דרוש מידע 3 מילים ביום - נספח

  • הוסף לסימניות
  • #22
מממממ
THENK YUE MOM, IT IS MY FIRST VIZZIT IN THE AMUSMENT PARK גם טוב?
וסליחה אם יש שגיעות כתיב, אני לא יודעת לכתוב באנגלית
זו גם תשובה נכונה.
אם זה רק על פי שמיעה באנגלית זה מרשים מאוד!
ממליצה לך לעבוד על האיות כדי להפוך את השפה למושלמת.
אין צורך בתרגול מיוחד, ככל שתקראי יותר באנגלית תראי איך הכתיב ישתפר מעצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זו גם תשובה נכונה.
אם זה רק על פי שמיעה באנגלית זה מרשים מאוד!
ממליצה לך לעבוד על האיות כדי להפוך את השפה למושלמת.
אין צורך בתרגול מיוחד, ככל שתקראי יותר באנגלית תראי איך הכתיב ישתפר מעצמו.
אי פעם לפני שנות דור למדתי לקרוא באנגלית. לפני מאה שנות דור גם עברתי חוץ באנגלית ב57. את הקצת אנגלית שאני יודעת למדתי מהאידיש- אנגלית של בעלי.
 
  • חחח
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #24
אי פעם לפני שנות דור למדתי לקרוא באנגלית. לפני מאה שנות דור גם עברתי חוץ באנגלית ב57. את הקצת אנגלית שאני יודעת למדתי מהאידיש- אנגלית של בעלי.
אני חושבת שאם מישהו רוצה ללמוד אנגלית, שלא יסמוך על מערכת החינוך הישראלית שתעשה את זה, והגעתי למסקנה העצובה הזו אחרי 12 שנים באותה מערכת .
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני חושבת שאם מישהו רוצה ללמוד אנגלית, שלא יסמוך על מערכת החינוך הישראלית שתעשה את זה, והגעתי למסקנה העצובה הזו אחרי 12 שנים באותה מערכת .
לגמרי, הדרך היחידה היא לדבר.
מבערך 100 מילים ראשונות באנגלית ו0 דקדוק לפני חמש שנים, היום אני מבינה סביר, מדברת פחות, אבל הרבה יותר ממאה מילים. דקדוק עדיין כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אהבתי ממש תודה רבה!
המילים שימושיות בהחלט!
 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #27
תודה רבה!
ממש כיף ויעיל...
יש אפשרות ליותר מילים כל יום?
3 זה ממש קצת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
תודה רבה!
ממש כיף ויעיל...
יש אפשרות ליותר מילים כל יום?
3 זה ממש קצת.
תודה רבה!
אני גם אשמח להגביר את כמות המילים אבל אני לא רוצה להעמיס, ברגע שזה 3 מילים זה קומפקטי, קל לזכור ונחמד לתרגל.
כרגע אני משאירה את זה ככה, אם יהיה ביקוש בהמשך אולי אעלה את זה ל5.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אגב, גם יידיש -
אי אפשר ללמוד מספרים. רק משבירת השיניים בשטח.
מנסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אגב, גם יידיש -
אי אפשר ללמוד מספרים. רק משבירת השיניים בשטח.
מנסיון.
נכון.
אני לא מנסה ללמוד אידיש בכוונה אבל פשוט יוצא שאני כבר יודעת לאלתר כמה משפטים.
למדתי את זה מהסיפורים בעיתונים שמדי פעם רשום בהם משפט באידיש ואז תרגום מידי.
אידיש זו גם לא שפה מדי קשה, למען האמת היא מרגישה כמו קומבינציה של עברית אנגלית וגרמנית ככה שאם לוקחים קצת מכל אחת ומערבבים למשפט מקבלים אידיש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
וואו איזה אשכולל
איזה כיף!! ניסיתי פעם לעשות משהו כזה, אבל אני בעצמי צריכה שיפור😏
אולי יש פה דוברים של שפות אחרות שיעשו לנו כאלה דברים?
@RU1 יש מצב להעלות ביטויים/ סלנגים? דברים שיותר נייטיב יודעים ואנחנו קצת לא?
אגב, הביטוי in a nut shell הוא שימושי? או סיפרותי? כמו"כ המילה excruciating אשמח לדעת אם היא שימושית.
אני יודעת שהבעיה באנגלית זה שמלא מילים הם מאד גבוהות, וישראלים לומדים אותם וזה לא שמיש בעליל..

לכן אני כל כך רוצה את הביטויים הפשוטים, שיעזרו לשוטף של האנגלית
תודה ענקית על היוזמה!!

 
  • תודה
Reactions: RU1
  • הוסף לסימניות
  • #32
עוד אגב, אני שומעת מלא קטעים של VOA
הביטויים שלהם שימושיים בשפה היומיומית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
וואו איזה אשכולל
איזה כיף!! ניסיתי פעם לעשות משהו כזה, אבל אני בעצמי צריכה שיפור😏
אולי יש פה דוברים של שפות אחרות שיעשו לנו כאלה דברים?
@RU1 יש מצב להעלות ביטויים/ סלנגים? דברים שיותר נייטיב יודעים ואנחנו קצת לא?
אגב, הביטוי in a nut shell הוא שימושי? או סיפרותי? כמו"כ המילה excruciating אשמח לדעת אם היא שימושית.
אני יודעת שהבעיה באנגלית זה שמלא מילים הם מאד גבוהות, וישראלים לומדים אותם וזה לא שמיש בעליל..

לכן אני כל כך רוצה את הביטויים הפשוטים, שיעזרו לשוטף של האנגלית
תודה ענקית על היוזמה!!

תודה רבה!
בהמשך באמת רציתי להכניס ביטויים שקשורים לנושא הנבחר כל שבוע, אבל paso a paso.
לגבי in a nut shell הוא לא שימושי, עד כדי כך שאני לא זוכרת מתי שמעתי אותו בפעם האחרונה, ואני משתדלת לצרוך תוכן באנגלית כמה שיותר.
יש הרבה קורסי אנגלית שמנסים להכניס ביטויים שעבר עליהם הכלח כדי להרגיש ספרותיים ונאורים, כמו 'ברקיע השביעי' ודומיו, השפה היום נראית אחרת לגמרי. וגם הניב הבריטי היפפה משתמש בביטויים מסוג אחר.
אולי כדאי באמת להשקיע במילים וביטויים גם באנגלית האמריקאית וגם בזו של הממלכה המאוחדת :unsure:
לגבי שפות אחרות, אשמח גם להעלות אשכול כזה בספרדית, אולי בהמשך.
לגבי המילה Excruciationg (אקסטרושייטינג ) מייסר - תודה! חידשת לי.
אין ספק שהיא מילה יפה וגבוה ובמובנים מסויימים גם שימושית.
אבל צריך לקחת בחשבון שעל כל מילה, ובמיוחד תארים בעברית יש לפחות 4 באנגלית פחות או יותר. בעברית יש כ 70,000 מילים ובאנגלית בין 500,000 ל600,000!
לכן אני חושבת שחכם יותר להתמקד בהתחלה בשמות עצם וככל שהשפה מתרחבת, להגביר את מגוון התיאורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תודה רבה!
אני גם אשמח להגביר את כמות המילים אבל אני לא רוצה להעמיס, ברגע שזה 3 מילים זה קומפקטי, קל לזכור ונחמד לתרגל.
כרגע אני משאירה את זה ככה, אם יהיה ביקוש בהמשך אולי אעלה את זה ל5.
לא חושבת שכדאי, עדיף להשאר עם שלוש.
שלוש זה קצר ופרקטי, חמש זה כבר נהיה ארוך מדי לפעמים.
חמש זה יותר להשקיע כזה, שלוש נשאר בגדר של להציץ לשנן לזכור

לסיכום: לדעתי עדיף שלוש;) :ROFLMAO:
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לגבי שפות אחרות, אשמח גם להעלות אשכול כזה בספרדית, אולי בהמשך.
וואו דחוף!!!
תודה, עכשיו גיליתי אותם!
אשמח שתגידי לי חוו"ד על הביטויים שם...

תודה רבה!

יש פה מישהו דובר ערבית?🤩 אשכול כזה נחוץ לי במיוחד!! גם צרפתית יכול להיות טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יאלה, אני יכולה לפתוח צרפתית
אבל לא יודעת עד כמה זה יועיל כי באנגלית למשל אני אוכל בהווה מתמשך וכו' נכתב ככה
i'm eating
you are eating
he/she is eating
we are eating
you are eating
they are eating

מה שאין כן בצרפתית...
je mange
tu manges
il/elle mange
nous mangeons
vous mangez
ils mangent

זה גם נאמר בצורה קצת שונה כך שזה לא כמו באנגלית שלומדים איך לומר לאכול ויודעים ישר איך להשתמש בזה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לאחר מאמר שכתבתי על חודו של עב כרס בקהילת כתיבה,
החלטתי לפתוח נספח לנושא לדיון לקהל הרחב בעד או נגד,
אז קדימה יש לכם שאלות בנושא אז אפשר להיכנס כאן או כאן,
ואם עדיין יש לכם שאלות אז פשוט תשאלו
בהצלחה!.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה