- הוסף לסימניות
- #321
מאוד לא בריא.סוכר הקורנפלור.
מאוד לא בריא.סוכר הקורנפלור.
את האמת ישר בפרצוף.כל מי שחוסך במנות עוף לילדיו בטענה נחרצת שזה לא בריא שזה להאביס וכו'
מה לעשות שזה ממש נראה שאין לכם כסף או כח או שניהם,
וכל טענות הבריאות והחינוך הם בסך הכל רצון להשתיק את המצפון או משהו...
אז הכל בסדר, מותר שלא יהיה לכם כסף, וגם מותר שלא יהיה לכם כוח- כמוני למשל
(להכין מנת עוף הרבה יותר מורכב מלבשל עוד שקית פתיתים)
אבל לא צריך בשביל זה להפוך את הבריא ללא בריא ולהפך- תעמדו מול האמת!
קציצות, חזה עוף ועוף בכלל הם מאכלים בריאים-
אידיאלי שכל ילד היה יכול לאכול מהם
עד כמה שהוא מרגיש שנצרך לו,
לא תמיד אנחנו מצליחים לתת לילדים שלנו את התנאים האידיאלים-
לא צריך בגלל זה להפוך את האמת לשקר ואת השקר לאמת,
לפחות שנשאף לתת להם מה שטוב להם- אולי יום אחד נגיע לזה,
ולא שנשכנע את עצמינו שזה לא בריא וכו'
ואז גם אם יום אחד תהיה לנו אפשרות- כבר נהיה משוכנעים שזה לא בריא- וחבל.
סוכר קמחים לא מלאיםמאוד לא בריא.
אני אלופה על פחמימותאחרי שתעשי מחקר פשוט כמה פחמימות הילדים שלך אוכלים לעומת כמה חלבון, תביני למה דחוף החלבון.
רוב רובם של הילדים (וגם המבוגרים) נמצאים בעודף תזונתי רציני של פחמימות ולעמות זאת בחסר משמעותי בחלבונים
ההודעה שכתבת נכונה ומדוייקת חוץ מהשורה הזאת.עודף חלבון על חשבון הפחמימה יגרום לחוסר איזון , לרעב מוקדם מדי ותזונה לקויה
חלבון בשילוב נכון של פחמימה יוצר שובע ארוך.ההודעה שכתבת נכונה ומדוייקת חוץ מהשורה הזאת.
חלבון משביע לטווח ארוך הרבה יותר מכל פחמימה טובה.
צריכה נכונה של חלבון עם קצת פחמימה מובילה לשובע ארוך טווח.
מניסיון אישי הרבה מאד שנים.....
זה ממש לא נכון.חלבון בשילוב נכון של פחמימה יוצר שובע ארוך.
היחס הנכון הוא 1 חלבון ל2 פחמימה.
ככה טוענים היום מומחי תזונה.
מה הכוונה 1 חלבון ו-2 פחממה, מה נחשב ל-1 ול-2 ?חלבון בשילוב נכון של פחמימה יוצר שובע ארוך.
היחס הנכון הוא 1 חלבון ל2 פחמימה.
ככה טוענים היום מומחי תזונה.
אופססשאת חושבת שהם חלבון בלבד.
מי דיבר על דיאטות של צריכת חלבונים על חשבון פחמימות??כל הדיאטות של צריכת חלבונים על חשבון הפחמימות
אינן נחשבות לתזונה בריאה.
הקב"ה לא עושה שום דבר סתם.הקב"ה לא סתם שתל את הפחמימות ביותר מוצרי מאכל מאשר חלבונים.
גרם לכל קילו מהמשקל הרצוייועצת תזונה אמרה לי שצריך גרם חלבון לכל קילו ליום
יש איך לעמוד בזה?
אני מגיעה בקושי לחצי ממה שאני צריכה
עדיין זה המוןגרם לכל קילו מהמשקל הרצוי
האם את סופרת גם את החלבון במזונות שהם לא "מנת חלבון"? למשל בלחם יש לא מעט חלבון. זה נצבר.עדיין זה המון
לא מגיעה לחצי
חלבון בלחם לבן: מכיל כ-8 גרם חלבון ל-100 גרם. לחם חיטה מלאה: מכיל כ-10 גרם חלבון ל-100 גרם. לחם שיפון: מכיל כ-9 גרם חלבון ל-100 גרם. לחם כוסמין: מכיל כ-11 גרם חלבון ל-100 גרם.האם את סופרת גם את החלבון במזונות שהם לא "מנת חלבון"? למשל בלחם יש לא מעט חלבון. זה נצבר.
בשביל סידן מספק צריך שתי מנות חלב אם אני לא טועהבמידה ואני שותה כוס חלב ואוכלת ביצה ועוף כל יום עדיין אני מגיעה להכי הרבה 45
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //