מידע שימושי איך עוצרים מספר במשקפיים?

  • הוסף לסימניות
  • #42
אנחנו נותנים שלוש טיפות של 0.05 בכל עין מידי ערב
כמובן, לא התחלנו במינון הזה.
היה צריך להרגיל את העיניים
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בעינית אמרו לי לעשות
20
20
20
20
20 דקות קריאה
ואז הפסקה של 20 שניות בהבטה לרחוק-לשחרר את העיניים
ואז שוב 20 דקות קריאה ושוב 20 שניות להסתכל על נקודה רחוקה וחוזר חלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לא מתאים בכל גיל.....
אפשר ללמד גם ילדים צעירים לשים עדשות
אני מכירה ילד שעם עדשות מגיל 7 בערך (היה חייב לתיקון פזילה, אבל זו הוכחה שאפשר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לי הביא ישר 0.05
בלי שום הדרגה
לכן פחדתי
כי הוא אמר שזה יכול לגרום לטשטוש
אולי למבוגרים הוא מתחיל ישר עם מינון גבוה
בכל אופן, גם המינון הנמוך גורם בהתחלה לטשטוש, אבל זה עובר כשמתרגלים
הקושי העיקרי הוא הסינוור בשמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
כן, אנחנו נותנים כל יום. טיפה בכל עין.
נראה לי 0.1%.
מה זה מינון גבוה?

זה המינון שהוא נתן

ATROPIN MAYAN DRO 0.05% 1​

מכירים כזה מינון?
סליחה, טעות שלי.
המינון הוא 0.01%.
זה אכן יכול לגרום לטשטוש, אבל לא לכולם. אם כן, ניתן להפסיק למספר ימים ואח’’כ לנסות שוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
סליחה, טעות שלי.
המינון הוא 0.01%.
זה אכן יכול לגרום לטשטוש, אבל לא לכולם. אם כן, ניתן להפסיק למספר ימים ואח’’כ לנסות שוב
אז עושה רושם שלנו הביאו הרבה יותר
0.05%
זה יכול לגרום לטשטוש גדול
ואמרו לי שממש לא כדאי להפסיק כי אז קופץ המספר יותר



מדובר על ילד ולא מבוגר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אכן פחדתי כל הזמן שהפסקנו, ובסופו של דבר המספר עלה אולי בחצי (אחרי שנה+)
הרופא היה ממש מופתע ואמר שאם כך, המשקפיים עזרו.

לנו נתנו ישר 0.05%, הוא פחות זמין במלאי , ובשלב מסויים זה נהיה גם סיוט לילד, מה שהוביל לחיפופים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אכן פחדתי כל הזמן שהפסקנו, ובסופו של דבר המספר עלה אולי בחצי (אחרי שנה+)
הרופא היה ממש מופתע ואמר שאם כך, המשקפיים עזרו.

לנו נתנו ישר 0.05%, הוא פחות זמין במלאי , ובשלב מסויים זה נהיה גם סיוט לילד, מה שהוביל לחיפופים....
מי הרופא?... איזה סוג משקפיים, של שמיר?
גם לי יש חשש שהילד לא ישתף פעולה
זה נראה לי סיוט לו וסיוט לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
יאיר מורד, עדשות של שמיר (עשינו דרך קשר עין עם מרשם שלו כדי לקצר את הזמן)
איזה קופה? מה זה קשר עין עם מרשם שלו?............

לנו יש רופא בסדר אבל מלחיץ, יש לי חשש לחזור אליו עכשיו אחרי שלא נתנו את הטיפות
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
איזה קופה? מה זה קשר עין עם מרשם שלו?............

לנו יש רופא בסדר אבל מלחיץ, יש לי חשש לחזור אליו עכשיו אחרי שלא נתנו את הטיפות
כללית.
הוא נתן מרשם לעדשות, יכלנו לעשות דרכו אבל זה היה לוקח יותר זמן, בהכוונתו הזמנו אותם אצל קשר עין, כך היה לנו השתתפות של הקופה במסגרת לפחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
כללית.
הוא נתן מרשם לעדשות, יכלנו לעשות דרכו אבל זה היה לוקח יותר זמן, בהכוונתו הזמנו אותם אצל קשר עין, כך היה לנו השתתפות של הקופה במסגרת לפחות...
לא שמעתי על המקום הזה "קשר עין".....

כן סוג של השתתפות 600 שקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
ביררתי בעינית, עובדים עם חברת מיילסלאו (משהו כזה), שהיא חברה זולה יותר,
ועם חברה יקרה פי שתיים בשם מלוסמארט.
מישהו כאן מכיר ויודע להשוות מול עדשות של שמיר?
יש משמעות לאיכות העדשות בתחום הזה? עד כמה שווה להשקיע (הילדה בת 9)
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
בעינית אמרו לי לעשות
20
20
20
20
20 דקות קריאה
ואז הפסקה של 20 שניות בהבטה לרחוק-לשחרר את העיניים
ואז שוב 20 דקות קריאה ושוב 20 שניות להסתכל על נקודה רחוקה וחוזר חלילה
גם לי אמרו את זה בזמנו
ועוד שלל תרגילי עיניים
מה שבסוף עצר את החגיגה זה מולטיפוקל (במספר 8)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה