התייעצות מאפיה בכשרות הרב לנדא - קוד לבוש

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
אף אחד לא מחפש להעיף / לזרוק / לפרצף / להציק וכדו' - חס ושלום לעשות משהו בדרך של ריחוק ופגיעה!!!!
רק יש דרישה ובקשה בסיסית שכמו שאנחנו נדרשים לכבד את זולתינו - כך גם שזולתינו יכבד אותנו!!! בפרט אם הוא נותן שירות, שהוא מחויב, מצד עצמו ומצד העסק, לנהוג עם הלקוח כראוי!!!
כל סימני הקריאה האלה לא יעזרו אם זה נוער בסיכון.
זה עדיין יחווה כריחוק וכפגיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מניסיון העבר -
אם היא עובדת [ולא בעלת העסק] - נראה לי שיותר יעזור לבקש מבעל העסק שיעיר לה... הוא נותן לה את המשכורת והיא עובדת אצלו... לא אצל המשגיח כשרות...
לבעל העסק יש אינטרס ברור שהלקוחות ירגישו בנוח בעסק שלו - ולכן יותר נראה לי שהוא ייקח את ההערה ברצינות, יותר מאשר נותני הכשרות.
כמובן, צריך שהכול יהיה בדרך כבוד - גם מהלקוח לבעל העסק, וגם לבקש ממנו שכך יעשה ממנו למוכרת.
אני לא מוצאת ברשת את המספר טלפון/מייל של ההנהלה של המאפיה.
יש באנשהוא קובץ עם טלפונים/מיילים של בעלי מאפיות?
אני כמובן לא מעוניינת לרשום כאן בפורום מי המאפיה המדוברת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מניסיון העבר -
אם היא עובדת [ולא בעלת העסק] - נראה לי שיותר יעזור לבקש מבעל העסק שיעיר לה... הוא נותן לה את המשכורת והיא עובדת אצלו... לא אצל המשגיח כשרות...
לבעל העסק יש אינטרס ברור שהלקוחות ירגישו בנוח בעסק שלו - ולכן יותר נראה לי שהוא ייקח את ההערה ברצינות, יותר מאשר נותני הכשרות.
כמובן, צריך שהכול יהיה בדרך כבוד - גם מהלקוח לבעל העסק, וגם לבקש ממנו שכך יעשה ממנו למוכרת.

אף אחד לא מחפש להעיף / לזרוק / לפרצף / להציק וכדו' - חס ושלום לעשות משהו בדרך של ריחוק ופגיעה!!!!
רק יש דרישה ובקשה בסיסית שכמו שאנחנו נדרשים לכבד את זולתינו - כך גם שזולתינו יכבד אותנו!!! בפרט אם הוא נותן שירות, שהוא מחויב, מצד עצמו ומצד העסק, לנהוג עם הלקוח כראוי!!!
ואגב, לפעמים זה לא מגיע מהתרסה, זה רק חוסר תשומת לב לצרכי השני!!! - ואם היא חילונית, אז ככה היא באה מהבית... היא לא מכירה משהו אחר - עד שיסבו את תשומת ליבה...
כל מילה
וגם אם היא בעלת העסק אפשר לדבר איתה כי
לבעל העסק יש אינטרס ברור שהלקוחות ירגישו בנוח בעסק שלו - ולכן יותר נראה לי שהוא ייקח את ההערה ברצינות, יותר מאשר נותני הכשרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לא הבנתי מה זה קשור לכשרות
הם מפקחים על האוכל ותו לא.
ממש לא כך
הם מכתיבים מתי מותר לשבת ומתי צריך להרים את הכסאות על השולחנות ולהפעיל רק דלפק מכירה

אצלנו ניסו בעבר לקבל כשרות גבוהה,
הגיע נציג של הכשרות עם ספר עב כרס של תנאים והגבלות
חלק לא קטן נגע לדברים של נהלים ולא כשרות מזון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני תוהה אם יש הרבה עובדות מבני ברק שהן לא בנות מקומיות.
לא יודעת.
המון !!!!!! אני יודע !!!!
ואגב, אני מכיר כמה בעלי עסקים ששינו את הקונספט של החנות שלהם, אחרי שהם קלטו שמה שהם הביאו "מהבית" לא מתאים כאן לעיר השכנה...
כל סימני הקריאה האלה לא יעזרו אם זה נוער בסיכון.
זה עדיין יחווה כריחוק וכפגיעה.
הסימני קריאה לא יעזרו - אבל הלבביות תעזור גם תעזור!!! גם נוער בסיכון מגיב טוב לפניה לבבית! ויש לי ניסיון עם הרבה נערי סיכון שעם טפיחה על הגב והערה אגבית - אבל ברורה - וחזור לנושא אחר, זה מתקבל יפה מאוד, ואין בזה שום תחושה של ריחוק ח"ו!
אני לא מוצאת ברשת את המספר טלפון/מייל של ההנהלה של המאפיה.
לא יודע אם דרך הטלפון אפשר להעביר תחושות של כבוד... לדעתי, פעם הבאה שתגיעי לשם - גם אם העובדת לא תהיה, תוכלי להעביר את המסר על העבר, עם בקשה על העתיד... ולפעמים זה יותר טוב - כי זה לא תוך כדי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לא יודע אם דרך הטלפון אפשר להעביר תחושות של כבוד... לדעתי, פעם הבאה שתגיעי לשם - גם אם העובדת לא תהיה, תוכלי להעביר את המסר על העבר, עם בקשה על העתיד... ולפעמים זה יותר טוב - כי זה לא תוך כדי...
חשבתי שיהיה יעיל יותר אם אני אדבר על זה עם ההנהלה, ולא עם אחד העובדים במקום....
להנהלה חשוב שנהיה מרוצים, לעובדים לא אכפת, הם מקבלים את המשכורת שלהם בכל מקרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
חשבתי שיהיה יעיל יותר אם אני אדבר על זה עם ההנהלה, ולא עם אחד העובדים במקום....
להנהלה חשוב שנהיה מרוצים, לעובדים לא אכפת, הם מקבלים את המשכורת שלהם בכל מקרה
זה ברור שהכתובת לזה - היא ההנהלה ולא העובדים [גם לפעמים הם סתם מזלזלים בהערה ורגע אחרי שהלקוח מסתובב הם צוחקים ביניהם על ההערה]...
לא יודע על איזה מאפיה מדובר - אבל הרבה פעמים יש אחראי משמרת או מנהל סניף שגם יכול להיות הכתובת. אם רואים שזה לא עוזר צריך לחפש איך להגיע להנהלה.
לא איכפת לי לעשות את העבודה במקומך... אולי תכתבי את המאפיה והסניף ומיד תמחקי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
זה ברור שהכתובת לזה - היא ההנהלה ולא העובדים [גם לפעמים הם סתם מזלזלים בהערה ורגע אחרי שהלקוח מסתובב הם צוחקים ביניהם על ההערה]...
לא יודע על איזה מאפיה מדובר - אבל הרבה פעמים יש אחראי משמרת או מנהל סניף שגם יכול להיות הכתובת. אם רואים שזה לא עוזר צריך לחפש איך להגיע להנהלה.
לא איכפת לי לעשות את העבודה במקומך... אולי תכתבי את המאפיה והסניף ומיד תמחקי...
מעדיפה לא לכתוב, נראה מה נעשה
תודה על הרצון
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ואם ילכו בלי בגדים בכלל- גם אז נכיל אותם שלא יחוו ריחוק ופגיעה?
בדיוק כמו שדרישות העבודה לעשות חשבון ללקוחות וכו'- הם יכולים להסתדר,
כך גם קוד לבוש (שיש בכל העולם גם בחילונים וגויים, כל אחד וקוד הלבוש שלו) זה מינימלי, וזכות בעל העסק לדרוש אותו כמו כל דרישה אחרת מהעובדת.
שומעת.
אולי ההבדל הוא כמו שכתב לעיל הניק @גימפעל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הוא אמר בפירוש שהיא הייתה לבושה בחוסר צניעות מחולט!
אף אחד לא מתכנן להעיר לשום מוכרת עם היא עם חצאית מעט קצרה, כי אחרת כמעט ולא ישארו מוכרות..
אני בשנותיי לא ראיתי שום מוכרת בחנות אוכל שלבושה כמו בית יעקב
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
אם זה רק לא לפי כללי בית יעקב אז זה באמת לא מעניינו של אף אחד
אבל כאן מדובר על עובדת מאפיה בהכשר של רבני העיר, שהולכת בצורה חשופה
וזה לא מתקבל על הדעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
מי שלא מתאים לו לבוש חסידי או מראה מידי צנוע לטעמו, שילך לעבוד בתל אביב...
מדברים פה על בני ברק, לאיפה נסחפתם???
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
א. בעיר חרדית לא אמורים להסתובב בצורה שאסור לאנשים לראות לפי ההלכה,
ב. ומה קשור אליך על מה היא מתלוננת, כמו שלדעתך נאוולה לא אמורה להתערב בלבוש של המוכרת גם את לא אמורה להתערב בתלונות שלה, זכותה להתלונן על מי שהיא רוצה איך שהיא רוצה,
ואם לא טוב לך, תשארי בבית ואל תכנסי לפרוג...
היא צריכה להתאים את הפוסטים שלה לטעם שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אין מה לפנות לכשרות
הם לא מתערבים בכאלה דברים
מסיבה פשוטה מאד
שבעלי העסקים אומרים אין עובדים
תרשו לי רגע להציג את נקודת המבט של בעל העסק וזה לא רק לאשכול הזה-
בתור מנהלת ואחראית רשת גדולה בתחום המזון.
סיוטטטט היום למצוא עובדים!!!!! ברמה שאני לפעמים מגיעה לפתוח קופות בסניפים ולעבוד וכנ"ל הבוסים ומנהלי החנויות.
עד שמוצאים מישהו נורמלי זה הזיה.
אז נכון שהם חתומים על חוזה שבו הם נדרשים להגיע בלבוש מכבד ולא כל הזמן ראש למטה בסמארטפון.
עוזר? לא בדיוק..
וכמות השיחות שאני מקבלת בכל יום מלקוחות מתלוננים על קופאיות זה מטורף.
(אני מבינה לחלוטין את הלקוחות-גם אני לא רוצה להגיע וכמובן לשלוח את הילדים שלי לחנות שהמוכרת לא צנועה)
רק שתבינו שזה המון בלית ברירה!!
ואם קופאית מגיעה עם שרוול עד המרפק בדיוק שתדעו שזה אחרי אין סוף הערות על קצר יותר..

איך כל פעם הבוס שלי אומר ללקוח שמגיע להתלונן על הנושא?-
יש לך עובדת בשבילי? אני מוכן לשלם 40 שקל לשעה לקופאית חרדית עדיף נשואה. באהבה. הן לא רוצות!!!
אנחנו מחפשים בנרות קופאיות צנועות וחרדיות כמו שכולנו רוצים לראות מולינו. פשוט אין!!

ושלא תהיה אי הבנה. אנחנו מעירים ומעירים ומעירים ומעירים.
עוזר? לפעמים.

(היה מקרה חריג עם עובדת שהגיעה ממש לא מתאים ופשוט הועפה הביתה באמצע משמרת. יש גבול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אם זה רק לא לפי כללי בית יעקב אז זה באמת לא מעניינו של אף אחד
אבל כאן מדובר על עובדת מאפיה בהכשר של רבני העיר, שהולכת בצורה חשופה
וזה לא מתקבל על הדעת
הכשרות היא על האוכל
ואם לי מפריע לבוש חסידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
תרשו לי רגע להציג את נקודת המבט של בעל העסק וזה לא רק לאשכול הזה-
בתור מנהלת ואחראית רשת גדולה בתחום המזון.
סיוטטטט היום למצוא עובדים!!!!! ברמה שאני לפעמים מגיעה לפתוח קופות בסניפים ולעבוד וכנ"ל הבוסים ומנהלי החנויות.
עד שמוצאים מישהו נורמלי זה הזיה.
אז נכון שהם חתומים על חוזה שבו הם נדרשים להגיע בלבוש מכבד ולא כל הזמן ראש למטה בסמארטפון.
עוזר? לא בדיוק..
וכמות השיחות שאני מקבלת בכל יום מלקוחות מתלוננים על קופאיות זה מטורף.
(אני מבינה לחלוטין את הלקוחות-גם אני לא רוצה להגיע וכמובן לשלוח את הילדים שלי לחנות שהמוכרת לא צנועה)
רק שתבינו שזה המון בלית ברירה!!
ואם קופאית מגיעה עם שרוול עד המרפק בדיוק שתדעו שזה אחרי אין סוף הערות על קצר יותר..

איך כל פעם הבוס שלי אומר ללקוח שמגיע להתלונן על הנושא?-
יש לך עובדת בשבילי? אני מוכן לשלם 40 שקל לשעה לקופאית חרדית עדיף נשואה. באהבה. הן לא רוצות!!!
אנחנו מחפשים בנרות קופאיות צנועות וחרדיות כמו שכולנו רוצים לראות מולינו. פשוט אין!!

ושלא תהיה אי הבנה. אנחנו מעירים ומעירים ומעירים ומעירים.
עוזר? לפעמים.

(היה מקרה חריג עם עובדת שהגיעה ממש לא מתאים ופשוט הועפה הביתה באמצע משמרת. יש גבול)
הפתרון הוא כמו בכל תחום- להעלות את המשכורת ו/או תנאים ויחס.
כמו ההימישע מלצרים- יהיה גם במוכרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מאפיה זה לא מקום ציבורי !!! חד וחלק !!! היא לא התלוננה על זה שהיא ישבה ככה על הספסל בפארק...
יש מינימום במה שנתינת שירות מחייבת - להתאים את נותן השירות ללקוחות!!! הכי בסיסי שיכול להיות !!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה