דרוש מידע איך ואיפה קונים ציוד ללידה ראשונה?...

  • הוסף לסימניות
  • #41
לגבי שידת החתלה - זה טוב למי שמנקה עם מגבונים. למי שאוהבת לשטוף בכיור (ובכך חוסכת בין השאר גם קניית משחת החתלה), כדאי לסדר פינת החתלה בחדר האמבטיה. אפשר להניח משטח החתלה על מכונת הכביסה לצורך כך.

בכל מקרה, נראה לי שאחרי עוד ילד או כמה, כבר אין מקום לשידת החתלה ומוציאים אותה לטובת ארון שינצל את הגובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אל תקני רגליות
תקני גרביונים במקום - יש פיציות מגיל 0 - הרבה הרבה יותר נח ויפה - עומד בול על הרגל
ממליצה בחום
לא מבינה מי המציא את הרגליות....
לדעתי רגליות נוחות הרבה יותר
מאוררות יותר, וחמות יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
לדעתי רגליות נוחות הרבה יותר
מאוררות יותר, וחמות יותר.
נראה לי ענין של דור והרגל...
בכל מקרה או או.
(אפשר את שתיהם, לקנות קצת מכל אחד ואח"כ להחליט מה יותר נח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מנסיון, לא כדאי להילחץ בהתחלה.
בודאי לא על ביגוד, כי כמעט ולא מחליפים בגדים לתינוקות קטנטנים.
מסכימה בלי להילחץ,
ולכן כמות רצינית ממש של ביגוד, באזור ה- 20.
כי לתינוקות קטנים מחליפים בגדים (כולל הכלללל) בקצב מסחרר.
חופשי 5 פעמים ביום, ואם זה תינוק פולט או טיטולים שנוזל החוצה אז כל החתלה מחליפים הכל.
אם אין מספיק ביגוד אז יש מירוץ כביסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לדעתי לחפש מישהי קרובה אחות/ גיסה/ שכנה/ חברה לעבודה וכוק'
שהיא אמא מנוסה ובמנטליות שלכם לשאול אותה
את כל הניואנסים הקטנים תשמעו ממנה קשה לקבל מידע כזה בפורום
לדוגמא אמבטית תינוק:
אתם גרים ביחידה עם חדר רחצה קטנטן? ודאי שתוותרו
את גבוהה ולא שייך להתכופף כ"כ באמבטיה?
יש לכם רק מקלחון תהיו חייבים אמבטיה.
האם חדר הרחצה מחומם? אולי צריך תנור?
הברז בכיור נמוך או גבוה ועוד...
בקיצור, זה רק על האמבטיה.
גופיות תינוק- יש סבתות שכן קונות, אם זה לא נכד ראשון יש לכם את מי לשאול מהאחים, לא?
בכל מקרה שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
ממליצה להכנס לבזאר שטראוס
יש להם הכלללל לתינוק
כולל בקבוקים מוצצים, אביזרים לבקבוקים (מברשת לניקוי), אביזרי הנקה אלכוהול משחה לתינוק וכמובן גופיות ואובלים וכו'
פשוט את רואה את ההיצע, זה נותן לך רעיונות מה עוד אולי תצטרכי, ומצד שני אף אחד לא חופר לך, מחירים טובים.

(ממליצה גם להביא איתך פטמות סיליקון עוזר מאוד להנקה ראשונה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לכל אלו שממליצות לך לקנות לפני הלידה בתור אמא מנוסה שילדה מגוון משקלים 2.500 - 4.500
ממליצה לא לקנות ביגוד לפני הלידה
איך תדעי אולי הילד צריך מהרגע הראשון 3-6 ואולי רק NB? הערכת משקל לא תואמת מציאות בכלל...
אולי הילד ארוך מידי או נמוך ושמן וכו'
אני קניתי כמה פעמים בחנות כמו עזרה ואחוה גופיות גם אחרי הלידה לא קרה כלום
ולגבי הרגליות או גרביונים אני אוהבת שלא נשאר חוטים של גרביונים מה גם שברב החברות מידה 00 עדיין קטנה על הילודים גם הרגליות אבל זה יותר נח לדעתי
מוצץ אני אוהבת לתת מאמ כבר בביה"ח כך שכן כיף שכבר יש בבית אבל שוב אני תמיד מריצה משהו לקנות לי אחרי הלידה או קונה בניו בורן מתחת ביה"ח
לגבי משאבה ממליצה לך לא לקנות לפני הלידה מי אמר שתצליחי להניק והכל יזרום? בהתחלה תקחי מגמח אח"כ תראי מה מתאים לגוף שלך אישית ואיך זורם לך
חיתולים שמיכה כובע וכד' אפשר לקנות בכיף קודם ולבחור מה שאת אוהבת ובא לך
עריסה ניתן לקחת מגמח אם כי אם את כבר בדירה שלך הייתי קונה בכל זאת זה רק ילד ראשון אבל תלוי מקום
טיטולים גם תלוי מידה שהילד ילביש כך שלא יעזור לך לקנות לפני הלידה יכול להיות שישר יקח מידה 1 או 2 ויכול להיות שתשתמשי הרבה ב-NB
בקיצור תעשי רשימה מה צריך ולא הכל כדאי לקנו קודם וודאי שלא בשילב שדוחפים א"כ החנות
מה שכן תתכונני עם ביגוד לך אישית זה עוזר וכיף שיש בביה"ח משהו חדש
והעיקר תתפללי שיהיה לך ראש לכל זה ותרגישי טוב

בקלות ובשעה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אבל שוב אני תמיד מריצה משהו לקנות לי אחרי הלידה או קונה בניו בורן מתחת ביה"ח
לא כולם חושבים שהדבר הנכון הוא להסתמך על מישהו שיוכל לרוץ ולא לכולם יש את מי להריץ
אפשר לקנות חלק לפי ההערכת משקל וחלק מידה מעל ואז מקסימום זה מחכה ויש בגדים לפחות להתחלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
בלתק חלקי
ללידה ראשונה בדכ מקבלים המון מתנות
סכוי טוב שלסבתות כבר שוכבות ערכות מוכנות לניו בורן מה תעשי עם עוד אחת..
בקיצור - לקנות ממש במינימום, אחכ להשלים.. (אם זה בן - אחרי הברית..)
נאום אמא שבילד השלישי עוד לא סימה לפתוח \ לתת למתנות את כל הקולקציה המיותרת שקנתה ללידה ראשונה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בלתק חלקי
ללידה ראשונה בדכ מקבלים המון מתנות
סכוי טוב שלסבתות כבר שוכבות ערכות מוכנות לניו בורן מה תעשי עם עוד אחת..
בקיצור - לקנות ממש במינימום, אחכ להשלים.. (אם זה בן - אחרי הברית..)
נאום אמא שבילד השלישי עוד לא סימה לפתוח \ לתת למתנות את כל הקולקציה המיותרת שקנתה ללידה ראשונה..
לא אצל כולם זה ככה. יש משפחות שכמעט לא קונות מתנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לא אצל כולם זה ככה. יש משפחות שכמעט לא קונות מתנות.
צודקת.
ובכל מקרה - בדכ לבן מקבלים יותר (ברית..)
וזה גם תלוי במיקום במשפחה ומספר הנכדים..
אז אני מניחה שפותחת האשכול מכירה את המשפחות ותדע לחשב בהתאם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
הכנתי דף קניות ריק לקראת הלידה, רשימת ציוד ללידה
בשמחה אפשר להדפיס לשימוש אישי :)
 

קבצים מצורפים

  • רשימת קניות ללידה להדפסה (2).jpg
    רשימת קניות ללידה להדפסה (2).jpg
    KB 215.7 · צפיות: 65

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה