דרוש מידע ד"ר מיכל ויליאן מה הסיפור?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
1732572084428.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מבין שהיתה שערוריה, מישהו יודע?
"
לבושתם של המטופלים שלי, אני יכולה לספור על יד אחד, אולי יד וחצי, את המטופלים שהתעניינו במצב בבית שלי בעקבות המלחמה. איפה אתם חיים? עד כמה מנותקים ומנוכרים אתם יכולים להיות?", אמרה ד"ר ויליאן בדבריה.

לזה קוראים שערורייה או השתלחות. נסחפו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני מאוד מבינה את הרופאה הזו
בלי להוריד מחומרת עוון הגיוס, בציבור שלנו יש אטימות נוראית לחיילים ולמשפחות שלהם
אנשים שמגיעים לרופאה באופן קבוע, אמורים להיות "מענטש" ולהתעניין לפחות בקרוביה שבוודאי משרתים
זה המינימום שנדרש מאיתנו ולא תהיה לי שום בעיה לבוא להיבדק אצלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
"
לבושתם של המטופלים שלי, אני יכולה לספור על יד אחד, אולי יד וחצי, את המטופלים שהתעניינו במצב בבית שלי בעקבות המלחמה. איפה אתם חיים? עד כמה מנותקים ומנוכרים אתם יכולים להיות?", אמרה ד"ר ויליאן בדבריה.

לזה קוראים שערורייה או השתלחות. נסחפו.
טוב,
טיפשי מצידה לצעוק על המפרנסים שלה,
לא שערוריה אבל קצת טאקט.
וואוו,
רחמנות איזה אמבוש.
היינו אצלה כמה פעמים,
היא מאוד טכנוקרטית, חרדלי"ת.
דווקא הערכנו את זה.
היא לא כזו פתוחה עד כדי שיתענינו בה.
בטח היא במצוקה גדולה. כואב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה לא קשור אם צודקת או לא
רופאה שמסתכלת בעין עקומה על לקוחותיה
ויותר מכך יוצאת ומפגינה נגדם ומדברת נגדם
לא משנה מה הסיבה
לא יכולה להיות רופאה של אותו ציבור

וגם אם יש כאן מי שמבין אותה
בסוף היא לא מבדילה, ומסתכלת על ציבור שלם כמקשה אחת
שלא עושה את המוטל עליו בלשון המעטה

ומה הקשר להתענין במצבה של הרופאה
ממתי המטופלת יוצר שיח אישי עם הרופאה שלה
בפגישה סתמית אצל רופאת נשים
מה הטענה מוזרה הזו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני מאוד מבינה את הרופאה הזו
בלי להוריד מחומרת עוון הגיוס, בציבור שלנו יש אטימות נוראית לחיילים ולמשפחות שלהם
אנשים שמגיעים לרופאה באופן קבוע, אמורים להיות "מענטש" ולהתעניין לפחות בקרוביה שבוודאי משרתים
זה המינימום שנדרש מאיתנו ולא תהיה לי שום בעיה לבוא להיבדק אצלה
ממתי מטופל אמור להתעניין בחייו האישיים של מטפל בפרט שיש עוד מטופלים שמחכים בתור ביקור במרפאה זה לא זמן של ישיבה על קפה ופטפטת
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לבושתם של המטופלים שלי, אני יכולה לספור על יד אחד, אולי יד וחצי, את המטופלים שהתעניינו במצב בבית שלי בעקבות המלחמה
אני לא מכירה את הרופאה ולא באה להביע עליה דעה, אבל ממתי לקוחות/פציינטים אמורים להתעניין במשפחתה של הרופאה שלהם???
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
פעם נכנסתי לרופא אנטי והוא חיפש על מה ליפול עלי ואז הוא אומר לי לא פחות ולא יותר ”למה אתה לא מוריד בפני את הכובע” אמרתי לו אצלינו אדרבה כשעומדים בתפילה לפני ד’ חובשים את המגבעת במיוחד, ואז הוא נרגע
תמיד אפשר להתנצל או להסביר ולצאת בכבוד מהסיפור בלי מריבות ושערוריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הם לא חייבים לעבוד בבני ברק. אם אנחנו לא רוצים אותם, לא חסר להם לאן ללכת.
אבל אנחנו לא רוצים אותם?
בטוח?
לא הבנתי איך הגעת למסקנא ש'לא רוצים אותם'?
אני לא רוצה ללכת לרופא ושזה ישמש נגדי, פשוט.
כפי שכתבתי מהיכרות עם הפרסונה, היא סגורה וטכנוקרטית,
שכל שאלה כזו היא חדירה לפרטיות. וזה מאוד מכובד בעיני.
אני מאמין שהיא במצוקה, ואין דנין אדם בכזו שעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש כאן חוסר הבנה של הרופאה לתרבות של הציבור החרדי,
אני במקום עבודתי משתדלת לשאול\להתעניין אצל העובדות שיש להם ילדים במילואים
אבל את הרופאת משפחה אני לא אשאל...
בציבור החרדי הורגלנו שרופאים יש סביבם יראת כבוד לטוב ולרע ופחות מקובל לשאול את הרופא מה שלומו ושלום משפחתו.
חבל שאחרי כל כך הרבה שנים שהיא עובדת עם ציבור חרדי עדיין יש חוסר הבנה לציבור.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה