רוחב ומקום בנח לשבת
והגובה הנמוך פלוס לילד להכנס ולרדת לבד
דיברתי על גובה המשענת, לא גובה המושב כך שזה לא קשור להיכנס ולצאת...
וכן, אם המשענת גבוהה אז ממילא העגלה מרווחת ומכילה יותר....
למשל, הדגם הסופר נפוץ אינפנטי מון, גובה המשענת הוא כ46 ס''מ בלבד... דיימנו איפה הראש של תינוק בן שנה שנתיים... רק בגלל זה לא הסתכלתי עליה כאופצייה כי זה מינימום בעיניי
( מודדים את גובה המשענת כמו מסעד של כיסא - מהקו ועד למעלה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
לא ראית ילד בן ארבע או שלוש בבטר פליי, כי היא עדין לא בת שלוש נראה לי, חושבת שהיא שנתיים בשוק.
יש אנשים שקונים טיולון לילד בן שנה וגם יותר
לא רק בגיל חודש
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
לי יש אותה עבר 2 ילדים כבר - מושלמת.
קלה ונעימה, המזרון יוצא לכביסה שזה קריטי ומתכבס המון.
אני גם ממש אוהבת אותה, בחירה מוצלחת ועיצוב מוקפד ונקי ולא מסורבל...
היא כיפית שהיא קלילה וחתיכה ברמות
אני מאוד מאוד ממליצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
נכון ראיתי אותה כאן אבל פחות רואים את הג'לס אצלינו במגזר
היא ממש חדשה בשוק ואני מקבלת עליה הרבה מחמאות
יש לה מראה עדכני ומהמם
מותק של עגלה :p :love:
לפניה היה לי בוגבו דונקי לתאומים
המליצו לי בהרבה חנויות להתרחק מהבטרפליי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
לי יש בדרפליי וזה ממש מוצלח,
הוא יותר יציב מהיויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
יש לי בטרפליי כבר שנה
מרוצה+++
עגלה מצוינת!!
בקשר לכביסה- כמעט ולא קורה שצריך לכבס את כולה, המזרן העליון מכסה ממש לגמרי ויוצא ברגע
שאר העגלה, כשקולטים איך לפרק ולהרכיב זה ממש מהר
(יצא לי לכבס פעמיים או 3, היא מתנקה מצוין עם מגבון או סמרטוט לח)
בשונה מהיויו שהייתה מתהפכת אחורה😑
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
גיליתי איך לפרק את הריפוד של הבטרפליי לכביסה! היא מתפרקת לגמרי בקלות ולמכונה!
הופכים את העגלה, למטה מעל הסל יש פתיחה לריפוד ומכאן הוא מתפרק לחלוטין.
עכשיו החסרון הזה כבר גם ירד מבחינתי...
החסרון היחיד הוא הבלאי המהיר מדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
יש לי למסירה תיק עגלה שמתאים לבטרפליי הירוקה.
הרוכסן צריך תיקון!
התיק בשימוש שנה במצב מצוין.
קיבלתי מבוגבו תיק חדש עם הצגת החשבונית והאחריות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
יש לי למסירה תיק עגלה שמתאים לבטרפליי הירוקה.
הרוכסן צריך תיקון!
התיק בשימוש שנה במצב מצוין.
קיבלתי מבוגבו תיק חדש עם הצגת החשבונית והאחריות.
אין על השרות שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
יש לי בטרפליי כבר שנה
מרוצה+++
עגלה מצוינת!!
בקשר לכביסה- כמעט ולא קורה שצריך לכבס את כולה, המזרן העליון מכסה ממש לגמרי ויוצא ברגע
שאר העגלה, כשקולטים איך לפרק ולהרכיב זה ממש מהר
(יצא לי לכבס פעמיים או 3, היא מתנקה מצוין עם מגבון או סמרטוט לח)
בשונה מהיויו שהייתה מתהפכת אחורה😑
כיבסת במכונה את כולה?
כי כתוב רק כביסה ביד על שאר העגלה פרט למזרון העליון
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה