- הוסף לסימניות
- #21
בלת"ק
זה מה שהילד שלי אוכל כבר שנה!! רק לחם עם שוקולד (ורק שוקולד חלבי טוב) כל יום! כל יום! כל יום!
אם זה פרווה הוא לא אוכל - הוא לא יודע מה פרווה/חלבי רק אומר שלא אהב... ומחזיר בתיק.
יש ימים שרק שוקולד+ סוכריות עוגה מעל! ואם לא- לא אוכל
פירות וירקות- הוא לא אוהב בכלל
נשנושים- בכייף
רק השנה לאחר נסיונות ושכנועים הסכים להכניס גם לחם מטוגן! אז הידד יש לנו כבר 2 דברים
זה מה שהילד שלי אוכל כבר שנה!! רק לחם עם שוקולד (ורק שוקולד חלבי טוב) כל יום! כל יום! כל יום!
אם זה פרווה הוא לא אוכל - הוא לא יודע מה פרווה/חלבי רק אומר שלא אהב... ומחזיר בתיק.
יש ימים שרק שוקולד+ סוכריות עוגה מעל! ואם לא- לא אוכל
פירות וירקות- הוא לא אוהב בכלל
נשנושים- בכייף
רק השנה לאחר נסיונות ושכנועים הסכים להכניס גם לחם מטוגן! אז הידד יש לנו כבר 2 דברים
הנושאים החמים