דרוש מידע מה דעתכם על מכשיר הרעשה לשכנים בקומה מעל ?

  • הוסף לסימניות
  • #41
אני עדיין בדעה אפי' שאתה טוען שהם רעים וטיפשים אם תאהב אותם באמת (סליחה שאני נשמע איזה משגיח) אחרי תהליך הם יאהבו אותכם בחזרה וירצו לעשות לכם טוב
במחילה, אין לך מושג כמה שאתה טועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אתם שומעים פה רק צד אחד,
אני גרה בשכירות בבנין חדש שכנראה ויתרו על הבידוד...
השכן בקומה מתחתי זקן ואלמן,
מה לא עשינו , שמנו דבק מיוחד לכל רגלי הכיסאות, אין כדורים, כל
האופניים, בימבות וכו' הכל בחוץ, ועדיין הוא אומר שיש רעש נוראי,
ירדנו לבדוק ואכן כש-בת השנתיים רצה זה נשמע גרוע, אך מה נעשה?
נסגור את הילדים בכלובים?
ילדים הם עם שמח ותוסס שלפעמים נופל להם דברים על הרצפה ולפעמים משתוללים....
כמה שאמרתי וכמה שאני אומרת שאני לא מרשה לקפוץ בבית - לא עוזר...
אולי יש לכם עצה מהכיוון שלי???
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
במחילה, אין לך מושג כמה שאתה טועה.
לפני כמה שנים הגענו לגור באיזה בניין. והקבלת פנים מאחת השכנות איך לומר בלשון המעטה לא הייתה הכי נעימה, צרחות אימה על שדפקתי לה את האוטו (מה שלא היה ולא נברא) ובמשך תקופה אותה שכנה ירדה לחיינו (ואכמ"ל)
אחרי חודש בערך החלטתי שאנחנו משנים גישה, דפקנו אצלם הבאנו איזה עוגה ביקשנו סליחה (אין לי מושג על מה) והתחלנו להקפיד לומר בוקר טוב צהריים טובים... במאור פנים.
סתם בלי קשר ואותה שכנה כמעט בכתה שאנחנו עוזבים רצתה לעשות איזה מסיבת פרידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מניסיון!!! לבקש בצורה הכי יפה מהשכנים להתחלף למספר דקות, הם בדירה שלכם, ואתם עולים לדירה שלהם רק להזיז כמה כסאות....
פתאום האסימון יפול, והם יבינו על מה אתם מדברים.
גם את זה כבר ניסינו.
לא עבד......
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
להוסיף אצל השכן משהו בתקרה שיבודד את הרעש
כי אי אפשר לדרוש מהילדים לרחף באוויר בינתיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אני הייתי קונה כמה כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
מאוד עצוב לשמוע שכל כך הרבה אנשים סובלים מרעש מהשכנים,
חבל שאין מספיק מודעות להתחשבות.
אם היה "מקובל" לדרוש לא לקפוץ חבל, לא לשחק בבימבות בבית,
ולא לתת לתינוק ללכת עם כיסא וכדו'
אולי אנשים היו מבינים שההתנהגות שלהם פסולה.
לדעתי צריך להקים ארגון שדואג להתחשבות בין השכנים,
שכולל שלט לוועד בית בכניסה לבניין עם כללים ברורים בנושא.
כללים לסוכות, כללים לגנים, כללים לאירועים וכדו',
לפחות ששכן יתבייש להשתמש בתופים,
שמי שמציקים לו יידע שיש לו תמיכה שיש הלכה שיש תורה ושיש בן אדם לחברו.
כרגע המצב הוא שכל אחד צריך "להגן" על עצמו, עדיף להשקיע כמה שצריך בבידוד
ולא לסבול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
רק נונת צורת מחשב שונה
אנחנו מהשכנים ש"הרעישו"
שאם הזזנו כסא היו דופקים נו מלמטה
חיינו בפחד מהשכן מלמטה
היה לנו 2 קומות ורב המשחקים היינו משחקים בקומה למעלה וההצקות של השכן מתחתינו לא פסקו

רעדתי לצאת מההבנין חלילה לפגוש את השכן
כל פעם שילד היה גורר כסא בטעות טמט לדי היתה מתעצבנת
חינו תקופה עד שהחלטנו לעבור דירה בעצת רבינו

הדבר הגיע לפתיחת תיקים מכות וכו

פליז יש שעות של שינה ויש שעות של בית
אם זה אחרי אחת עשרה בלילה או שעות מנוחה אוקי

אבל בשעות רגילות פליז אל תעשו כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תוך כדי שאני קורא את השרשור...
יש בבנין שלנו משפחה שתמיד הדלת פתוחה ורעש מהילדים בלי עין הרע...
(במיוחד שלא מפריע להם כשהילדים בוכים וצורחים והכל בחדר מדרגות....)
עכשיו נגיד (15:00) אשתי לא מצליחה לנוח מהרעש....
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מעל להורים שלי שיפצו את הדירה וכנראה לא שמו בכלל בידוד בריצפה.

אתם שומעים פה רק צד אחד,
אני גרה בשכירות בבנין חדש שכנראה ויתרו על הבידוד...
השכן בקומה מתחתי זקן ואלמן,
מה לא עשינו , שמנו דבק מיוחד לכל רגלי הכיסאות, אין כדורים, כל
האופניים, בימבות וכו' הכל בחוץ, ועדיין הוא אומר שיש רעש נוראי,
ירדנו לבדוק ואכן כש-בת השנתיים רצה זה נשמע גרוע, אך מה נעשה?
נסגור את הילדים בכלובים?
@מייטי , הטענה העיקרית היא ,שהכל קרה רק אחרי השיפוץ,
כלומר הם לא דאגו לבידוד,
ולכן יתכן וגם רעש שמקובל לעשות בתוך הבית, להם אסור, כי הם לא דאגו לבידוד
(כמו שלא כל רעש שמותר בבית מותר במדרגות, ככה בדיוק כשאין לך בידוד !!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יכול להיות שהם חייבים לשים בידוד, צריך לבדוק את זה מבחינה חוקית. אם כן, יש לכם אפשרות לתבוע.
אצלי זה היה הפוך, השכנים למטה מאוד רגישים לרעש וכל פעם שהילדים הקטנים שיחקו בסלון, היינו שומעים דפיקות בדלת ובקשות של השכנים לשקט.
ניסינו כמיטב יכולתנו, אבל לא תמיד זה הצליח. אי אפשר לכלוא את הילדים.
בכל אופן, יום אחד הבית היה שקט מאוד, הייתי שם עם חברות, שוחחנו בשקט גמור, ומלמטה, בקומת הקרקע שמענו ילדים קופצים.
פתאום דפיקות בדלת. פתחתי לשכן והוא פתח את הפה ועצר מייד - הוא ראה אותנו יושבות בשקט מופתי בזמן שיש רעשים מתחתיו ולא מעליו!
אמרתי לו שלפעמים חושבים שהרעש מלמעלה, בזמן שהוא באמת מלמטה.
מאז הוא הפסיק לדפוק אצלנו. כנראה עבר לשכנים למטה :giggle:
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
מעל להורים שלי שיפצו את הדירה וכנראה לא שמו בכלל בידוד בריצפה.
הרעש הוא בלתי נסבל בפרט שאין שום הענות של רצון טוב מצד השכנים לנסות להפחית את הרעש.
אמנם מדובר בזוג שחיתנו כבר את כל ילדיהם. אבל בלעה"ר הנכדים - שישו ושמחו..........
יש להם גם ריהוט כבד מאוד וכל תזוזת כסא שלא לדבר על ספות וכד' גורמת לרעם מתגלגל.
גם כסא משרדי המשמש רכבת הרים לנכדים וכו' וכו'
אנחנו וכן אחי ואחיותי שמגיעים להורים לשבת לא מבינים איך אפשר לשאת את הרעש.
ברור שביקשנו והפצרנו, אבל לצערנו לא נעננו אפילו במעט רצון טוב.
עד כאן ההקדמה וסליחה שהארכתי .
זה רק כהתנצלות על המחשבה המעט זדונית שעלתה במוחי.
יש באלי אקספרס מכשיר שנצמד לתיקרה ומשמיע עפ"י בחירה קולות שונים (דפיקה, תיפוף, גרירה ועוד) בתדירות ובעוצמה שונים.
תפקידו של המכשיר הוא להרעיש לשכנים.
כן.
מה דעתכם ?
האם לראות את זה כאופציה שאולי תביא פתרון או מעט הבנה ורצון טוב, או שזה קצת מוגזם ?

למתעניינים זה המכשיר :
חייב לעדכן אותך שהמכשיר הנ”ל לא חוקי בארץ אז סביר להניח שהוא יתקע לך במכס
אני לא מכיר את מה שהעלית אבל מכיר מכשירים כאלו שמייצרים רעש מרגיז ומגוון בזמנים שונים ומקצבים שונים שלא יתפסו שזה מכשיר לדוגמא שילוב של כידרור כדור ולאחריו גרירת כסא ואז נעל בית מעץ בקיצור חגיגה
אבל זה אינו חוקי והדבר יכול לגרור נגדך תביעת נזיקין אם השכנים יזמינו לך משטרה השוטרים מזהים את הרעש הנ”ל ברגע כמכשיר
מנסיון של חבר טוב שעכשיו תובע שכן בן בליעל חילוני על רעש ממכשיר מקצועי כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
יש באלי אקספרס מכשיר שנצמד לתיקרה ומשמיע עפ"י בחירה קולות שונים (דפיקה, תיפוף, גרירה ועוד) בתדירות ובעוצמה שונים.
תפקידו של המכשיר הוא להרעיש לשכנים
רק מעניין אותי מי המשועמם \ הרשע \ ה"גאון" שחשב על כזה דבר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
יכול להיות שיהיו עוד אנשים שיסבלו מזה...
אנחנו סובלים גם מהרעש של השכנים ששתי קומות מעלינו
וגם מאלו שדופקים להם חזרה(השכנים שקומה מעלינו)
לפעמים זה כבר בלתי נסבל.
נצטרך לבדוק את זה.
כל המכשיר הזה הוא חדש לי.
או שהוא פצצה או שלא שווה אגורה שחוקה.
תציעו להם שטיח לסלון, יעזור מאד
גם זה כבר דובר.
הם לא מעונינים.
כל עוד השכנים חיים ונושמים וגם עם ההתחשבות הכי גדולה בעולם , תזוזת הכסאות תימשך וכן כל הרעשים שמעידים על סימני חיים
באם זה קרה בעקבות השיפוץ - ניתן זה אולי להציע להם שישלמו על תקרת גבס מבודדת אצליכם בבית , בחדרים שהרעש העיקרי הוא בהם
ברור שאנשים חיים משמיעים סימני חיים אבל לא סימני חיות ...........
אין אפשרות לעשות תקרת גבס כי יש ארונות קיר עד התקרה. תקרת גבס לא תאפשר לפתוח את הדלתות העליונות. ולהחליף הכל זה לא מציאותי.
אני הייתי מוריד את השכנים המרעישים לבית שלי ומשמיע להם איך זה נשמע שירגישו מה החוויה התמידית יכול להיות שהם היו מגלים יותר הזדהות אחרי זה.. אם זה לא עוזר הייתי שואל רב איך לנהוג
גם זה כבר נעשה. הם טוענים שזה רעש נורמלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
רק מעניין אותי מי המשועמם \ הרשע \ ה"גאון" שחשב על כזה דבר ?
אולי קים ג'ונג און........
חייב לעדכן אותך שהמכשיר הנ”ל לא חוקי בארץ אז סביר להניח שהוא יתקע לך במכס
אני לא מכיר את מה שהעלית אבל מכיר מכשירים כאלו שמייצרים רעש מרגיז ומגוון בזמנים שונים ומקצבים שונים שלא יתפסו שזה מכשיר לדוגמא שילוב של כידרור כדור ולאחריו גרירת כסא ואז נעל בית מעץ בקיצור חגיגה
אבל זה אינו חוקי והדבר יכול לגרור נגדך תביעת נזיקין אם השכנים יזמינו לך משטרה השוטרים מזהים את הרעש הנ”ל ברגע כמכשיר
מנסיון של חבר טוב שעכשיו תובע שכן בן בליעל חילוני על רעש ממכשיר מקצועי כזה
אמיתי ?
נשמע מפחיד ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
חייב לעדכן אותך שהמכשיר הנ”ל לא חוקי בארץ אז סביר להניח שהוא יתקע לך במכס
אני לא מכיר את מה שהעלית אבל מכיר מכשירים כאלו שמייצרים רעש מרגיז ומגוון בזמנים שונים ומקצבים שונים שלא יתפסו שזה מכשיר לדוגמא שילוב של כידרור כדור ולאחריו גרירת כסא ואז נעל בית מעץ בקיצור חגיגה
אבל זה אינו חוקי והדבר יכול לגרור נגדך תביעת נזיקין אם השכנים יזמינו לך משטרה השוטרים מזהים את הרעש הנ”ל ברגע כמכשיר
מנסיון של חבר טוב שעכשיו תובע שכן בן בליעל חילוני על רעש ממכשיר מקצועי כזה
מעניין מה שאתה אומר, כי בזמנו עשו על המכשיר הזה כתבה בערוץ 13 עם קטעים מבתים של אנשים וזה ואף אחד לא חשב להגיד שזה לא חוקי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
חייב לעדכן אותך שהמכשיר הנ”ל לא חוקי בארץ אז סביר להניח שהוא יתקע לך במכס
מניסיון אישי
רוב ככל המכשירים שלא חוקיים בארץ, יעברו בקלות במכס ללא חשש,
רק תוודא עם המוכר שיכתוב עליו משהו אחר
(אא"כ מדובר במשהו שיש לו בטרייה מאוד מאוד גדולה, כמו בטרייה של אופניים חשמליות וכדו', שזה ייתפס במכס)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אם אתה שואל אותי (מנסיון של הרבה שכנים לא 100) אם אתה בא עם אהבה אבל באמת הכל פתיר
ממש אבל ממש לא!!
יש אנשים שהעולם שלהם סובב סביב עצמם ואין דרך לגרום להם לעשות משהו בשביל השני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מניסיון אישי
רוב ככל המכשירים שלא חוקיים בארץ, יעברו בקלות במכס ללא חשש,
רק תוודא עם המוכר שיכתוב עליו משהו אחר
(אא"כ מדובר במשהו שיש לו בטרייה מאוד מאוד גדולה, כמו בטרייה של אופניים חשמליות וכדו', שזה ייתפס במכס)
דיברתי על לאחרונה
כי לאחרונה נתקע להרבה אנשים דברים מהסוג הזה ועוד כמו סליל הגה מולטימדיות לרכב מראות פנורמיות מצלמות רכב ורחפנים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה