- הוסף לסימניות
- #41
אני מאמינה שכשבוסית מעירה לעובדת יפה ומסבירה את העניין היא תשתדל ככל יכולתה לכבד!
תלוי הצורה ותלוי מה הוסבר..בכל מקרה אליינה אני מאד מתחברת וגם אני רשמתי שזה קשה עד בלתי אפשרי כמעט למצוא עובדות חרדיות וצנועות למוכרות,
אבל יש את הגבול מסוים שכולם מבינים שהוא קו אדום!
לא מדברים על כפתור אחרון וגם לא על מרפק, מעדיפה לא לבוא בתיאורים..
אבל כן מותר להעיר ולהאיר!!!
תלוי הצורה ותלוי מה הוסבר..בכל מקרה אליינה אני מאד מתחברת וגם אני רשמתי שזה קשה עד בלתי אפשרי כמעט למצוא עובדות חרדיות וצנועות למוכרות,
אבל יש את הגבול מסוים שכולם מבינים שהוא קו אדום!
לא מדברים על כפתור אחרון וגם לא על מרפק, מעדיפה לא לבוא בתיאורים..
אבל כן מותר להעיר ולהאיר!!!
הנושאים החמים



Reactions: נועה :), מיכל+, צלולה ועוד 30 משתמשים33 //