מידע שימושי טופס הצטרפות לתביעה נגד XXXXX XXXXXXXXXXXX זכויות

מצב
הנושא נעול.
האשכול הזה ממש הבהיל אותי
יש לי תיק בחברה XXXXXXX XXXXXX XXXXXX לתביעת קצבה מביטו"ל והיה תקופה של כמעט חצי שנה של נתק בינינו אחרי שלא היה לי מספיק מסמכים ועכישו דווקא חזר הקשר ויש שיתוף פעולה אבל אני חושש עכשיו שאם ביטו"ל ידחה את הקצבה הם יאשימו אותי שזה בגלל שמשכתי כזה הרב זמן או ימצאו תירוץ למה אני אשם בזה שאין קצבה..
נשמח אם יש לכם מידע או ניסיון בענין ואם יש צורך כבר נעכשיו להירשם לטופס בנדרים פלוס כדי להיות כבר מעכשיו מכוסה...
לא יאשימו אותך בשום דבר אם תדחה הם ינסו להגיש ערעור ואם שוב תדחה אז כל טוב ואתה לא תשלם שום דבר
זה מה שאני יודע לגבי מימוש זכויות שאר החברות לא יודע
 
בלי להיכנס לגופם של דברים,
יש לך רעון אחר איך לעשות הסכם מחייב שלא תברח יום אחרי קבלת הקיצבה
ללא תשלום?
והרבה עושים את זה
יום אחרי שמקבלים נעלמים
ולפעמים מדובר בתיקים שבונים אותם חצי שנה
 
לא יאשימו אותך בשום דבר אם תדחה הם ינסו להגיש ערעור ואם שוב תדחה אז כל טוב ואתה לא תשלם שום דבר
זה מה שאני יודע לגבי מימוש זכויות שאר החברות לא יודע
אתה מהחברה במקרה?
כך מרגיש
 
אז מה שאני יודע בוודאות בחברה למימוש זכויות יש חוזה מסודר
ולפי המקרה שתיארת זה עובד כך.
אברהם פנה לחברה למימוש זכויות הם מטפלים בו מכוונים אותו מכינים אותו לוועדות ובונים את כל התיק ובמידה ונדחה מגישים ערעור לאחמ"כ סוגרים לו את התיק בחברה
זה מה שאתה מכיר
כנראה יש עוד חברות שאתה מכיר או לא רוצה להכיר
 
אחרי הרבה מלל והודעות של אנשים שמתוכן כתיבתם ניכר שאינם מבינים כלום!
ביטוח לאומי אינו גוף ששמח לחלק כסף,
וקשה מאוד בהרבה מקרים להוציא כסף,
ומצד שני ההחברות הנ"ל אינם ארגוני חסד, הם חברה שהוקמה למטרת רווח,
ובדיוק כמו שעו"ד שמייצג אותך בתיק אינו עובד בחינם, אפילו אם אתה ממש ממש צודק.

בנוגע לתשלום- החוק היום הוא מאוד ברור,
אנשים מאוד לא אוהבים את החברות כי בסוף התחושה היא שלקחו מכסף שמגיע לך,
וזה הסיבה שצריך לפתוח תיקים בהוצל"פ, יש פתרון אחר לאנשים שלא משלמים?

מכיר אנשים שהוציאו לבד כסף,
וגם כאלה שנעזרו בהרב גודנטל,
ומכיר גם אנשים שנעזרו בהרב גודנטל ולא הצליחו להוציא,
ודרך חברה כן הצליחו,
כך שהדברים הם לא שחור ולבן,
המלצתי- מי שיודע שהוא לא יסחוב זמן ואין לו פחד מביוקרטיה, לך על זה, מקסימום תגיש עירעור דרך חברה,
אבל מי שנסחב וכו'
המון פעמים יותר זול לשלם לחברה את האחוזים מאשר להפסיד את הזמן של הסחבת.
מראש אבקש שמי שנותן לייק כועס, שיסביר על מה הוא כועס עלי ;)
מה שמעצבן זה שיש חברות שמשווקות את עצמם כמצילות את הציבור ולמען הציבור ומצטלמים עם ר’ חיים קנייבסקי (מה הקשר) ויש להת תכנית ברדיו שעה שבועית על הזכויות
בקיצור הם כאילו לא באו להרוויח
 
והפלא הגדול עוד יותר - איך כל כך הרבה מנויים ממשיכים לשלם דמי מנוי כאילו כלום.
לא?
תוכו אכל קליפתו זרק
כמעט כמו שאתה מחזיק טלפון שיש בו גם אפשרות להתקשר לקווי תוכן נודניקים
 
תוכו אכל קליפתו זרק
כמעט כמו שאתה מחזיק טלפון שיש בו גם אפשרות להתקשר לקווי תוכן נודניקים
1. אין לי באמת אפשרות אחרת [מלבד מסלול שחוסם קווים שחשובים לי].
2. כמה אנשים לא יודעים לזרוק את הקליפה וניזוקים?
 
הודעה חשובה:
לכל ה"מגינים" על חברות ו/או עיתונים שמאוד טובים ורק רוצים להרוויח כסף וזו זכותם.
ולכן שלא נתלונן כי זה מאוד חשוב.
ואולי גם נעס על עצמנו למה לא היה לנו מספיק שכל לנטרל את הפרסומות ולהבין שפרסומת היא רק פרסומת ובאמת היא לא כלום.
ולפני שנשתכנע מהפרסומת הסמויה ונשתוק.
וגם נכעס על עצמנו, למה אנחנו רק מתלוננים על אלו שרק רוצים לעשות כסף ובכל דרך.

אז זהו שהצטרפנו למועדון שלכם:
כן ממש כך גם אותנו מעניין הכסף שלנו ושל כולנו, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן.
אנחנו עושים פרסומת בשביל הכסף שלנו ונעשה בלגן ונפרסם אשכולות בפרוג.
ואתם מתוך דאגה לכסף תתגוננו וגם שפרו קצת את המעשים וגם העיתון יקח קצת אחריות כי סוף כל סוף גם הוא רוצה כסף.
בקיצור תקלטו דבר אחד, לקוחות הקצה בשרשרת המזון, כבר לא שבויים, יש דרכים להשיג מידע ולהתלונן, להחשף לדברים אחרים ולהנצל מעקיצות, כן ואפילו מי שלא מגגל או מפרג יש לו כבר את @איצ'ה קו המידע וחבריו.

ואל תשכחו גם אנחנו טובים ועוזרים ומיוחדים פשוט אנחנו רוצים כסף.

נ.ב. אנחנו רוצים את הכסף שישאר אצלנו, הם רוצים לקחת את הכסף שלנו, אולי לכן הם יותר טובים

:)
 
איצ'ה מה הסיפור?
טודבום וחברותיה תבעו אותו על כך שיצא נגדם.
הם מתנערים משגיב קורן וטוענות שהאיש שברח בנתיים לדובאי כלל לא חלק מהחברות שלהם.
מכל מקום יש לו זכויות גדולות בהצלת אברכים רבים
ולראיה כל סניפי המכירות שלהם בישראל נסגרו.
את תמצית הסיפור אתה יכול לשמוע בקו המידע הבוקר בקולו של איצ'ה 03-5097000
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה