התייעצות מאפיה בכשרות הרב לנדא - קוד לבוש

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
אני מאמינה שכשבוסית מעירה לעובדת יפה ומסבירה את העניין היא תשתדל ככל יכולתה לכבד!
תלוי הצורה ותלוי מה הוסבר..בכל מקרה אליינה אני מאד מתחברת וגם אני רשמתי שזה קשה עד בלתי אפשרי כמעט למצוא עובדות חרדיות וצנועות למוכרות,
אבל יש את הגבול מסוים שכולם מבינים שהוא קו אדום!
לא מדברים על כפתור אחרון וגם לא על מרפק, מעדיפה לא לבוא בתיאורים..
אבל כן מותר להעיר ולהאיר!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
הכשרות היא על האוכל
ואם לי מפריע לבוש חסידי?
בעייני הכשרות לא רק על האוכל
מדובר כאן על מאפיה בבני ברק
לא בעיר מעורבת
ולא מתקבל על הדעת שעובדת במאפיה תלך חשוף
כך אני רואה את הדברים ולא רואה טעם להרחיב את הדברים ולחזור עליהם שוב ושוב
אם מישהו אחר חושבת אחרת, זכותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
הכשרות היא על האוכל
ואם לי מפריע לבוש חסידי?
שתפתחי מערכת כשרות תכללי בה רק אוכל,
מערכות הכשרות היום ( בעקבות בקשות הציבור כמובן) משגיחות על עוד נושאים שקשורים לאיסורי תורה בחנות המושגחת, כמו שבת וכו'
ואם לבוש חסידי מפריע לך ולבוש שאסור על פי הלכה לא, אז באמת ת"א מתאימה לך ולא ב"ב,
וכל אחד יסתובב במקום שמתאים לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הפתרון הוא כמו בכל תחום- להעלות את המשכורת ו/או תנאים ויחס.
כמו ההימישע מלצרים- יהיה גם במוכרות.
קראת מה כתבתי? בכל מקום זה מקסימום 35 אם לא מינימום..
יש לך עובדת בשבילי? אני מוכן לשלם 40 שקל לשעה לקופאית חרדית עדיף נשואה. באהבה. הן לא רוצות!!!
אנחנו מחפשים בנרות קופאיות צנועות וחרדיות כמו שכולנו רוצים לראות מולינו. פשוט אין!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לא הבנתי
כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה
והוא צריך לחנך את עצמו ולא את אף אחד אחר
לי מפריע שהמוכר חוסיד, לכן לחסידים אסור להוית מוכרים?<
אתה שומע מה שאתה אומר??
מתביישת בך ובאמת!!
ואני לא חסידה!
מדברים פה על חוסר צניעות!! בעיות הלכתיות ואתה מתחיל לדבר על חסידים?.?
לי מפריע שזה השפה שאתה מתבטא כאן!!
@ארמון חול
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
היא לא הגיעה לתל אביב והתלוננה על צורת ה(לא) לבוש שם, היא נשארה בבית (זה בני ברק לא דיזינגוף)
וכן שמשהו מטמא לך את הנשמה זה בהחלט קשור אליך
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
א. בעיר חרדית לא אמורים להסתובב בצורה שאסור לאנשים לראות לפי ההלכה,
ב. ומה קשור אליך על מה היא מתלוננת, כמו שלדעתך נאוולה לא אמורה להתערב בלבוש של המוכרת גם את לא אמורה להתערב בתלונות שלה, זכותה להתלונן על מי שהיא רוצה איך שהיא רוצה,
ואם לא טוב לך, תשארי בבית ואל תכנסי לפרוג...
היא צריכה להתאים את הפוסטים שלה לטעם שלך?
הצהרות חריפות למדי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
קראת מה כתבתי? בכל מקום זה מקסימום 35 אם לא מינימום..
קראתי שזה 40 וקראתי גם את המשך השורה שהן לא רוצות.
והפתרון הוא לחשוב למה, התנאים? זמני העבודה?
וכמובן שצריך עובדים מעלים את המחיר עד שמשיגים אותם, אין מה לעשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
תרשו לי רגע להציג את נקודת המבט של בעל העסק וזה לא רק לאשכול הזה-
בתור מנהלת ואחראית רשת גדולה בתחום המזון.
סיוטטטט היום למצוא עובדים!!!!!

ברור שסיוט למצוא עובדים.
כי התנאי העסקה לא משתלמים, לא מכבדים, ולא קורצים.


יש לך עובדת בשבילי? אני מוכן לשלם 40 שקל לשעה לקופאית חרדית עדיף נשואה. באהבה. הן לא רוצות!!!

ברור שלא -
עובדה,
גם את לא רוצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
קראתי שזה 40 וקראתי גם את המשך השורה שהן לא רוצות.
והפתרון הוא לחשוב למה, התנאים? זמני העבודה?
וכמובן שצריך עובדים מעלים את המחיר עד שמשיגים אותם, אין מה לעשות.
הבעיה היא שנשים מרגישות שלהיות מוכרת זה עבודה מעט בזויה...
לא נראה לי כ"כ קשור לשכר
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תרשו לי רגע להציג את נקודת המבט של בעל העסק וזה לא רק לאשכול הזה-
בתור מנהלת ואחראית רשת גדולה בתחום המזון.
סיוטטטט היום למצוא עובדים!!!!! ברמה שאני לפעמים מגיעה לפתוח קופות בסניפים ולעבוד וכנ"ל הבוסים ומנהלי החנויות.
עד שמוצאים מישהו נורמלי זה הזיה.
את מציגה כאן את הקושי של בעל העסק - ואני בהחלט מזדהה עם הקושי הזה! וברכתי אלייך ולכל הבוסים שתמיד יהיו להם עובדים מסורים שיעשו את העבודה בעסק על הצד הכי טוב!
רק שתבינו שזה המון בלית ברירה!!
לכן כלקוח אני לא יטיח בבעל העסק צעקות שאין בהם שום תועלת - כי זה לפעמים אכן בלית ברירה!
אבל בשום אופן זה לא יגרום לי לשבת בצד ולקבל את המצב איך שהוא כי אחרת שום דבר לא יזוז...
וכל מה שאני רוצה לגרום זה -
ושלא תהיה אי הבנה. אנחנו מעירים ומעירים ומעירים ומעירים.
עוזר? לפעמים.
ואם קופאית מגיעה עם שרוול עד המרפק בדיוק שתדעו שזה אחרי אין סוף הערות על קצר יותר..
אז כל הכבוד לכם שאתם עומדים על המשמר !!! ולמרות הקושי אתם לא מרפים !!! וזה כל הנושא כאן - לגרום לבעל הבית להבין שבמקרה הצורך הוא חייב לעשות את זה ולא לזלזל ולהעביר את זה........
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
תרשו לי רגע להציג את נקודת המבט של בעל העסק וזה לא רק לאשכול הזה-
בתור מנהלת ואחראית רשת גדולה בתחום המזון.
סיוטטטט היום למצוא עובדים!!!!! ברמה שאני לפעמים מגיעה לפתוח קופות בסניפים ולעבוד וכנ"ל הבוסים ומנהלי החנויות.
עד שמוצאים מישהו נורמלי זה הזיה.
אז נכון שהם חתומים על חוזה שבו הם נדרשים להגיע בלבוש מכבד ולא כל הזמן ראש למטה בסמארטפון.
עוזר? לא בדיוק..
וכמות השיחות שאני מקבלת בכל יום מלקוחות מתלוננים על קופאיות זה מטורף.
(אני מבינה לחלוטין את הלקוחות-גם אני לא רוצה להגיע וכמובן לשלוח את הילדים שלי לחנות שהמוכרת לא צנועה)
רק שתבינו שזה המון בלית ברירה!!
ואם קופאית מגיעה עם שרוול עד המרפק בדיוק שתדעו שזה אחרי אין סוף הערות על קצר יותר..

איך כל פעם הבוס שלי אומר ללקוח שמגיע להתלונן על הנושא?-
יש לך עובדת בשבילי? אני מוכן לשלם 40 שקל לשעה לקופאית חרדית עדיף נשואה. באהבה. הן לא רוצות!!!
אנחנו מחפשים בנרות קופאיות צנועות וחרדיות כמו שכולנו רוצים לראות מולינו. פשוט אין!!

ושלא תהיה אי הבנה. אנחנו מעירים ומעירים ומעירים ומעירים.
עוזר? לפעמים.

(היה מקרה חריג עם עובדת שהגיעה ממש לא מתאים ופשוט הועפה הביתה באמצע משמרת. יש גבול)
אפשר להבין, אבל נקודה למחשבה
למה במסעדות שמכבדות את עצמן כל העובדים לבושים כמו בז'ורנאל?
למה באוטובוס כל הנהגים עם עניבה?
כשזה בא ממקום מכובד ולא כי יש פה כמה דוסים שצריך לכבד, כל העובדים יהיו לבושים כמו שצריך. וד"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לא הבנתי
כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה
והוא צריך לחנך את עצמו ולא את אף אחד אחר
לי מפריע שהמוכר חוסיד, לכן לחסידים אסור להוית מוכרים?<
תחושתי היא, שאם יבוא חסיד לעבוד במסעדה בתל אביב לא יקבלו אותו
אלא אם הוא ממש יתאים את עצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
בואו נשמור כולנו על שיח מכבד
אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה עומד מאחורי תגובות של אנשים
אולי כאבי לב, ואולי משקעים של החיים
לא כדאי להיכנס לפסים אישיים ומתלהמים
מה שחשוב זה תמיד לדון לכף זכות כל אדם וכל מצב
ואני חושבת שהנושא דיי מיצה את עצמו
@הכלבויניק תוכל לנעול את הנושא בבקשה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מה זה קשור אליך מה עושה מישהו אחר??
במיוחד אם מדברים על מקום ציבורי
מי שלא טוב לו- שישאר בבית...
אולי לה מפריע לבוש חסידי או גברים חסידים ?
זה אומר שכל החסידים יצטרכו להתלבש אחרת? לפי הטעם שלה?
ראיתי פעם משפט מאד יפה.
"מבקשים מהציבור לשמור על הפרדה מוחלטת בין גברים לנישם כי יש כאלו שב"ה זה מפריע להם"
אני מודה לד' שזה מפריע לי. כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בואו נשמור כולנו על שיח מכבד
אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה עומד מאחורי תגובות של אנשים
אולי כאבי לב, ואולי משקעים של החיים
לא כדאי להיכנס לפסים אישיים ומתלהמים
מה שחשוב זה תמיד לדון לכף זכות כל אדם וכל מצב
ואני חושבת שהנושא דיי מיצה את עצמו
@הכלבויניק תוכל לנעול את הנושא בבקשה?
כל הכבוד
חבל שאי אפשר ללייק פעמיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה